Pohled StileseByl jsem s Lydií na policejní stanici za Parrishem, protože jsme se rozhodli, že mu řeknem o seznamu smrti.
„Tvůj táta by se měl vrátit do hodiny. Chcete počkat u něj?" oznámil Parrish.
„Vlastně chceme mluvit s vámi" odpověděl jsem.
„Soukromě" doplnila mě Lydia.
-------
„Černá listina?" podíval se na nás Parrish, když si doprohlídl seznam smrti.
„Říkáme mu seznam smrti. Poznáváte některý jména?" řekl jsem.
„Jo. Včera jsem je na pokyn Sheriffa hledal v databázi. Ale nic nenašel" odpověděl Parrish.
„Ukaž mu to" řekl jsem Lydii a Lydia odkryla poslední jméno. Vlastně Parrishe jméno.
„To je docela děsivé. Co to číslo?" řekl Parrish.
„Vaše hodnota" odpověděla Lydia.
„Pět dolarů?" zeptal se zmateně Parrish.
„Pět milionů" opravil jsem ho.
„Vydělávám jen 40 000 ročně. Možná bych měl zabít sám sebe" řekl zoufale Parrish a Lydia se na mě podívala.
„Nerozumím. Proč... Proč tu jsem?" zeptal se Parrish.
„To nechme na jindy. Zbývá ještě odhalit třetina seznamu" řekl jsem.
„Y/n se to nesmí dozvědět, že tam jsem" řekl Parrish a podíval se na nás.
„My víme" řekl jsem.
„Potřebujeme třetí šifrovací klíč. Ale abychom ho získali, potřebujeme pomoc" řekla Lydia.
„Od koho?" nechápal Parrish.
„Od Meredith" odpověděla Lydia.
„Té z Domova Eichen? Posledně se kvůli vám malém nervově zhroutila" oznámil Parrish.
„Málem" řekla Lydia.
Pohled Y/n
Byli jsme na místě. Neboli v lese.
„Jejich alfa je žena jménem Satomi. Je nejstarší žijící vlkodlak. A hodně se naučila" řekl Derek, když jsme procházeli lesem.
„Co to znamená?" zeptala jsem se.
„Byla kousnutá. Naučit se ovládat pro ni bylo těžké. Kdysi udělala něco, co ji změnilo" odpověděl Derek a Malia se ne něj tázavě podívala.
„Ten citát je mantra. Pomáhá jim se ovládat" řekl Derek a Malia se najednou zastavila, jakoby něco ucítila.
„Co je?" zeptal se Derek.
Copak on to necítí, když je vlkodlak nebo proč se ptá? Moje teorie, že Maliu nepotřebuje jen na to, že byla tady v lesích nejdéle se zvětšuje.
„Střelný prach" odpověděla Malia a Derek se ohnul na zem proc kulku z pistole.
„Jestli je tady Brettova smečka, nejde o setkání... Schovávají se" řekl Derek.
Pohled Stilese
Byli jsme s Lydií a Parishem v Domově Eichen za Meredith.
„Ne, tenhle ne" řekl jsem potichu, když jsem spatřil jak k nám jde Brunski, neboli vedoucí Domova Eichen.
„Co tady jako vedeme? Penzion? Neodemkneš někomu jen proto, že má odznak" řekl naštvaně chlapovi co nám chtěl odemknout dveře od pokoje Meredith.
„Musíme mluvit s Meredith Walkerovou. Jde o vyšetřování vraždy" řekl Parrish.
„Vy s ní můžete mluvit, jak chcete, ale tihle dva, hlavně tenhle, odsud vypadnou" řekl Brunski naštvaně.
Ten "tenhle" jsem já.
„Jsou to klíčoví svědci v probíhajícím vyšetřování. Nepřivedl bych je, kdyby to nebylo zcela... zásadní" řekl Parrish.
„Dobře, zástupce. Vraťte se se soudním příkazem, pak vás poslechnu" řekl Brunski.
„Pokud jde o vás, pane Stilinski, vraťte se sem s plnou úhradou. Přesně tak. Táta je možná Sheriff, ale platí pozdě. Pracovat pro stát už asi není tak solidní jako kdysi, co?" 'vysmál' se mi do obličeje Brunski.
„Ale jejich pomoc se hodí. Je to měsíc, co vám policie z Canaanu pomohla domů, když jste nadýchal promile” řekl Parrish.
„Ne" vysmál jsem se mu pro změnu já a on se falešně usmál.
„Fajn. Něco za něco mi nevadí. Ani trochu” Brunski mi podal svazek klíčů, který jsme potřebovali.
„Ani malinko” dodal a odešel.
„Vy... Vy se mi líbíte. Vás si nechám" řekl jsem Parrishovi.
„Aby ses dostal k Y/n?" zašeptala mi Lydia s úšklebkem. Já jí ale ignoroval a šel jsem za Parrishem do Meredithina pokoje.
ČTEŠ
Y/n Parrish (Stiles Stilinski)
VlkodlaciCo kdyby měl Jordan Parrish sestru, která se za ním přistěhuje do Beacon Hills? ------------------------------------- ---Příběh se odehrává ve 4. sérii Teen Wolf. !Začátek příběhu se neshoduje se sériálem! ---Příběh právě probíhá úpravami!! ---I...