Právě jsme hledali vchod do trezoru Haleových. Já teda nehledala, protože se mi točila hlava, tak jsem jen stála na místě a čekala.
„Hej, lidi... Tady” řekl Stiles.
„Podívejte na ty praskliny. Je to jako vchod venku, dá se otevřít drápy. Jakýmikoliv drápy” řekl Stiles a podíval se na Scotta. Scott mu pohled oplatil a potom se podívali na Maliu.
Přišlo mi to divný.
Rozhodně něco skrývají.„Malio, můžeš to zkusit?” zeptal se Scott.
„Proč ona?” zeptala jsem se podezíravě.
„Jo. Proč já?” řekla Malia. Kira taky tak divně pokukovala.
„Nemám kontrolu” vymluvil se Scott.
„Fajn. Udělám to. Ale řekněte mi, co mi tajíte” řekla Malia a Stiles se Scottem se na sebe vyděšeně podívali.
„Chcete mě chránit, ale já to zvládnu. Vím, jsem na seznamu” řekla Malia, když Scott se Stilesem nic neříkali.
„To není jediná věc, kterou tají” řekla jsem si pro sebe. Scott a Stiles si oddychli, ale Kira se na mě zděšeně podívala. Nejspíš to slyšela. Bylo mi jasné, že to není jediný co Malie tají. Dokonce i mně něco tají.
„Jo” řekl potichu Stiles.
„Tak kolik?” zeptala se Malia.
„Kolik čeho?” zeptal se Stiles.
„Jakou mám cenu?” zdůraznila.
„Čtyři miliony” odpověděl Scott.
„Jsi v pohodě?” zeptal se Stiles.
„Jo. Scott má cenu 25, Kira 6. Sejmou vás dřív než mě” řekla Malia a šla otevřít ten trezor.
„Je to pokrok” řekl Stiles.
Vešli jsme do trezoru a rozhlédli se kolem.
---------
Scott seděl na nějaký bedně, Kira chodila pořád dokola, Stiles držel v náručích Maliu, já seděla opodál a sledovala Stilese jak hladí Maliu po tváři.
Žárlila jsem?
Ano.
„Tady to všechno začalo. Tam byly ty peníze. Sto sedmdesát milionů v dluhopisech” řekl Stiles.
„Jak proměníš dluhopisy na hotovost?” zeptala se Kira.
„Asi v bance. Nechali je tu celou dobu, ať na ně sedá prach. Víte, že už se skoro nepoužívají?” řekl Stiles.
„Není to jedno?” odsekla jsem.
„Víte, kolik problémů by ty peníze vyřešily?” pokračoval Stiles.
„Tobě?” zeptala se Kira.
„Mně. Tátovi...” odpověděl Stiles.
„Každý má problémy, který prostě nejdou jen tak vyřešit. Nebo nejdou vyřešit vůbec..” sklopila jsem pohled.
„Účty za Domov Eichen a MR ho ničí” řekl Stiles. Teď jsem se zarazila.
„Počkej, ty jsi byl v Domově Eichen?” zeptala jsem se. Nikdo neodpověděl.
Klasika..
„Máma dělá takovou věc... zapíše si všechny položky v našem rozpočtu a kolik stojí, pak to sečte a zjistí, kolik času máme než... přijdeme o dům” řekl Scott. Bylo mi ho líto.
--------„Tak co?” zeptal se Stiles.
„Hledají nás” odpověděl Scott, který poslouchal, co se děje nahoře.
„Někdo tam bude muset jít” dodal. Potom si ještě něco říkali, ale jelikož ztlumily hlas, tak jsem jim nerozuměla.
---------
„Malio. Musím na chvíli pryč” řekl Stiles.
„Kam jdeš?” zeptala se ho Malia.
„Ať už se děje cokoli, pro vás je to horší. Nejde jen o nemoc, ale je tu další zabiják” řekl Stiles.
„Na” Stiles dal Malii jeho bundu, aby jí nebyla zima.
„Vrátíš se, že jo?” podívala se na něj Malia.
„Jo. Jo, nikdy bych tě neopustil” odpověděl Stiles a pak Maliu políbil na čelo.
Taková ironie-
Sklopila jsem pohled a zadržovala slzy.
Sakra, myslím, že ho miluju..
ČTEŠ
Y/n Parrish (Stiles Stilinski)
WerewolfCo kdyby měl Jordan Parrish sestru, která se za ním přistěhuje do Beacon Hills? ------------------------------------- ---Příběh se odehrává ve 4. sérii Teen Wolf. !Začátek příběhu se neshoduje se sériálem! ---Příběh právě probíhá úpravami!! ---I...