„Mluvil jsem s trenérem. Dneska už nehraju” řekl Liam.„Co budeme dělat?” zeptala se Kira a podívala se na Scotta.
„Nevím. Něco tu nesedí. Něco nám uniká” odpověděl Scott.
„Taky si myslím” vložila jsem se do rozhovoru.
„Lidi pojďte za mnou musím vám něco říct” řekl Stiles za námi. Rozešli jsme se teda ke Stilesovi.
„Y/n promiň, ale ty ne” řekl Stiles a podíval se na mě omluvným pohledem.
Proč já ne? Co mi nechce říct?
Jen jsem kývla a popošla kousek dál.
Pohled Stilese
Mrzelo mě, že jsem musel Y/n takhle odstrčit, ale jinak to nešlo..
„Lydia rozluštila další třetinu seznamu” řekl jsem jim, když ke mně došli.
„Jsem na něm?” zeptal se Liam.
„Ne. Ale někdo jiný jo a on je ten důvod proč jsem nechtěl aby to Y/n slyšela” řekl jsem a všichni si mezi sebou prohodily pohledy.
Pohled Lydie
Byli jsme pořád s Malií na policejní stanici kvůli Meredith, která už odešla. Koukala jsem se do notebooku a najednou někdo otevřel dveře. Rychle jsem zaklapla notebook a otočila se. Byl to Parrish.
„Promiň, všechno v pohodě? Nepotřebujete odvézt domů?” zeptal se Parrish.
„Ne. To je dobrý” odpověděla jsem a Parrish odešel.
Otevřela jsem znova notebook a podívala se na jméno "JORDAN PARRISH 5” na seznamu smrti.
Tohle se Y/n nesmí dozvědět. Teď ne.
Pohled Scotta
„Tati, vážně. Jsem v pohodě” řekl jsem.
„Měl jsem tu být. A říkal jsem, že na zápasech budu” obviňoval se pořád táta.
„Byl to jen přátelák. Ani jsem ti o něm neříkal” řekl jsem.
„Ale já slíbil mámě, že tu budu, aby mohla vzít ve špitálu dvojité směny. Měl jsem tu být” znova se obvinil.
„Jsi tu teď” řekl jsem.
Zrovna vyšel Parrish, který držel Violetu, která je vrah s Garretem a za nima šel Sheriff Stilinski. Violeta se podívala na Parrishovu jmenovku a ušklíbla se.
„Jordan Parrish?” zeptala se s úšklebkem.
„Zástupce Sheriffa Parrish” řekl Parrish a Violeta se na mě podívala s ještě větším úšklebkem.
„Sheriffe, co to je?” zeptal se můj otec Sheriffa, když k nám přišel s pytlíčkem v ruce, ve kterým byl termodrát.
„To je ta zbraň?” zeptal se znova otec.
„Jo. Je to termodrát” odpověděl Sheriff.
Když oba dva odešli přišel za mnou Liam.
„Kde je Kira?” zeptal jsem se ho.
„Odjela. Stiles jí řekl, že Lydia rozluštila další část seznamu smrti” odpověděl Liam.
„Má na něm mámu” došlo mi.
„Jsou tam všichni” odvětil Liam.
„Ty ne” řekl jsem.
„Zatím. Zbývá ještě jedna třetina” řekl Liam a já se zaposlouchal do rozhovoru vedle.
„Termodrát je velmi neobvyklá zbraň, Violeto. Na úřadě máme spis s něčím podobným. Používaný při desítce vražd” říkal táta Violetě.
„Nevím, o čem mluvíte. Jen tu studuju” lhala Violeta.
„Asi zavoláme tvým rodičům. Ale ne. Nemáš žádné rodiče. Proto vám říkají Sirotci” řekl táta a Parrish jí odvedl pryč.
„Musíme najít Garreta” řekl otec Sheriffovi.
„Coachy, potřebuju obě dvě čísla jejich skříněk. A někdo mi sežeňte štípačky” řekl Sheriff.
Pohled Y/n
Právě jsem se Stilesem v ordinaci toho veterináře Deatona. Stiles a nějaký pán, kterýho jsem ještě neviděla drží Bretta, který všude prská žlutou pěnu a leží na lehátku.
„Co to s ním sakra je” zeptal se Stiles, když se snažil co nejvíce držet Bretta.
„Byl otráven vzácným druhem oměje” odpověděl Deaton.
„Musím udělat řez, zkus ho držet co nejvíce v klidu” řekl Deaton Stilesovi.
„Dereku, co takhle vlkodlačí síla?”
Super, takže on je taky vlkodlak.
„Nejsem tu jediný kdo ji má” odvětil Derek.
„Počkat, počkat. Brett je taky vlkodlak?” zeptala jsem se.
„Jak vidíš tak ano” řekl Stiles.
Tak to je na mě moc.
„Jestli ho neudržíte, může ho ten řez zabít” řekl Deaton a Stiles s Derekem se snažili co nejvíce ho zdržet.
„Vysmekl se. Neudržím ho” řekl Stiles. Brettovi přestali svítit oči a všechny od sebe odstrčil. Já jenom udělala krok dozadu a sledovala to. Brett se zvedl a podíval se na nás všechny.
V tom tam přišel nějaký další pán a dal mu pěstí. Brett se svalil na zem a tomu pánovi svítili modře oči.
„Další vlkodlak? No to je super. Kolik jich ještě bude” zazoufala jsem.
„A ty jsi kdo?” otočil se na mě ten pán, kterýmu přestali svítit oči.
„To tě nemusí zajímat” bránil mě Stiles.
„Jsem Peter” řekl mi a otočil se k Derekovi.
„Asi mám pořád ještě trochu vlkodlačí síly” řekl Peter.
„Jo, možná víc než trochu” řekl podezřívavě Derek a Peter se na něj ušklíbl.
„Myslím, že nedýchá” řekla jsem a dřepla si k Brettovi, stejně tak i Stiles a Deaton. Deaton vytáhl nožík a rozřízl mu trochu hruď. Z jeho hrudi vylítla žlutá pára a Brett zase normálně dýchal.
„Je v pořádku?” zeptal se Stiles.
„Bude v pořádku, jen asi nějakou dobu mimo” řekl Deaton.
„Slyšíte to?” zeptala jsem se.
„Myslím, že něco říká” řekl Stiles.
„Slunce... Měsíc... Pravda...” opakoval potichu Brett.
„Tři věci, co nemůžou být dlouhou skryté. Slunce, měsíc a pravda. Budhismus” řekl Deaton.
„Satomi..” řekl Peter.
ČTEŠ
Y/n Parrish (Stiles Stilinski)
WerewolfCo kdyby měl Jordan Parrish sestru, která se za ním přistěhuje do Beacon Hills? ------------------------------------- ---Příběh se odehrává ve 4. sérii Teen Wolf. !Začátek příběhu se neshoduje se sériálem! ---Příběh právě probíhá úpravami!! ---I...