Матиа
Опитът да спя беше безполезен. Реших да стана и да отида в офиса си. В края на краищата мога да се опитам да свържа малката информация, която имаме за Емилио. Следващите часове минаха бързо и все още нямам представа къде се крие тази гад. Тогава на вратата ми почука.
- Влез. - казах ядосано.
-Поспа ли си? - Попита майка ми, когато влезе в кабинета ми.
-Не, наистина. И това не е най -важното в момента. Не мога да намеря следи или намеци за местоположението му.
-Матиа. Трябва да се грижиш за себе си. Всички сме уплашени и тъжни. Но не забравяй да ядеш, да спиш и да пиеш вода. - Предупреди ме тя.
-Добре съм. Трябва да я намеря! - Извиках леко.
-Знам и в крайна сметка ще я намерим. Може да отнеме няколко дни, но ще я намерим. Трябва да намерим твоят ангел. - Заяви тя, като сложи ръка на рамото ми.
- Мамо, благодаря ти.
-Обичам те, момчето ми.
След разговора, напуснах офиса си и започнах да се обаждам, за да уговоря срещата с лидерите и техните екипи за проследяване. Излязох навън и влязох в цветната градина. Проправяйки път към жълтите рози, които Бела засади, седнах и ги докоснах нежно. Последните няколко дни те все още бяха затворени, но днес разцъфтяха. Сега можете да се възхитите на пълната им красота. Взех лейка и излях малко вода. Погледнах към небето си спомних как ангелът ми разговаря с майка си и баща си преди време. Тя бяха притиснени за дъщеря си, но малкото колие с кристал я пазеше. Трябваше да я намеря.
...
Ангелът ми го няма вече седмица. Тя ми липсва толкова много. Срещата преди седмица беше добра. Всички работим заедно и се доближаваме до намирането на мястото, където държат Бела като заложница. Изминалата седмица беше най -лошото време в живота ми. Не знам дали е още жива. Не мога да спя. Всичко е просто гадно. И така разбрах, че не мога да живея без нея. Поглеждайки се в огледалото видях дълбоки и тъмни торбички под очите си. Бяха тъмночервени от липсата на сън. На кого му пука как изглеждам? Единственият човек, който не искам да ме вижда така, все пак не е тук. Сърцето ме боли все повече и повече всяка секунда, когато я няма. Трябва да се надявам. На това ме е научила. Никога да не се отказвате от надеждата дори в най -мрачните времена. Напускайки офиса влязох в нейната стая. Тя все още имаше разпиляна козметика и дрехи по леглото и малкото бюро.
Ако можех щвх хвърля всичко в моята стая и нямаше да позволя да излезе от там. Тя може да се приготви в нашата стая и да ми даде достатъчно време да й се възхищавам. Когато се канех да се обърна и да си тръгна, един обект привлече вниманието ми. Беше под леглото й. Вървейки дотам, го взех и държах в ръцете й нейния скицник. Малка усмивка се насочи към устните ми. Казахте, че сте го скрили, но нека бъдем честни, това не е добро скривалище. Вече видях първите рисунки. Обръщайки още една страница, очите ми се разшириха. Това беше рисунка, на която спя в нашето легло. Тя е нарисувала всеки детайл от лицето ми с възхищение прецизно. От другата страна на страницата беше езерото, което взех и аз, и красивата цветна поляна. След това преминах към следващата страница. Очите ми веднага започнаха да се насълзяват. Имаше още една моя рисунка.
Този път лежах върху одеялото за пикник и я зяпах. Веднага протегнах ръка и проследих пръсти по страницата. Сълзите се стичаха неконтролируемо по бузите ми.
Заглавието на рисунката разби сърцето ми на парчета: „Караш ме да се чувствам в безопасност“ И тогава думите й прозвучаха в главата ми. "Рисувам само неща, които намирам за красиви и които обичам. Това е всичко, което трябва да знаеш."
Означава ли това, че ме обича? Може ли някой друг освен майка ми да ме обича? Само тази мисъл накара сълзите ми да потекат с много по -голяма сила. След няколко минути успях да се успокоя. Очите ме боляха и влязох в кабинета си.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Извинете ако има грешки в текста!
Приятно четене!
أنت تقرأ
To fall for the mobster (+18) | ✔️
عاطفية"-Няма да бъда нежен, скъпа. Сега ми кажи какво искаш. - прошепна той. -Искам да ме чукаш, моля. - Отново го помолих. -Наистина ли искаш това? -Мамка му, моля те, чукай ме! - Отчаяно изхлипах. " Матиа Торес е 25 -годишен мъж. Той е млад, краси...