(13.)Death list

179 9 2
                                    


Včera ten úplněk bylo něco teda. Já toho moc nevím, co všechno se dělo, když jsem s Lýdii dohlížela na lidi, kteří došli na párty, ale i tak..

Teď jsem se Scottem a Stilesem na policejní stanici u Sheriffa Stilinského. Prý o nadpřirozenu taky ví a ví to i mamka Scotta. Právě mu oznamujeme ten seznam smrti. Mohli jsme to říct už dříve, ale to jsme o tom nevěděli tolik, kolik toho víme teď. Nevím proč mě brali s sebou, ale byla jsem za to ráda.

„Je to seznam smrti, na kterém jsou nadpřirozené bytosti” začal Scott,

„Tohle je jen část. Zbytek se musí rozšifrovat” dodal a ukázal Sheriffovi ten seznam.

„Kdo ho našel?” zeptal se Sheriff, když si prohlížel seznam.

„Lydia” odpověděla jsem.

„Jak?” zeptal se znova Sheriff a podíval se na mě.

„Napsala ho. Vlastně ho přepsala. Aniž by si to uvědomila” odpověděl Stiles za mě.

„Banshee?” podíval se Sheriff na svého syna.

„Banshee” řekl Stiles.

„Nádhera” povzdyhl si Sheriff.

„Co znamenají čísla vedle jmen?” zeptal se Sheriff.

„K tomu dojdeme. Musíš vědět, že kód byl prolomen šifrovacím klíčem” řekl Stiles.

„Počkej. Jako klíčovým slovem?” zeptal se Sheriff.

„Vlastně jménem” odpověděla jsem pro změnu já.

„Allison” řekl Scott a podíval se smutně dolů.

Nevím kdo to je, ale pro Scotta byla asi velmi důležitá..

„Rozluštilo třetinu seznamu” řekl Stiles.

„Myslíme si, že jsou ještě dva další šifrovací klíče” doplnil Scott.

„Které odhalí zbytek jmen” řekl Sheriff a Scott zakrýval hlavou, že ano.

„Dobře. Jak je získáme?” zeptal se Sheriff.

„Stejně jako kód” odpověděla jsem.

„Lydia je celý víkend v domě u jezera, snaží se přijít na ta dvě slova” řekl Stiles.

„Nevěděli jste o Demarcovi nebo Carrie. A co ta další dvě jména na seznamu? Kayleen Bettcher a Elias Town. Taky vlkodlaci?” zeptal se Sheriff.

„Nevím. Nemeton sem podle Deatona přitahuje nadpřirozené bytosti” odpověděl Scott.

Nemeton je prý strom neboli pařez stromu, který je jako maják pro nadpřirozeno a Deaton je veterinář, který vlastně není úplný veterinář a pomáhá jim s nadpřirozenými  problémy.

„Do Beacon Hills? Nebo do okresu Beacon Hills? Populace Beacon Hills je pod 30 000” řekl Sheriff.

„A klesá” doplnil Stiles.

„Ale jestli mluvíme o okresu, pak je řeč téměř o půl milionu. O kolika vlkodlacích, banshee, liškách a čemkoliv jiném, co tam venku je, se bavíme? A co když další šifrovací klíč odhalí ne 12 jmen, ale 100?” dokončil Sheriff svůj proslov plných otázek.

„Nebude jich hodně. Má to limit” odpověděl Stiles.

„Kvůli těm číslům. Myslíme si, že jakmile dekódujeme jména, čísla nám dají dohromady 117” řekl Scott.

„Sto sedmnáct čeho?” zeptal se Sheriff.

„Milionů” odpověděla jsem a Stiles začal psát ke jmenům K/M (Tisíce/Milióny)

„ SEAN WALCOTT 250               K
   DAVID WALCOTT 250             K
   MICHAEL WALCOTT 250       K
   CHRISTINA WALCOTT 250    K
   LYDIA MARTIN 20                  M
   SCOTT MCCALL 25                 M
   DEMARCO MONTANA 250    K
   DEREK HALE 15                     M
   CARRIE HUDSON 500            K
   KAYLEEN BETTCHER 250     K
   KIRA YUKIMURA 6                M
   ELIAS TOWN 250                   K
                                                        ”

„Sto sedmdesát milionů dolarů, tati. Ukradených z trezoru Haleových, někdo s nimi platí všechny vraždy” řekl Stiles.

„Chce vyvraždit nadpřirozené bytosti v Beacon Hills” doplnil Scott.

„Zakódovaný seznam se dostane ven. A získají ho profesionální vrazi” řekl Sheriff.

„A šifrovaný klíč” doplnila jsem.

„A pak jdou po jménech na seznamu. Jsou to vrazi bez pusy, s tomahavky, s termodráty, co umí uříznout hlavu” řekl Sheriff, jestli to chápe dobře.

„Ukaž. Carrie byla i pobodána. Co ta značka?” řekl Stiles a prohlížel si fotky mrtvé Carrie, která byla údajně taky vlkodlak.

„Ještě nevíme. Čekáme na pitevní zprávu” řekl Sheriff a odmlčel si.

„Ještě jednu věc nechápu. Jak nový vrah věděl že Demarco bude v domě u jezera?” zeptal se Sheriff.

Demarco je podle všeho ten pán co přivezl pivo na mejdan. 

„Každý ví, že vozí pivo mladistvým za malý příplatek” řekl Scott.

„Takže ten, kdo objednal sud... zabil Demarca” řekl Sheriff.

„A byl na mejdanu” dodal Stiles a mnou projela husina.

„Student” řekl Scott.

Y/n Parrish (Stiles Stilinski)Kde žijí příběhy. Začni objevovat