Глава седма

1.6K 58 4
                                    

Арабела

-Матиа! О, ела тук - каза жената и го прегърна силно.  - Толкова много ми липсваше. - Тя целуна бузата му. 

-Бабо, видяхме се преди две седмици - отговори Матиа, докато се усмихваше леко.

-Матиа  - Дядо му стисна ръка, сякаш току -що сключиха бизнес сделка. 

-Дядо. - прегърнах се и погледите бяха вперени в мен. - Това е Арабела . Моята приятелка. - Каза Матиа , дърпайки ме напред. -  Арабела , това са моите баба и дядо Милан и Мария Алексич. Очите на баба му  светнаха в секундата, когато ме нарече приятелката си.  Тя бързо се приближи до мен и ме прегърна.  „

-Най-накрая! Вече си мислех че ще останеш сам, но си намерил едно прекрасно момиче  Не я оставяй да си тръгне.

-Здравей млада госпожице!

-Здравейте господин Алексич.

-Матиа!

-Дядо.

-В скоро време искам сватба . Това момиче е много добро и красиво.

-Все още сме в началото на връзката си. Ще има време за сватба. - казах и погледнах Матео, който хвана ръката си в моята.  Той ме погледна с лека усмивка на лицето.

-Хайде да влезем. Вероятно сте уморени и искате да спите. - Каза баба му. Имението беше невероятно . Стълбите бяха с бях мрамор. Красиви полючей и дизайн на стаите. Баба му имаше вкус. Вече разбирам на кой прилича Мая.

-Ще ви оставим двамата да се настаните и да спите. Подготвих само стаята на Матиа, но предполагам, че това няма да е проблем. Вие двамата така или иначе бихте искали да споделите стая. Имам предвид споделянето на легло няма да ви пречи.

-Няма проблем. - Казах. Баба му се обърна и тръгна към всекидневната.

Лицето му беше само на няколко сантиметра от моето и аз усещах дъха му по бузите си.  Това, че беше толкова близо до мен ме уплаши достатъчно, че ме накара да заеквам

-Защо каза на баба че няма проблем?

-Ам... Такова

-Няма да го повторя отново.  Отговори ми.

-Една от нощите в хотела  се върна пиян и събори ваза.  Разбитото стъкло ме събуди и излязох от стаята си, за да видя какво става.  След като се скарах с вас, аз ви помогнах да ви изправя и ви насочих към леглото ви.  Т-тогава исках да си тръгна, а ти ме придърпа до себе си и ме накара да спя до теб.  - Той ме гледаше странно. Той явно не помни нищо.

To fall for the mobster (+18) | ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat