(29.)Lydia's grandma

112 8 4
                                    


Já a Stiles jsme šli už dávno spát. Teda aspoň já. Stiles se o to pokoušel.

„Y/n?" zašeptal Stiles uprostřed noci.

„No?" řekla jsem rozespale.

„Nemůžu usnout" řekl zoufale.

„To vidím" řekla jsem a přetočila se na druhý bok abych mu viděla do obličeje.

„Co s tím budeme dělat?" zeptala jsem se.

Stiles se jen usmál a začal mě líbat. Samozřejmě že jsem spolupracovala. Pak se přemístil nade mne a začal mě líbat na krku....

(Dál už to psát radši nebudu pardón. Ale můžete si to představit co se dělo dál.)

----------------

4:00

„Stilesi kdo to je?" zeptala jsem se otráveně, když mu už asi hodinu vyzváněl mobil.

„Scott" zívnul si a zvednul to.

„No?"
„Cože?"
„Hned jsme tam"

„Co se stalo?" zeptala jsem se, když Stiles dotelefonoval.

„Mého tátu postřelili, takže je v nemocnici a Parrishe chtěl někdo upálit pro peníze a teď je u Dereka a máme tam přijet" řekl rychle a hodil po mě moje oblečení. Rychle jsme se oblékli a vyrazili jsme k Derekovi.

----------

„Ale co tvůj táta?" zeptala jsem se Stilese, když jsme byli v půlce cesty.

„Zajedu tam potom. Chci tam být s tebou" řekl Stiles, protože viděl jak se klepu a já se trochu pousmála.

Vlastně je divné, že Jordan pořád žije, ale jsem za to neskutečně moc ráda, protože nevím co bych bez něho dělala.

-----------

Když jsme dorazili okamžitě jsem Jordana objala.

„Na to, že tě někdo zapálil vypadáš jako by nic" trošku jsem se zasmála i když v danou situaci to asi nebylo dobrý, ale byla to pravda.

„Proto jsme tady" řekl Scott. Já si utřela slzy a obejmula Lydii, která tu byla taky. Pak jsem si stoupla ke Stilesovi. Ten mě chytnul kolem pasu a já si svojí hlavu opřela o jeho rameno.

Derek chytnul Jordana za ruce a prohlížel si je, jelikož na nich nebyli žádný popáleniny z ohně.

„Polil tě benzínem?" zeptal se nevěřícně Derek a Jordan kývl.

„Jsou to vlasy a nehty? Části těla, co jsou v podstatě mrtvý" řekla Lydia a podívala se na Dereka.

„Měli by být pryč" řekl Derek.

„Já jsem hořel. Celý bych měl být pryč" řekl Jordan.

„Pokud nejsi jako my" řekl Scott a já víc zpozorněla.

„Jako vy?" nechápal Jordan.

„Není jako my" řekl Derek a já vůbec nevěděla co si mám myslet.

„Tak co je?" zeptala se Lydia.

„Promiň, ale netuším" odpověděl Derek.

„U Jacksona a Kiry jsi to věděl" řekl Stiles.

Kdo je Jackson?

„S tímhle nemám zkušenosti. Možná je něco v bestiáři. Co Argent?" řekl Derek.

„Nevíme kde je" řekl Scott.

„Fajn, počkat. Co je bestiář? Vlastně se chci hlavně zeptat. Jen... Jen mi řekněte, jste všichni jako Lydia? Senzibilové?" řekl Jordan.

Y/n Parrish (Stiles Stilinski)Kde žijí příběhy. Začni objevovat