Sınır: 290 oy, 200 yorum
(yaparsınız siz ben size güveniyorum.).
.
.
Uçakların iniş ve kalkış saatleri anons edilirken kalbim neredeyse yerinden çıkacak gibiydi.
Yiğit abim az sonra gelecekti. Yaklaşık 2 saat önce aramış ve uçağa biniyor olduğunu söylemişti.
Bana geleceğini şimdi haber veriyordu. Normalde uçak bileti aldığından bile haberim yoktu.
Ulan eşşek herif, madem gelecektin neden haber vermiyorsun?
Ama yine de iyi ki geliyordu. Özlemiştim abimi.
Oturduğum yerden başımı kaldırdığımda asla görmeyi düşünmediğim yüzlerle karşılaşmıştım.
Suna Hanım ve Serkan Bey miydi onlar?
Arkalarından gelen erkek sürüsü de neydi öyle? Üstelik Doruk ve Doğu da içlerindeydi. Henüz beni fark etmemelerine şükrederek hızla yerimden kalktım ve başka bir yöne yürümeye başladım.
Allah'ıma lütfen fark etmesinler.
Lütfen fark etme-
"LAYANAA!" Ses tellerini sikeyim Doğu! Biraz daha bağırsaydın, dünyanın öbür ucuna gitti sesin.
Adımı ilk defa doğru söylemişti ve o da böyle bir ana denk gelmişti.
Söyleyin bana BEN DELİRMEYEYİM DE KİM DELİRİSİN?
Yavaşça arkama döndüğümde Doğu çoktan "Kankiciğim" diye anırarak bana doğru koşmaya başlamıştı.
Daha ne olduğunu anlayamadan bedenim yerle buluşmuştu. Doğu da üstüme düşmüştü tabi.
Hayvan herif!
Bir süre sonra ben daha olayı idrak edemeden Doğu'nun üstümden çekilmesi ve benim ayağa kaldırılmam bir olmuştu.
"Lan gerizekalı, ne diye kızın üstüne atlıyorsun?" diye sordu Doruk. Aynı zamanda beni kolumdan tutarak ayakta durmamı sağlıyordu.
"Ya ben nerden bileyim yere düşeceğini? Kankiciğim, özür dilerim. Acıdı mı?" diyen Doğu'ya sinirle baktım.
"Ulan ayı! Senle ben bir miyiz de üstüme atlıyorsun? Ya geberseydim? Ölebilirdim."
Bu dediğim Doğu'yu güldürmüştü.
"Bir de bayıl istiyorsan Layana. Kızım alt tarafı üstüne düştüm abartmasana." gelip çenemi tutarak kafamı iki yana çevirdi. "Tamam, sorun yok. Herhangi bir hasar almamışsın." diyerek gülümsedi.
Sinirle ona bakarken Suna Hanım yanıma gelmişti.
"Kızım, iyisin değil mi?" dedi endişeyle.
Bu kadın da her boka endişeleniyor abi!
"İyiyim." dedim kısaca. Tüm bunlar yaşanırken yanlarındaki erkek sürüsü de bizi izliyordu.
Yüzlerine dikkatle baktığımda bunların dün telefonda tanıştığım biyolojik abilerim olduklarını fark ettim. Yanlarında biri daha vardı. O da büyük abileriydi muhtemelen.
"Layana bak bunlar senin abi-"
Suna Hanımın sesini kesen tanıdık bir sesin "Layana" diye seslenmiş olmasıydı. Bu tanıdık ses Yiğit abimden başkası değildi.
"Abi!" diye bağırdım.
Hızla sesin geldiği yöne döndüğümde bu tarafa doğru geldiğini fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAYANA (Gerçek Aile)
ChickLit"Daha abi olmayı bile beceremiyorken nasıl aile olacağım ben size?" ... Yıllar önce salak bir hemşirenin dalgınlığı yüzünden dünyası değişen Layana'nın biraz anormal, biraz saçma, biraz eğlenceli ve fazlasıyla kaoslu hayatına hoş geldiniz. ... Klas...