В тази глава присъстват еротични сцени! 🔞
Арабела
При влизане във вилата Матиа ме хвана за китката и ме повлече горе в стаята ни. Веднага щом затвори вратата, той ме притисна към най -близката стена и сложи ръце до главата ми. Бях в капан между него и стената за пореден път. Очите му задържаха две емоции. Страст и желание. После сложи дясната си ръка около гърлото ми и ме задуши леко.
-Искам да ми се подчиняваш! Цяла вечер ме предизвикваш с тази рокличка и с движенията си. - каза.
-Ако не го направя? - Попитах аз.
- Защото аз съм шефът.
-О, млъкни. А аз съм твоята приятелка. Това означава, че имам право да ...
-Не, ти млъкни. - Прекъсна ме грубо.
-Накарай ме. - И той взе думите ми сериозно. Матиа се блъсна с устни в моите и ме целуна, изпълнен с похот и гняв. С всяка изминала секунда хватката ми за гърлото ми се засилваше и целувката ставаше по -груба. В един момент започнах да стена от удоволствието. Изведнъж Матиа се дръпна и ме вдигна, хвърли ме през рамо.
Той се отправи към нашето легло и ме остави. Лежеше върху матрака по корем и преди да успея да се обърна, той дръпна роклята ми и започна да ме бие силно по дупето . Усетих пеперуди в стомаха си и моментално се подмокрих. Всеки път, когато ръката му влизаше в контакт с кожата ми, някакво хленчене напускаше устата ми. Тогава Матиа се дръпна и ме обърна с лице към него.
-Цяла нощ просто исках да те извадя от тази рокля. - Усмихна се той.
-Чакам - казах, докато се усмихвах. Въпреки че гласът ми прозвуча уверен, бузите ми бяха зачервени от всички тези удари . Ръцете му намериха ципа и той го отвори. Оставяйки ме в черно дантелено бельо. Очите му се изкачваха нагоре и надолу по тялото ми няколко пъти.
-Не мога да спра да се възхищавам на шибаното ти секси тяло, скъпа. - Заяви Матиа. Сграбчих ризата му и започнах да отварям копчетата.
Матиа ме наблюдаваше през цялото време, докато разкопчам ризата и панталона . Очите ми се взираха в тялото му. Той беше същински Бог. Гаджето ми е най -привлекателното и горещо човешко същество на земята, помислих си.
ČTEŠ
To fall for the mobster (+18) | ✔️
Romance"-Няма да бъда нежен, скъпа. Сега ми кажи какво искаш. - прошепна той. -Искам да ме чукаш, моля. - Отново го помолих. -Наистина ли искаш това? -Мамка му, моля те, чукай ме! - Отчаяно изхлипах. " Матиа Торес е 25 -годишен мъж. Той е млад, краси...