Mektup

25 13 2
                                    

Bu gün kötü bir rüya gördüm. Rüyamda İlayda hanım beni öldürüyordu sen ise bana doğru koşuyordun. Bu mektubu aramızda yarım kalan şeyler olabilir diye yazıyorum. Bu mektubu belki bana bir şey olur diye yazıyorum.

Biliyor musun? Eskiden olsa hayatımın en güzel anı geçmişimi hatırlamadığım zamanlar derdim. Ama seninle tanıştıktan sonra 8 yıllık mutluluğumu bir güne sığdırabileceğimi anladım. O gün ise seni spot ışığından kurtardığım o gündü. Sana gerçekleri anlattığım o gün. Senin ile barıştığım o gün.

Seni seviyorum sevgilim, seni çok seviyorum. Bu yüzden yaşamalısın, ben ölsem bile sen yaşamalısın. Hayatını dolu dolu yaşamalısın. Bu olaylar bittiğinde kimsenin seni tanımadığı bir yere gidebilirsin. Eğer toplumun bakışlarından sıkılırsan, yorulursan bir dakika bile bekleme. Hayat çok kısa. Küçük bir kasabaya gidip kendine bir ev yapabilirsin. Başka birini sevebilirsin. Senin baba olduğunu görmeyi çok isterdim. Kendini bu olaylardan koru ve uzaklaş. Mert Gümüş değil sadece Mert ol. Güzel  ve uzun bir hayat yaşa, güçlü ol ve sakın hiç bir şeyi bekletme. Unutma hayat beklemek için çok kısa.

              

                                      Seni seviyorum
                                            Aleyna

Geçmişin Kalıntıları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin