CRRRR CRRRRR
Vypla jsem budík a pomalu se rozkoukávala. Hned jak jsem se vyhrabala z postele jsem šla do koupelny si udělat ranní hygienu.
Ke snídani jsem si dala chleba se šunkou a teplý čaj. Vyběhla jsem po schodech nahoru do mého pokoje a dala si mobil do školní tašky. Přece jenom nechci aby to skončilo jako před tím.
Oblékla jsem se, hodila tašku na záda a šla dolů.
Bylo 7:37, takže jsem krásné stíhala. Nazula jsem si boty a vzala si klíče.
Zamkla jsem za sebou a všimla jsem si že Stiles nemá svůj jeep před jeho barákem. Trochu mě to zarazilo, protože když jsem se vrátila včera v noci domů, viděla jsem jak má u sebe v pokoji rozsvíceno.
Taky jsem si vzpomněla na to jak mi volal, jestli bych k němu nepřišla a je nemožný aby jel do školy tak brzo, i když jsem ho znala chvíli, věděla jsem, že tak brzo by do školy rozhodně nejel.
Celou cestu do školy jsem kvůli tomu přemýšlela proč není doma a proč chtěl abych za ním přišla. V hlavě mi taky lítaly i negativní myšlenky, který jsem se marně pokoušela odehnat.
Před školu jsem dorazila v 7:50. Najednou mě někdo chytl za ruku a otočil k sobě.
„Doprdele Stilesi!” křikla jsem po něm.
„Promiň, já jen asi bychom ti měli něco říct. Nemůžeme to před tebou tajit navždy..” řekl Stiles a já vykulila oči.
„Tajit co?” zeptala jsem se.
„Uvidíš” řekl a už mě táhnul někam pryč.
„Počkej, co škola?” zeptala jsem se.
„Na tu kašli. Stejně máš dobrý známky tak ti to jednou neuškodí,” řekl a dál mě někam táhnul.
Došli jsme před nějaký barák a můj ani Stilese rozhodně nebyl.
„Kde to jsme?” zeptala jsem se.
„U Scotta doma” odpověděl. Super. Takže teď jsme u Scotta doma a oni mi chtějí něco říct co mi tajili. To je dneska den.
Byli tu všichni. Tím "všichni" myslím Lydia, Scott, Kira, Malia plus Stiles a já. Trochu mě zarazilo kde je Isaac. Stiles si stoupnul vedle Scotta a já tam zůstala stát.
„Asi by ses na to měla posadit..” řekl Scott.
O hodinu později
„Takže vy mi chcete říct, že on je vlkodlak neboli pravý alfa" ukázala jsem na Scotta.
„ona kojotodlak" ukázala jsem na Maliu.
„ona banshee" ukázala jsem na Lydii.
„a ona kitsune" ukázala jsem na Kiru.
„Jop” řekl Stiles jako kdyby to bylo normální, ale pro mě to byl šok.
„A taky že je tady nějaká magorka, která je taky něco takového a vraždí lidi pomocí nějakých dalších divných magorů..?” řekla jsem.
„Jo” odpověděl Scott.
„Ta magorka se jmenuje Kate” prohlásil Stiles.
„Potom, že je tu nějaký prvák jménem Liam, který je teď taky vlkodlak, protože ho Scott kousl.?” zeptala jsem se spíše řečnickou otázkou.
„No vidíte a prý, když jí to řeknu já, tak to nepochopí” řekl vítězně Stiles a kvůli tomu dostal dost vražedných pohledů.
Já jsem ignorovala jeho poznámku a pokračovala jsem.
„a ještě k tomu všemu je tu nějaký vrah bez pusy..” řekla jsem a Scott jenom kývl hlavou, že jo.
„Teď budu jenom doufat, že je to nějaký blbý vtip..” řekla jsem a podívala jsem se na všechny. Podle jejich výrazů jsem uznala, že se o žádný vtip nejedná.
„No do hajzlu...” opřela jsem se o gauč, na kterém jsem seděla.
„Asi půjdu domů..” řekla jsem a zvedala jsem se z gauče.
„Y/n?” zastavil mě Scott.
„No?” odpověděla jsem.
„Nebojíš se nás, že ne?” řekl opatrně Scott.
„Ne, neboj. Pokud mě teda nemáte v plánu sežrat nebo tak něco,” řekla jsem a poplácala ho po rameni. Pak jsem se zase otočila k nim zády a odcházela.
Když jsem vešla na čerstvý vzduch zhluboka jsem se nadechla a šla směr domov.
„Počkej!” doběhl mě Stiles.
„Půjdu s tebou” dodal a šel při mně.
„Zvládla jsi to dobře,” řekl Stiles po chvilce ticha.
„Zvládl to někdo líp?” zeptala jsem se.
„Jo, já. Věděl jsem, že je Scott vlkodlak dřív než on sám,” odpověděl hrdě,
„No a potom ty nadpřirozený bytosti jenom přibývali,” dodal.
„Dnes je úplněk a Liam a Malia se ještě při úplňku neumí ovládat, takže dneska někdy večer tě vyzvednu a pojedeme na bezpečné místo pro ně. Až tam pojedeme tak ti řeknu to ostatní, takže čekej, že ti napíšu kdy přesně tě vyzvednu,” řekl Stiles.
„Dobře,” souhlasila jsem.
„Já musím ještě do školy, tak se uvidíme potom. Ahoj,” řekl Stiles a začal pomalu odcházet.
„Ahoj,” řekla jsem a pokračovala ve své cestě domu.
Doma jsem si lehla na postel, koukala na filmy/seriály a všechno jsem si nechala projít hlavou.
Už se Y/n konečně dozvěděla o nadpřirozenu a příští kapitola už se bude shodovat se seriálem.
~N~
ČTEŠ
Y/n Parrish (Stiles Stilinski)
WerewolfCo kdyby měl Jordan Parrish sestru, která se za ním přistěhuje do Beacon Hills? ------------------------------------- ---Příběh se odehrává ve 4. sérii Teen Wolf. !Začátek příběhu se neshoduje se sériálem! ---Příběh právě probíhá úpravami!! ---I...