....….......10 yıl sonra.............
Bu gün hapishaneden çıkacaktım. 10 yıl süren esaretim bitmişti. Peki bu birşey değiştirecek miydi? Aleyna'nın mektupta yazdığı gibi Mert Gümüş değil sadece Mert olmayı deneyecektim peki toplum benim Mert olmama izin verecek miydi? Hala Aleyna'nın yasını tutuyordum, babamın yasını, abimin yasını. Tüm ailem ölmüştü ama Aleyna'na için yaşamaya çalışacağım. Hapisten çıktığım anda ailemden gelen parayla kasabada bir ev yaptırdım. Aleyna haklıydı bu hayatı yaşamalıydım, ama nasıl yapacaktım?
.......1 ay sonra........
Bu gün yine pencereden içeri giren bir taşla uyandım. Artık dayanamıyorum ama Aleyna'ya verdiğim sözü tutmalıydım. Kimse benimle konuşmuyordu. Herkes benden kaçıyordu. Toplum beni Mert olarak değil sadece Gümüş olarak görüyordu. Buna dayanamıyorum. Aleyna lütfen geri gel beni buradan kurtar.
...........1 ay sonra........
Arasıra seni görüyorum Aleyna. Benim yanımda beni seyrediyordum, benimle konuşuyorsun. Ama gerçek olmadığını biliyorum. Keşke gerçek olsan keşke yanımda beni izlesen, keşke bana baksan, sarılsan, öpsen. Yine taşınıyorum Aleyna. İki aydan beri bu taşındığım 4. Ev. Kimse beni istemiyor, herkes benden korkuyor. Ben artık çok yoruldum Aleyna. Çok yoruldum...
.........1 ay sonra..........
Geri geldim Aleyna. Her şeyin başladığı şehre geri geldim. Hapisten çıktığımda yaptırdığım o eve taşındım. Bu evdeki ilk günüm ve son günüm olacak. Neyse ki yanımdasın artık yanlız hissetmiyorum. Gerçek olmasan da yanımda olmanı seviyorum.
Mutfak masasının yanındaki bir sandalyeyi aldım ve tavana astığım ipin altına koydum. Son kez dönüp senin hayaletine baktım ve gülümsedim.
- burada çok yanlızım, artık senin yanında olmak istiyorum. Artık seni istiyorum. Seni seviyorum Aleyna.
Dedim ve kafamı ipe geçirip ayağımla altımdaki sandalyeyi ittirdim.
Ben Mert Gümüş herşeyini kaybetmiş bir adam, toplumun ayakları altında ezilen bir adam, geleceği olmayan bir adam. Seninde dediğin gibi Aleyna bazı şeyleri beklemem lazım. Artık ölmeyi beklemeyeceğim, artık seni beklemeyeceğim. Senin yanına geliyorum sevgilim. Seni çok özledim. Yaşamak çok acıtıyor.
Artık çok yoruldum...
***************
Kitabımı okuduğunuz için teşekkürler. Bu benim ilk kitabımdı, kitabımın nasıl olduğunu yorumlarda yazarsanız sevinirim. Bu bölüm final bölümü olduğu için biraz kısa oldu. Umarım kitabımı beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Kalıntıları
Action" geçmiş aslında geçmezmiş efendim. hep bir köşede yerinden çıkmak için geceyi beklermiş" Oğuz Atay "en kötü düşman kim olduğunu bilmediğin düşmandır" bu sözü bana bir arkadaşım söylemişti. bence en kötü düşman yanında olduğunu bildiğin ama hiç bir...