Глава четиринадесета

1.6K 52 1
                                    

Арабела

Събуждайки се, почувствах как Матия си играе с косата ми . Той погали нежно бузата ми и ме целуна по челото.  После си измърмори нещо, което не можах да чуя.  Бавно отворих очи и му се усмихнах. 

-Добро утро ангелче. Как се чувстваш? - Попита той с ярка усмивка на лицето. 

-Чувствам се невероятно. - Усмивката все още беше на лицето му, когато той се наведе към мен и ме целуна по устните. 

-Гладен ли си?

-Да.

-Бързо ще се преоблека и ще отида да направя закуска. - Казах му. 

-Можеш също да се присъедините към мен под душа. - каза той с намигване. 

-Иска ти се. - Ставайки, влязох в стаята си, за да облека дънки и блуза.  След като вдигнах косата си в разхвърлян кок, нанесох малко грим и измих зъбите си. 

Щом стигнах до кухнята, започнах да правя бъркани яйца и бекон. В същото време истисках  пресен портокалов сок и извадих малко препечен хляб.  Оставяйки всичко на кухненския остров, чаках Матиа. Изведнъж почувствах как големи топли ръце се увиват около кръста ми отзад и твърди гърди притискат гърба ми. 

-Миришеш добре. - каза Матиа докато притискаше главата си към извивката на врата ми.  После започна да ме целува нежно по врата. 

-Закуската е готова, трябва да ядем.- Прошепнах, докато затварях очи и се наслаждавах на докосването и целувките му.  Но той не се отдръпна.  Ръцете му останаха увити. Матиа продължи да целува ключицата и рамото ми. 

-На баба децата! - Женски глас ни откъсна от интимния ни момент.  Бързо го отблъснах и се обърнах, за да видя кой говори.  Погледът ми падна върху Мария и Милан. Не знаех, че ще се върнат днес.

Баба му дойде при нас и прегърна силно Матиа.  После ме прегърна и се усмихна. 

-Много ми липсвахте - каза тя, обръщайки се към Матиа. 

-Бабоо! Ела тук кралице моя! - провикна се Адриано.

-Ела тук на баба козлето!

-Бабо! Не така вече съм на двадесет.

To fall for the mobster (+18) | ✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant