(16.)Lacrosse game 2/2

170 8 2
                                    


Pohled Y/n

Zápas začal a já znervózněla. Měla jsem strach o moje kamarády tím myslím Scotta, Kiru, Liama i Stilese, i když vím, že Stiles není nadpřirozená bytost, takže po něm nejdou. Ale stejně.. na tom hřišti byl nejspíš zkušený vrah, který čeká na správnou chvíli zaútočit.

Brett dal první gól a Kira, Scott a Stiles byli u sebe a něco si v rychlosti říkali.

Úplně jsem zapomněla říct, že ten blonďák, který je údajně vrah se jmenuje Garrett. Vůbec se mi nelíbilo, že je na hřišti.

Když kolem tribuny probíhal Brett zamával mi a poslal mi vzdušnou pusu. Na to jsem na něj ukázala prostředníček a ironicky se usmála. Stiles si toho všiml, protože na Bretta koukal víc vražedněji než Liam.

Najednou, když Brett běžel s míčkem dát další gól, rozeběhnul se za ním Liam. Už teď jsem viděla, že z toho neplyne nic dobrého. Liama naštěstí zastavili neboli srazili dva kluci z přípravky. Vlastně to ani moc dobrý nebylo, ale aspoň Bretta můžu zabít sama.

Samozřejmě to by nebyl Brett, kdyby se do té branky netrefil. Liam se naštvaně zvednul, sundal si rychle helmu s rukavicemi a chtěl se rozeběhnout po těch co ho zastavili, ale Scott a Stiles naštěstí rychle přiběhli a chytli ho.

Liam se nevzdával a pořád se snažil dostat na ty dva. Když se Liam uklidnil spadl mi pohled na Garretta, který pevně svíjel svou lakrosovou tyč v rukách. Nelíbilo se mi to. Tušila jsem, že něco plánuje a nic hezkého to nebude.

Teď měl míček Stiles a hodil ho Kiře, která chvilku přemýšlela, ale pak se rozeběhla s míčkem k brance.

„Běž Kiro!!" zavolala jsem na povzbuzenou. Kira kličkovala mezi kluky z přípravky a celkem jí to šlo. Ani jsem se nedivila, když je kitsune.

„Přihraj" zakřičel na Kiru Coach.

„Kiro, přihraj" zakřičel znova Coach. Kira ale udělala otočku a hodila míček přímo do branky.

Všichni křičeli radostí a stoupali si. Dokonce i já. Byla jsem hrdá na svojí kamarádku, která má svůj první zápas a vede si sakra dobře. Kira začala skákat radostí.

„Yukimurová. Pojď sem” zakřičel Coach a Kira k němu s úsměvem přiběhla. Kiře i mně radost pominula, když Coach řekl, že bude do konce zápasu na lavičce.

„Cože? Proč?" ptala se Kira.

„Nepřihrála jsi" odpověděl Coach.

„Měla jsem šanci" obhajovala se Kira.

„Tvůj úkol byl přihrát. Je to přátelák. Jde o týmovou práci, Yukimurová. Takže jsi na lavičce" řekl Coach. Kira se podívala na Scotta, který stál na hřišti a šla si sednout na lavičku.

Hned jak si sedla jsem k ní přišla, sedla si vedle ní a obejmula jsem jí.

„Bylo to úžasný" řekla jsem.

„Coach si to zřejmě nemyslí" odvětila Kira a sledovala zápas jako já.

„Mně se ten Garrett nezdá” řekla Kira.

„Mně taky ne. Něco plánuje” řekla jsem.

Liam s Garrettem běželi proti Brettovi aby ho zastavili, ale Garrettovi rozhodně nešlo jenom o to aby zastavil Bretta. Nabourali všichni tři do sebe a všichni se stavili na zem. Liam a Brett řvali bolestí, zatímco Garrett se normálně zvednul.

Rychle jsem se zvedla z lavičky a běžela k Liamovi stejně jako Scott a Stiles.

„Fajn, ustupte!” křičel Coach.

„Ustupte!” zakřičel znova Coach.

Scott zvednul Liama a já jsem k nim zrovna přiběhla.

„Jak moc jsi ho trefil?" zeptal se Scott Liama.

„Netrefil. On trefil mě!" řekl naštvaně Liam a ukázal nám ruku, která měla zlomenou kost a šlo to dost vidět. Já a Stiles jsme hned odvrátili pohled.

„Vlastně jsem zapomněla..." nedořekla jsem to, protože jsem si před tím neuvědomila, že mluvím nahlas.

„Co?" zeptal se Stiles.

„Ale nic, nic" odpověděla jsem.

„Vlastně mohli bychom si promluvit? O samotě? Někdy až budeme mít čas?" vykoktal ze sebe Stiles.

„Jestli ho vůbec někdy budeme mít. Ale jinak klidně se někdy stav. Společnost bych ocenila" usmála jsem se.

„Ale no tak, teď máme jiné věci na práci, než domlouvání se na to kdy si spolu konečně řeknete "miluju tě".” řekl Scott a napravil Liamovi ruku.

„C-Co?" vykoktala jsem.

„No neříkejte, že to tak není" odvětil Scott.

„Vždyť má holku" obhajovala jsem se.

„Jo no, vždyť mám holku" přidal se do toho Stiles.

„Přestaňte se vymlouvat. Scott má pravdu" řekl Liam a najednou se ozval řev plný bolesti, který patřil Brettovi.

„Jsi pořezaný? Řízl tě Garrett?" ptal se Scott Liama a prohlížel si ho.

„Ne. Jsem v pohodě" řekl Liam.

„Pak se netrefil" řekl Scott.

„Jak to myslíš?" zeptal se vyděšeně Liam.

„Jsi to ty, Liame. Jde po tobě" řekla jsem, když mi to došlo a Scott jenom kývl na souhlas.


Y/n Parrish (Stiles Stilinski)Kde žijí příběhy. Začni objevovat