Bu bölümde Layana'nın Yiğit'in yanına gittiği zamanlarda evde olanları anlatacağım biraz. Sonra ise muhtişim bir kaos var.
Sınır: 400 oy, 450 yorum
İyi okumalar...
(Yazardan)
Serkan Bey oğlu Demir'e attığı yumruğun ardından odadan çıktı. Sinirden gözü dönmüştü neredeyse. Ona göre oğlunun yaptığı şey çok yanlıştı. Onu oradaki şirkete çalışmak için göndermişti, ne hakla eve dönebileceğini düşünüyordu. Bu onun için çok büyük bir yanlıştı. Oğlunun yaptığı en mükemmel işlerde bile bir yanlış bulan, onu durup dururken azarlayan ve canını yakan bir adamdan da bu beklenirdi zaten.
Serkan Beyin odadan çıkmasının ardından Demir yatağına uzanmıştı. Ne hissedeceğini bilemiyordu. Bu duygu üzgünlük müydü? Yoksa tekrar babası tarafından ezilmesinin verdiği acı mıydı?
Bir tarafta Serkan Bey sinirden köpürüyor, öbür tarafta ise oğlunun canı yanıyordu fakat ikisinin de bilmediği şey az önce yaşanan her şeye şahit olan Savaş'tı.
Savaş'ın yine sessizliğini mi koruyacağı, yoksa ilk defa abisi için ağzını mı açacağı bilinmezdi fakat kesin olan bir şey vardı ki Savaş bundan sonra abisinin yanında olacaktı...
(Bu arada Savaş konuşabiliyor, çok konuşmadığı ve genelde sessiz kalıp her şeyi kendi içinde yaşadığı için böyle yazdım. Yanlış anlaşılmasın dvndjdgnd)
(Bir gün sonra)
Yıldız ailesi uzun bir kahvaltının ardından hep beraber salonda toplanmışlar. Eksik olan tek kişi Serkan Beydi fakat bu oğullarının pek de umurunda değildi. Babaları olmadan daha huzurlu hissediyorlardı.
Suna Hanım çocuklarının karşısına geçti ve gülümsedi. "Konuşmak istediğim konuyu hepiniz tahmin edebiliyorsunuzdur." diyerek konuşmaya başladığında tüm oğulları konunun ne olduğunu anlamıştı.
"Anne o kız hakkında konuşmasak." diye mırıldandı Ege.
Annesini üzmek istemiyordu ama bu konu da çok canını sıkıyordu.
"Oğlum o kız dediğin kişi sizin öz kardeşiniz. Yapmayın böyle, ona kolay kolay alışmanızı isteyemem ama en azından kötü de davranmasanız." dedi umutla. Bir anne olarak ne oğulları, ne de kızı üzülsün istiyordu.
"Anne bu konuyu ısrarla açman iyice canımı sıkmaya başladı. Ne ben, ne de kardeşlerim o kızı istemiyor. Neden bu kadar ısrarcısın?" dedi Demir, en sert ve hissiz sesiyle.
Doruk bu duruma fazlasıyla sinirlenmişti ama Demir abisi karşısında çekindiği için sesini çıkaramıyordu. Nereden bilebilirdi abisinin isteyeceği son şeyin kerdeşlerinin ondan çekinmesi olduğunu?
"Oğlum ne olur yapmayın böyle. Bir kerecik dinleyin beni lütfen." dedi Suna Hanım. Aynı zamanda gözünden iri bir yaş akmıştı.
Başta Demir olmak üzeri hiçbiri dayanamamıştı annelerinin ağlamasına. Hızla kalkıp kollarını annelerine doladı 7 oğlan.
Hepsi annelerinin karşısında neredeyse küçük bir çocuk oluyordu. Yıldız ailesinin sert bilinen, bakışlarıyla bile tir tir titreten çocuklarının tek zayıf noktaları anneleriydi. Onlara babalarının yokluğunda canını dişine takarak bakan kişiydi anneleri. Nasıl olur da ona karşı gelebilirlerdi ki?
.
.
.
Kaosa giriş yapıyoruz. Çıkın çıkın gelinnn💃💃😋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAYANA (Gerçek Aile)
ChickLit"Daha abi olmayı bile beceremiyorken nasıl aile olacağım ben size?" ... Yıllar önce salak bir hemşirenin dalgınlığı yüzünden dünyası değişen Layana'nın biraz anormal, biraz saçma, biraz eğlenceli ve fazlasıyla kaoslu hayatına hoş geldiniz. ... Klas...