Sınır: 550 oy, 500 yorum
.
.
.
Doğu'nun bağırışları sayesinde, büyük abi Demir dışında tüm ev halkı salona toplanmıştı. Ege bile az önce sinirli bir şekilde gitmesine rağmen telaşla yanımıza dönmüştü.
Hem ne demişler? At gibi giden it gibi döner...
Tamam konuyla pek uyumlu olmadı ama olsun.Kafamı Doğu'ya çevirdim ve ne olduğunu anlamaya çalıştım. Her şey normal görünüyordu. Bir anda çığlık atmıştı sadece. "hoşt köpek" diye anırmasını yok sayarsak gayet normaldi.
"Doğu iyi misin evladım?" dedi Suna Hanım.
"Ay iyiyim Suna teyzoş. Gaza geldim bir anda."
"Ne diye çığlık attın oğlum?" diye sordu, Serkan Bey.
"Yok bir şey, Serkan amca." dedi, sesi bir anda soğuklaşmıştı, az önceki samimiyeti yoktu sanki.
Kesinlikle bir şey vardı ve söylemiyordu. Ne olmuştu acaba?
"Doğu manyak mısın? Ne diye 'hoşt köpek' diyerek anırıyorsun, oğlum?" dedim gayet ciddi bir şekilde.
Ciddi bir meseleydi sonuçta.
"Aaa, ben onu dışımdan mı söyledim lan? Kız ben onu Satılmış'a söyleyecektim. Yanlışlıkla dışımdan söylemişim."
"Satılmış kim oğlum?" diyen Doruk'u onaylarca başımı salladım.
Satılmış diye biri vardı da ben mi tanımıyordum?
Doğu, "İç sesim olur kendisi." dedi gülümseyerek. Bu çocuk ciddi anlamda salaktı.
'Ay satılmış ne be?'
(burada iç sesi ile konuşuyorlar. Yanlış anlaşılmasın.)
Görüyor musun iç ses? Sen bir de kendi ismini beğenmiyorsun. Senin ismini Satılmış koysam daha mı iyiydi?
'En azından insan ismi olurdu. Lahana ne be? Bana da düzgün bir isim koy, Çalı süpürgesi!'
Değerimi bil değerimi! Madem ismini beğenmiyorsun değiştiririz. Şehriye nasıl?
'Aklından bile geçirme!'
Peki...
..
Doğu'nun ani bir şekilde beni kolumdan tutup yanına çekmesiyle biricik, canım(!) iç sesim Lahana'yla konuşmamız bölünmüştü.
Başımı Doğu'ya çevirdiğimde sinirle Can'a baktığını fark etmem de uzun sürmemişti.
"Ban bak Can abi! Valla abi mabi demem dalarım sana. Benim kankiciğimin hayatındaki tek kıvırcık ben olabilirim. İki kıvırcık bu kıza fazla!" diye bağıran Doğu'ya herkes şaşkınca bakıyordu.
İşte şimdi anlaşılmıştı bu salağın derdi.
Can'la iyi anlaşmamı istemiyordu. Sanırım kişilikleri biraz benziyordu ve Doğu da bu yüzden onunla anlaşmamı istemiyordu. (bu cümle neden bu kadar saçma oldu?)
Üstelik ikisi de kıvırcık saçlıydı!
Evet, demek ki neymiş? Kıvırcık saçlı erkekler eğlenceli ve komik tipler olurmuş.
Bunu aklınıza kazıyın, önemli bilgi! Bilmezseniz çok şey kaybedersiniz.
Sonra Layana ablamız demişti dersiniz..."Lan bunca tantana bunun için miydi, gerizekalı? Hem sana ne oluyor lan? Kardeşim o benim. Eğer fazlalık bir kıvırcık varsa o ben değilim, sensin! İkile şimdi." dedi ve bana dönerek göz kırptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAYANA (Gerçek Aile)
ChickLit"Daha abi olmayı bile beceremiyorken nasıl aile olacağım ben size?" ... Yıllar önce salak bir hemşirenin dalgınlığı yüzünden dünyası değişen Layana'nın biraz anormal, biraz saçma, biraz eğlenceli ve fazlasıyla kaoslu hayatına hoş geldiniz. ... Klas...