„Vlkodlak?" ukázal na Scotta Liam. Scott jenom kývl na souhlas.„Kojotodlak" ukázal na Maliu a ta jen taky kývla na souhlas.
„Banshee" ukázal na Lydii a ta taky kývla.
„Liška?" otočil se na Kiru.
„Kitsune. Ale klidně liška" řekla Kira.
„Co jsi ty?" řekl Liam směrem ke Stilesovi.
„Na chvíli jsem byl posedlý zlým duchem. Hodně zlým," odpověděl Stiles.
„Cože?" podívala jsem se na Stilese.
O tom se nezmínil.„A co teď?" zeptal se Liam s kříženýma rukama na prsou.
„Lepší" řekl Stiles a podíval se na nás.
„A ty?" řekl Liam směrem ke mně.
„Já jsem člověk" zvedla jsem ruce na obranu.
„To je pro mě?" poukázal Liam hlavou na velké pouta s řetězy.
„Ne, pro mě" odpověděla Malia a začali jí zářit modře oči.
„Jak jsi to udělala?" zeptal se vyděšeně Liam.
„Naučíš se to. Nejdřív musíš překonat úplněk" odpověděl Scott.
„Měsíc už vyšel" řekl Liam.
„A začínáš něco cítit, že jo?" řekl Scott.
„Jo, že mě obklopuje banda psychotických cvoků" řekl naštvaně Liam.
„Až na tebe" ukázal na mě a já se usmála.
„Vy jste zešíleli! Nevím, jak to děláte s těma očima a je mi to fuk! Odcházím hned teď!" křičel naštvaně Liam a to už mi úsměv zmizel.
„Jestli se mě někdo z vás pokusí zastavit přísahám Bohu, že..." nedokončil to, protože se začal motat, chytl se za hlavu a řval bolestí.
„Co se děje, Liame?" zeptal se Scott.
„Vy to neslyšíte?" zeptal se Liam a dál se motal. Scott se zaposlouchal a začali přijíždět nějaký auta.
„Řekl jsi o tom někomu?" zeptala se Lydia, která koukala na ty auta.
„Mému kámošovi Masonovi" odpověděl Liam a Kira přešla k oknu.
„Říkalas, že je tu mejdan" řekl Liam směrem ke Kiře.
„Koho pozval on?" zeptal se Stiles.
„Všechny" odpověděla Kira a Liamovi narostly drápy, které dřel po podlaze.
„Podlaha. Odveďte ho" řekla Lydia a šla k Liamovi, kterému začali svítit žlutě oči, měl velké tesáky a zavrčel na ní. Lydia se hned zastavila a já udělala krok dozadu.
„Musíme ho dostat do loděnice" řekl Scott a s Kirou ho vzali pryč.
„Stilesi?" řekla Malia, která se opírala o stůl.
„Jo?" odpověděl a Malia na něj zavrčela s tesáky a modrýma očima.
„Hej, dobře, sklep. Hned." řekl Stiles a popadl Maliu a tašku s pouty.
„Co máme dělat s tím zástupem u dveří?" zeptala se Lydia.
„To by mě taky zajímalo," řekla jsem.
„Kdo dělá nejlepší párty v Beacon Hills?" zeptal se Stiles.
„Co? Já, to je jasný" řekla Lydia.
„Dobře, tak uspořádej mejdan" řekl Stiles a šel s Malií do sklepa.
„No to je bezva" řekla jsem a šla s Lydií ke dveřím, který Lydie následně otevřela. Obě jsme vykulily oči na ten dav lidí.
„Ahoj. Jsme tu správně?" zeptal se s úsměvem Mason.
„Na ten mejdan?" zeptal se kluk vedle něj.
„Rozhodně" řekla Lydie s falešným úsměvem. Všichni se začali radovat a šli dovnitř.
Všichni se bavili zatím co já jsem pořád chodila za Lydií a kontrovala s ní aby tu nikdo nic nevyvedl. Což bylo těžký.
V kuchyni byl pán s velkým sudem piva.
„Fajn, neobjednala jsem sud piva. Už vůbec ne tuzemský" řekla Lydia.
„Někdo ho objednal" řekl pán a Lydia se koukla na mě.
„Já ne" řekla jsem a na svojí obranu jsem zvedla ruce nahoru.
„Nikdo tu nechce pít?" zeptal se ironicky pán a porozhlédl se tady.
„Kdo to sem dal?" zeptala se Lydie, zvedla skleničku nedopitého vína a zavřela svůj notebook, na kterém ta sklenička stála.
„Ten notebook stojí 2000 dolarů a... ta láhev vína je za 400" řekla a vzala jednomu klukovi láhev vína.
„Kolik?" zeptala se Lydia toho pána s pivem a ten jí podal nějaký papírek.
„Co ta stovka navíc?" zeptala se Lydia.
„Říkám tomu příplatek za "Ano, vypadá na 21" " řekl pán a mrknul na Lydii. Ta jen protočila očima a dala láhev vína, kterou pořád držela na poličku.
„Dojdu pro peníze" řekla a odcházela do druhého patra. Jako vážně a mě tu nechala.
„Otevřel jsem to víno. Asi bych měl zaplatit ze ten sud" řekl kluk, který tady pořád byl, jako kdyby odposlouchával nebo něco a zaplatil ten sud.
„Děkuju" řekla jsem mu za Lydii.
„V pohodě" řekl a šel pryč. Já tam zatím stála a dohlížela na ostatní.
„Kde je Lydia?" zaptala se mě Kira, která za mnou přišla.
„Šla nahoru" odpověděla jsem jí a šli jsme do druhého patra. Vešli jsme do nějaké místnosti kde byla Lydia, která klečela na zemi a hleděla na zeď.
„Ahoj. Lydie" řekla Kira a šla za ní stejně tak i já.
„Jsi v pořádku?" zeptala jsem se a Lydia pořád koukala do zdi.
„Co slyšíš?" zeptala se Kira.
„Klíč. Klíč k rozluštění kódu" odpověděla Lydia.
Sedla si ke stolu a otevřela notebook. Tam jí vyjeli nějaký čísla a písmenka a nakonec rámeček kde má zadat klíčové heslo. Lydia položila ruce na klávesnici a začala psát klíčové slovo, které znělo "ALLISON".
Zmáčkla enter a začali se tam psát jména a za to čísla. Dokonce tam byla i Lydia i Scott a Kira.
„Co to je?" zeptala jsem se.
„Seznam nadpřirozených bytostí v Beacon Hills" odpověděla Lydia.
Byli tam:SEAN WALCOTT 250
DAVID WALCOTT 250
MICHAEL WALCOTT 250
CHRISTINA WALCOTT 250
LYDIA MARTIN 20
SCOTT MCCALL 25
DEMARCO MONTANA 250
DEREK HALE 15
CARRIE HUDSON 500
KAYLEEN BETTCHER 250
KIRA YUKIMURA 6
ELIAS TOWN 250„Seznam smrti" dodala Lydia a já s Kirou jsme se na ní zděšeně podívali.
„A jsme tam všichni.." řekla Lydia.
ČTEŠ
Y/n Parrish (Stiles Stilinski)
WerewolfCo kdyby měl Jordan Parrish sestru, která se za ním přistěhuje do Beacon Hills? ------------------------------------- ---Příběh se odehrává ve 4. sérii Teen Wolf. !Začátek příběhu se neshoduje se sériálem! ---Příběh právě probíhá úpravami!! ---I...