•on üç•

13.7K 808 353
                                    

Bol bol yorum istiyorum. Tüm yorumlara cevap vermeye çalışacağım.

Medya: Doğu🤠

.

.

.

Sonsuzluğa doğru ürkekçe bir adım attım. Ardından bir adım daha ve sonra bir kere daha. İlerledikçe adımlarım cesurlaşıyor ve bedenime güç geliyordu. Kendimi hiç olmadığım kadar iyi hissediyordum. Gerçek beni buluyordum sanki. Kendimi bulmak gibiydi.

Kafamı kaldırdım ve onu gördüm. Hayatımın anlamını, Kara Çocuğumu. Yüzünde yine bir maske vardı. Sadece o kusursuz dudaklarını ve gözlerini gösteriyordu bana. Her zaman yaptığı gibi.

Ah, o simsiyah saçları ve koyu gözleri yok mu? Bana resmen görsel bir şölen sunuyordu. Düşündüm de; daha yüzünü tam görememişken bu hâle geliyorsam, ban yüzünü gösterse kim bilir neler olurdu?

Birbirimize doğru büyük adımlar atarak aradaki mesafeyi kapattığımızda uzun uzun baktık birbirimize.

"Yine mi göstermeyeceksin yüzünü bana?"

Başını yavaşça iki yana salladı. Gözlerinin odağı dudaklarımdı. Çok büyük bir istekle bakıyordu gözlerime. Bana doğru bir adım daha attı ve aramızdaki mesafeyi sıfıra indirdi. Konuşsam dudaklarımız birbirine değecekti.

Gözlerini hala dudaklarımdan çekmemesi daha da heyecanlanmama neden oluyordu. Hadi ama! Beni öpecek miydi? Eğer bunu yapacaksa ben heyecandan ölmeden önce derhal yapmalıydı!

Sinsice gülümsedi ve elini çeneme getirerek çenemi okşadı. Bir süre çenemde kalan eli yavaşça yukarı doğru çıktı ve dudaklarımı buldu. Narince dokundu dudaklarıma.

Siktir, beni gerçekten öpecekti!

Mümkünmüş gibi bana biraz daha yaklaştı. Bir eli tekrar çeneme inmişken diğer eli de belimi bulmuştu. Dudaklarımız buluşacakken tanıdık bir ses doldurdu kulaklarımı.

Sikeyim, tam hayatımın en mükemmel anını yaşayacakken neden Doğu'nun sesini duyuyorum ben? Hem Doğu neden saçma bir reklam şarkısı söylüyordu?

"Büyüdüm büyüdüm,
Pınarla büyüdüm.
Bahçeler bile dardı,
Pınarla büyüdüm."

"N'oluyor lan?" diye mırıldandım gözlerimi açtığımda. Beni muhteşem rüyamdan ayıran sesi aradım ama bulamadım.

Doğu'nun sesini duyuyordum ama kendisi yoktu. Ayrıca tam rüyamın en güzel kısmında gelmek zorunda mıydı sanki?

Hassiktir! Kara Çocuğum beni öpecekti. Ben böyle bir şeyi nasıl kaçırabilirdim. uzun bir süre daha da rüyalarıma girmeyeceğine emindim.

Evet, rüyalarıma giren bir sevdiğim vardı. Henüz gerçek hayatta yaşayan biri olduğundan bile emin değildim ama deliler gibi aşıktım ona. "İnsan rüyasında gördüğü birine aşık olur mu?" diyeceksiniz. Valla yaşamasam ben de inanmazdım fakat oluyormuş işte. Belki saçma bir beklentiydi ama bir gün onu gerçek hayatta da bulacağımı düşünüyordum. Her ne kadar hâlâ bana yüzünü göstermemiş olsa da...

(Yaşandı, insan rüyasındaki birine aşık olabiliyor...)

Sinirle ofladım. Doğu'nun sesi tam başucumdan gelmeye devam ediyordu ve hâlâ o garip reklam şarkısını söylemeye devam ediyordu. Başımı çevirdiğimde sesin telefonda geldiğini fark ettim. Biri arıyordu.

LAYANA (Gerçek Aile)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin