Арабела
На следващия ден се събудих в ръцете на Матиа. Той все още спеше. Втренчена в него, не можах да сдържа усмивката си. Докато проследявах внимателно лицето му с върха на пръста си, очите му бавно се отвориха. В секундата, в която погледна в очите ми, устните му се вдигнаха в сладка усмивка.
- Добро утро, Матиа - прошепнах тихо.
-Боже, пропуснах да се събудя преси теб. - Отговори той, докато едната му ръка погали косата ми.
-И защо е така? - Попитах с вдигната вежда. Матиа се наведе по -близо и ме целуна нежно по бузата ми.
-Защото първото нещо, което искам да видя, когато се събудя, е лицето ти. Много си красива докато спиш. - Прошепна той в ухото ми.
Матиа дръпна главата ми на гърдите му и ние останахме в това положение за няколко минути. Докато лежах в ръцете му, отново затворих очи. Това е твърде добре, за да е истина. Жива съм и лежа до мъжа, когото обичам. И да усетиш невероятния му аромат. Това може да звучи лудо, но мирише толкова добре. Изведнъж вратата се отвори и в стаята влезе медицинска сестра.
Матиа бързо стана от леглото и седна на табуретка. За всеки друг той все още иска да изглежда като лидер на мафия без емоции.
-Добро утро, г -це Арабела. - Каза тя, като ми даде фалшива усмивка и се обърна към Матиа. - И здравей г -н Торес. За мен е удоволствие да срещна някой толкова добре изглеждащ като вас. - Тя се обърна към него с флиртуваща усмивка и го погали по ръката.
Виждайки флирта й с моето гадже, кръвта ми кипна. Ако не бях болна и щях да се изправя и щях да я отблъсна от него. Такива ритници щях да и светна. Как може да се осмели да го докосне, докато приятелката му, която почти умря, присъства в същата стая ?!
-Здравейте! Какво има? - Попита Матиа без притеснение и отмести ръката й от ръката му.
-Просто исках да ви дам всички документи. Ако госпожица Арабела подпише тук, тя е свободна да си ходи. - Каза медицинската сестра с тази глупава флиртуваща усмивка на лицето. След това тя даде на Матиа документите.
-Дайте ми документите. Бързо да подпиша преди да си го награбила. И ще съм много благодарна , ако спреш да докосваш МОЕТО гадже. - Заявих студено. Преди медицинската сестра да реагира, Матиа вече ми даде документите и този път той се усмихваше. Бързо подписах. Сестрата дойде до леглото ми и изтръгна документите от ръката ми.
-Ето го моят номер. Ако най -накрая осъзнаеш, че ти трябва по зряла жена. - Тя протегна ръка, за да даде на Матиа лист хартия. Той е мъртъв, ако го вземе. Повече от мъртъв. Ще го убия, след което ще го върна към живота, само за да го убия отново.
-Моята приятелка е най -доброто, което всеки мъж би могъл да има. Дори и някога да се поболея от нейното мрънкане и нейния инат, ти ще бъдеш последната на която ще се обадя. Дори няма и да се обаждам. Ще си седя с моето ангелче. - Каза той. Сестрата излезе леко засрамена и веднага избухнахме от смях. Очевидно тя беше смутена, но това е което получавате, когато флиртувате с зает мъж.
-Хайде да се прибираме - заявих аз. Матиа кимна и протегна ръце, за да ми помогне да се изправя. Болката веднага премина през цялото ми тяло и аз се дръпнах.
-Всичко наред ли е? Мога да се обадя на лекар. Може би трябва да останеш тук по-дълго. Конците могат да се разкъсат. Или...
-Успокой се, Матиа. Всичко е наред.
-Но те боли! Ами ако ...
-Това е нормално предвид факта, че ме застреляха и не се възстанових напълно. Нищо няма да се случи, спри да се тревожиш. - Прекъснах го.
- Тогава нека те занеса до колата. - Вместо да чака отговор, той ме взе булчински и излезе от стаята през залите и чакалнята. На излизане всички останали хора в болницата ни хвърляха странни погледи .
-Те мислят, че сме луди. - каза той, гледайки ме .
-Ти си, аз не съм. Може би трябва да им кажа това.
-Да, защото една нормална жена би казала , че приятелят й е луд, но тя все едно не е. - Изкиска се той. Качихме се в колата и тръгнахме.
Пътуването обратно към дома беше тихо. Затворих очи, все още се чувствах уморена и не забелязах, че вече пристигнахме. Матиа прибра зад ухото няколко кичура коса от лицето ми, карайки ме да го погледна сънливо.
-У дома сме, любов. - прошепна той. Матиа излезе от колата и тръгна обратно към мен. След като отвори вратата ми, той ме вдигна отново и ме отнесе до нашата стая. Докато ме носеше, се втренчих в лицето му. Това красиво лице, което не бях виждала докато бях в плен.
-Трябва да си починеш. - каза той, докато ме поставяше на леглото.
-Ще вечеряме ли с родителите ти? - Попитах любопитно.
-Не. Ще ядем тук. Докторът ни каза, че не трябва да се движиш твърде много.
-Преувеличаваш. - Прозях се.
-Не преувеличавам . А сега заспивай. - Той се наведе и ме целуна нежно по устните.
-Обичам те. - прошепна Матиа в ухото ми.
-И аз те обичам. - Няколко секунди по -късно заспах.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Извинете ако има грешки в текста!
Приятно четене!
VOUS LISEZ
To fall for the mobster (+18) | ✔️
Roman d'amour"-Няма да бъда нежен, скъпа. Сега ми кажи какво искаш. - прошепна той. -Искам да ме чукаш, моля. - Отново го помолих. -Наистина ли искаш това? -Мамка му, моля те, чукай ме! - Отчаяно изхлипах. " Матиа Торес е 25 -годишен мъж. Той е млад, краси...