„Kam mě to vedeš?” zeptala jsem se Malii, když už jsme byli před školou.„Já ani nevím” zastavila se a pustila mou ruku.
„Takže jak to mezi vámi teď bude? Mezi tebou a Stilesem” podívala jsem se na ní.
„Nijak. Stejně už ta láska tam nebyla. Nejspíš jenom starost, já ani nevím co to bylo” řekla.
„Co se ti stalo s rukou?” zeptala se a opatrně jí chytla.
„To Scott. Ale on za to nemůže. Neovládal se a nevěděl, že jsem to já” odpověděla jsem.
„Měla by sis to vyčistit a nějak obvázat. Nevypadá to vůbec dobře. Jenom doufej, že to není moc hluboký na to aby se z tebe stal vlkodlak” řekla Malia a mně se zastavilo srdce.
„Z tohodle se můžu stát vlkodlak?” vykoktala jsem.
„Jakože můžeš, ale podle mě to není zas tak hluboký” uklidňovala mě. Abych pravdu řekla, tak mě to moc neuklidnilo.
„No já musím ještě za Scottem a Stilesem. Měli jsem něco v plánu až tohle všechno skončí a už to skončilo, takže musím jít. Ahoj” řekla jsem a běžela do školy.
Hledala jsem aspoň jednoho z nich a pořád jsem je nikde neviděla.
Aaaa tady jsou.
„Konečně jsem vás našla” oddychla jsem si a usmála se.
„My jsme tě taky hledali. Kde jsi byla?” zeptal se Scott.
„S Malií” odpověděla jsem a podívala se na Stilese.
„Je..?” nedořekl to Stiles.
„Konec? Jo...” řekla jsem.
„Proč jsi nás vůbec hledala?” změnil téma Scott.
„Kvůli tomu jak jste říkali, že zajdeme k tomu Deatonovi a vy?” odpověděla jsem.
„Kvůli té ruce. Ještě jednou je mi to strašně líto” omlouval se Scott.
„Řekla jsem, že je to dobrý” usmála jsem se.
Ne není to dobrý, bolí to jak něco a ještě k tomu se ze mě možná stane vlkodlak.
Samozřejmě to mu říkat nebudu, nechci aby si to dával ještě víc za vinu.„Ale měli bychom to jít vydezinfikovat” řekl Stiles.
„Tak pojďme ke mně. Mamka má toho doma dost, když pracuje v nemocnici” zasmál se Scott.
U Scotta
Sedla jsem si na židli a čekala až Scott najde lékárničku. Stiles si sednul vedle mě.
„Proč jsi mi lhal? Říkal jsi, že to nebylo nic důležitého a že kdyby to bylo tak mi to řekneš” podívala jsem se na Stilese.
„Já vím. Já vím. Promiň” sklopil pohled.
„Měla bych být na tebe naštvaná, ale z nějakého důvodu nejsem” přiznala jsem.
„Promiň za ten včerejšek. Koukal jsem se jestli už jsi doma a když ses potom začala převlékat já-” zastavil se a já jsem byla nejspíš červená jako rajče.
Stiles se mi podíval do očí a já jemu. Zrak mi sjel na Stilesovi rty.
Že bych konečně dostala tu příležitost mu dát pusu?
Zrak jsem zase vrátila na Stilesovi překrásné oči, které právě taky sledovali moje rty. Neudržela jsem a políbila ho. Samozřejmě, že mě políbil zpátky. Moje ruce jsem umístila na jeho krk i když mě ta jedna bolela a užívala si tuto chvíli. Z polibku se stalo líbání, jenže v tu najednou..
„Ehm ehm. Neruším?” ozval se Scott a my se v rychlosti světla odtáhli.
„Děkuju Scotte právě jsi mi přerušil chvíli na kterou jsem čekal snad věčnost” řekl Stiles a já se začervenala.
„Můžete si to dokončit potom. Teď musím Y/n ošetřit tu ruku. Jinak nám tady vykrvácí” řekl Scott a dřepnul si ke mně. Podala jsem mu teda tu ruku a Scott mi ji začal dezinfikovat. Musela jsem zatnout zuby, protože ta dezinfekce sakra štípala.
Po dezinfekci mi Scott ruku obvázal.„Tak hotovo” řekl Scott.
„Děkuju” usmála jsem se.
„Nemáš za co” úsměv mi oplatil.
„Nemohla by tu Y/n taky spát, když už tu spím já?” zeptal se Stiles Scotta.
„Chceš?” podíval se na mě Scott.
„Klidně” znova jsem se usmála.
„Tak pojď” řekl Stiles a vzal mě za tu zdravou ruku. Vyšli jsem po schodech nahoru do pokoje pro hosty.
„Ale já tu nemám nic na převlečení” uvědomila jsem si.
„To nevadí půjčím ti triko. Na” dal mi jeho tričko, které měl v batohu.
„Trocha soukromí, prosím” řekla jsem.
„Však už jsem tě viděl bez trička” řekl klidným hlasem.
„Cože? Kdy? Joo už vím..” červenala jsem se. A to hodně.
Otočila jsem se zády a sundala si tričko a rifle, takže jsem tam byla jenom ve spodním prádle a nějak mi nevadilo, že tam je Stiles. Oblékla jsem si jeho tričko a otočila se zpátky na Stilese. Měl pusu "dokořán". Já se tomu jenom zasmála a šla si lehnou do postele.
Poklepala jsem na postel, Stiles si sundal tepláky a lehl si vedle mě. Jelikož jsem byla hodně unavená tak jsem hned usnula.
ČTEŠ
Y/n Parrish (Stiles Stilinski)
WerewolfCo kdyby měl Jordan Parrish sestru, která se za ním přistěhuje do Beacon Hills? ------------------------------------- ---Příběh se odehrává ve 4. sérii Teen Wolf. !Začátek příběhu se neshoduje se sériálem! ---Příběh právě probíhá úpravami!! ---I...