•üç•

24.8K 1.2K 558
                                    

Medya efsane değil mi? Benim favori şarkım da.

.

.

.

.

"Hey, sana diyorum garip isimli kız. Kalksana!"

"Daha kaç kere söyleyeceğim? Uykum var lan. Siktir ol ve git. Kalkamam ben."

Delirecektim!

Bu evde uyandığım ilk sabaha bir adet marul kafayla uyanmıştım.

Hangi yarım akıllı bu kıvırcığı dikmişti kafama?

"Bana bak ismi garip varlık, kalk dediysem kalk. Deli etme lan beni! Kıvırcık diyor ya, neyim kıvırcık benim? Ayıp ayıp. Küstüm işte. Gidiyorum ben."

Tek bir gözümü açarak yüzüne baktım. Kollarını önünde bağlamış, dudaklarını büzmüştü.

"Git."

Gözümü tekrar kapattım ve kendimi muhteşem uykuma geri dönmeye hazırladım.

"Ay, vallahi bu kız salak ya. Doruk aşkım senin bu yeni sürüm ikizinin beyninin son kullanma tarihi geçmiş olabilir mi?" son cümlesini odanın dışına doğru bağırarak söylemişti.

"O sesini benim kesmemi istemiyorsan sus Doğu!" içeriden gelen Doruk'un cevabı ise gecikmemişti.

"Oha, oha, oha. Beni mi susturacaksın? Hımm, bir şartla susarım. Öp beni Doruk aşkım. Öp beni."

"Doğu siktirtme lan belanı. Bir gün elimde kalacaksın! Annemle babam evde değil, kimse elimden alamaz seni."

İsminin Doğu olduğunu öğrendiğim marul kafa büyük bir kahkaha attı.

"Annen ve baban evde yok. Anne ve baba evde değilken arkadaş çağırmak ha? Beni eve mi atmayı planlıyordun Dorukcumcum."

Farklı odalardan birbirlerine laf yetiştirirken benim mükemmel uykumun içine ettiklerinin farkındalar mıydı acaba?

Bir süre kısa bir sessizlik oldu. Bu fırsatı değerlendirmek için hızla uyumaya çalıştım. Bakın, çalıştım diyorum. Sadece çalıştım çünkü ben daha uyuyamadan odama birinin gürültüyle girmesi bir olmuştu.

"Ben mi çağırdım seni? İkizim varmış deyince zorla eve gelen ben miydim gerizekalı!?" sesinden de anladığım üzere bu kişi Doruk malıydı.

Neydi benim bu salaklardan çektiğim? Daha bir gün olmuştu!

"Tamam, Doruk'um. Bunları odamızda konuşalım ama önce şu garip isimli varlığı uyandıralım. Neden uyanmıyor bu?"

"Ne bileyim, oğlum. Daha kızı tanıyalı bir gün oldu."

Benim de burada olduğumun farkındalar mıydı acaba?

Gözlerimi sinirle açtım. Benim de bir sınırım vardı sonuçta.

"Benim odam yol geçen hanı mı? 3 saatlik uykumun içine ettiniz. Şimdi sevgili Marul Kafa ve çakma ikiz, aşkınızı başka bir odada yaşamanız hem benim hem de sizin için daha iyi olacak."

"3 saatlik uyku? Lan sen gece o saatlere kadar naptın? Ay, biri mi var kız? Gitti gül gibi kız, gitti ayol. Kim bu çocuk? Kimlerden, tanıdık mı? Doruk'um duydun mu senin ikiz evleniyormuş."

Doruk ile bakışlarımız buluştuğunda yüzündeki hayal kırıklığı gözle görünür cinstendi. Niye üzülmütşü ki bu?

"Bana bak Doğu musun nesin bilmem ama benim asabımı bozma. Yok öyle bir şey."

LAYANA (Gerçek Aile)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin