S Isaacem jsem si povídala ještě tak hodinu. Známe se ani ne den a už jsme si toho spolu tolik řekli. Je to dobrý kamarád. Lepšího kamaráda jsem nikdy neměla.Vlastně jsem na minulý škole jsem moc kamarádů neměla jen jednu nejlepší kamarádku Emmu. Byla pro mě všechno. Nejlepší kamarádky jsme byli od první třídy, ale bohužel před rokem umřela s rodiči při autonehodě, takže mě tam už nic nedrželo a odjela jsem za Jordanem.
Rodiče mě tam taky nedrželi, protože jsem s nima neměla moc dobrý vztah a moc se o mě nezajímali. Když mi Jordan nabídl, že bych mohla bydlet s ním tady v Beacon Hills neváhala jsem ani sekundu.
„Y/n, slyšíš mě?" lusknul mi před obličejem Isaac a to mě probudilo z jakéhosi tranzu.
„Jo.. um.. promiň jen jsem přemýšlela o minulosti," odpověděla jsem.
„v pohodě," řekl.
Najednou jsem uviděla Stilese jak jde s Malií do jeho jeepu. Pozorovala jsem je. Vidět nás nemohli, protože už byla tma a nad lavičkou kde jsem seděla já a Isaac nebyla lampa. Což bylo neobvyklé. Bušilo mi srdce, ani nevím proč.
„žárlíš?" zeptal se Isaac.
„Ne, proč bych měla?," odpověděla jsem a podívala se na něj.
„Mně to můžeš říct," řekl.
„Pořád si stojím za tím co jsem řekla," odpověděla jsem.
„Ty jsi ale tvrdohlvá. Líbíš se mi čím dál tím víc," řekl a mrknul na mě. Jen jsem se usmála a podívala jsem se na Stilese a Maliu jak pomalu odjíždí pryč.
Podívala jsem se na mobil.
7 zmeškaných hovorů od Jordan a 1 zmeškaný hovor od Stiles.
Proč by mi sakra volal Stiles? No to je jedno hlavní je Jordan. Rychle jsem se podívala kolik je hodin. 22:10.„Sakra! Musím jít domu," řekla jsem a zvedla se z lavičky.
„a máš odvoz?" zeptal se Isaac a taky se zvednul.
„Nooo j-" nedořekla jsem to, protože jsem si vzpomněla že Stiles odjel s Malií.
„Ne" řekla jsem. Šla bych klidně pěšky, ale byla celkem zima, tma a ještě jsem nevěděla cestu.
„Tak já tě odvezu. Pojď," řekl a rozešel se asi ke svému autu.
Když jsme nasedli do jeho auta řekla jsem mu adresu a mlčky jeli ke mně domů.
Za 20 minut jsme byli před barákem. Isaac zaparkoval a otevřel mi dveře. Poděkovala jsem a šli jsme společně ke dveřím.
„Děkuju vám za odvoz a hezký popovídání pane Lahey," usmála jsem se.
„Bylo mi potěšením slečno Parrish," taky se usmál.
„Tak zítra ve škole," řekla jsem.
„Zítra," řekl a šel ke svému autu.
„Počkej!," řekla jsem tak, aby to slyšel a běžela jsem k němu. Když jsem byla u něj otočil se na mě.
„Můžu tvoje číslo?," zeptala jsem se.
„Už jsem se bál že se nezeptáš," mrknul na mě. Podala jsem mu můj mobil a naťukal mi tam jeho telefonní číslo.
„Děkuju," usmála jsem se.
„Nemáš zač," řekl a nasedl do auta. Ještě jsme si zamávali a odjel.
Šla jsem zpátky ke dveřím a odemkla jsem. Bylo mi jasný, že Jordan už je doma jinak by mi nevolal, tak jsem zakřičela:
„Jsem doma!" Hned ke mně Jordan přišel a obejmul mě.
„Díky bohu, víš jak jsem se o tebe bál," řekl.
„Promiň měla jsem vyplý vyzvánění a zapomněla jsem si hlídat čas," odpověděla jsem mu.
„Hlavně že jsi v pořádku. Udělám ti večeři a pak půjdeš spát ať jsi vyspaná do školy,“ řekl a šel do kuchyně mi udělat večeři.
Já se zatím šla osprchovat a převlíknout do pyžama. Pak jsem seběhla schody a šla do kuchyně. Tam už na mě čekala večeře. Sedla jsem si ke stolu a pustila se do jídla. Za 5 minut jsem to měla snědené. Chtěla jsem i po sobě umýt nádobí, ale Jordan řekl ať jdu spát že to udělá, tak jsme si řekli dobrou noc a šla jsem spát.
V pokoji jsem si rozsvítila lampičku u postele a šla jsem k oknu. Z okna jsem totiž viděla Stilesův dům hlavně jeho pokoj. Stiles měl rozsvíceno, takže ještě nespí. Najednou ke mně do pokoje přišel Jordan.
„Ještě jsem ti zapomněl říct že tu byl Stiles a hledal tě, tak jen aby jsi věděla," řekl a odešel. Když jsem se otočila zpátky na Stilesův pokoj lekla jsem se, protože tam stál Stiles. Hádám že taky v pyžamu.
Rychle jsem se schovala za roh a zhasla lampičku. Určitě se teď směje a nebo si říká co to jsem za debila, protože to samý jsem si říkala právě teď. Najednou mi zapípal mobil, tak jsem se odhodlala ho zapnout. Přišla mi zpráva od Stilese..
ČTEŠ
Y/n Parrish (Stiles Stilinski)
WerewolfCo kdyby měl Jordan Parrish sestru, která se za ním přistěhuje do Beacon Hills? ------------------------------------- ---Příběh se odehrává ve 4. sérii Teen Wolf. !Začátek příběhu se neshoduje se sériálem! ---Příběh právě probíhá úpravami!! ---I...