(poz. autorky: pokračuje to pořád z pohledu Scotta)Parrish vyhlásil pátrání a všichni Y/n hledali. Dokonce i já se Stilesem.
„Máš něco?" zeptal se mě Stiles, když jsem zkoušel vycítit její pach.
„Pořád nic" odpověděl jsem a Stiles svůj pohled přemístil ke svým botám. Vypadalo to jako kdyby jim to dával za vinu.
„Ty boty za nic nemůžou,“ řekl jsem a on se trochu zasmál.
„Neboj určitě jí najdeme,” dodal jsem a povzbudivě jsem ho poplácal na rameni.
Došli jsme zpátky k jeho jeepu a Stilesovi začal vyzvánět mobil tak to zvedl.
„Volal táta, prý Y/n našli,” řekl mi, když hovor ukončil.
„Tak jedem,” řekl jsem a oba jsme nastoupili do jeepu a jeli na místo kde Y/n našli.
Pohled Y/n:
Probudilo mě něco teplého na mém těle a něčí ruce, který mě odnáší pryč z lavičky. Otevřela jsem oči a trochu to trvalo než jsem se rozkoukala. Přece jen jsem na té lavičce mohla spát tak 2-3 hodiny.
Když jsem se rozkoukala viděla jsem že jsem v sanitce na lehátku přikrytá teplou dekou a ustaraného Jordana, který hned jak spatřil, že mám otevřené oči ke mně rychle přišel a pevně mě obejmul.
„Tohle už mi nikdy nedělej, ano?” řekl a já jsem jenom kývla že jo.
„Dobře teď si lehni a snaž se zahřát jsi celá promrzlá,” řekl a já zase jenom kývla. Když odešel za Sheriffem, lehla jsem si a pořádně se zachumlala do deky.
Nebudete mi to věřit ale chtělo se mi spát. Byla jsem unavená i přes to že jsem se před chvílí probudila. To bude asi z té deky.
Nakonec jsem neusla, ale pořád jsem byla unavená. Nechtěla jsem se ani zvednout. Zase za to může ta deka, ale vždyť ona je tak příjemná a teploučká.
Viděla jsem jak přijíždí modrý jeep. Bylo mi jasný, že to je Stiles, kdo jiný by to byl. Překvapilo mě, že z jeepu vylezl i Scott, ale bylo mi to tak nějak jedno.
Stiles se Scottem šli hned k Sheriffovi a k Jordanovi. Něco si tam povídali a pak Sheriff ukázal prstem směrem ke mně. Kluci se na mě podívali a vydali se za mnou.
„Ahoj, tak jak ti je?” řekl Scott.
„je mi fajn jen jsem promrzlá a možná taky nastydlá” odpověděl jsem.
„To je dobře že ti nic není, viď Stilesi” řekl Scott a bouchnul Stilese lehce do žeber.
„Co? jo”
5 vteřin co to dořekl přišel Jordan.
„Stilesi mohl bys prosím zavést Y/n domů, pracuju dnes přes noc jako tvůj otec, takže jí nemůžu odvézt,” řekl Jordan.
„Jo jasně,” odpověděl.
„a rovnou u nás přespi, nechci aby byla doma sama,” dodal Jordan.
„dobře,” řekl Stiles.
Právě jsem jela se Stilesem v jeho jeepu k nám domů. Stiles vezl i Scotta, protože přijel se Stilesem, tak neměl žádný jiný odvoz.
Stiles vysadil Scotta u nich doma, rozloučili jsme se a znova se Stilesem pokračovali v cestě. Tentokrát sami. Za celou cestu jsme nepromluvili.
Stiles zaparkoval před jejich barákem, vyšel z auta a šel dovnitř. Já ho jenom následovala a při tom se koukala jak to u nich vypadá.
Došli jsme do Stilesova pokoje. Stiles si bral nějaké oblečení a rovnou tašku s učebnicemi do školy. Já se zatím rozhlížela po jeho pokoji. Nemohla jsem si nevšimnout velké nástěnky, na které byli nějaké fotky. Celkem děsivé fotky..
Pohled Stilese:
Všiml jsem si jejího pohledu na mojí nástěnku s důkazy, vraždami a prostě s nadpřirozenými věcmi. Nic jsem ale neříkal, protože kdybych jí řekl co tam je začala by se vyptávat a já jsem ji nechtěl tahat do světa nadpřirozena. I když jednou se to dozvědět musí, když chce kamarádit s naší partou, ve který jsou samý nadpřirozený bytosti. Teda až na mě.
Když jsem si dobalil věci šel jsem mlčky ven a doufal že si toho Y/n všimne a půjde za mnou. Naštěstí si toho všimla.
Jelikož má barák hned naproti mého baráku byli jsme před jejím domem ani ne za půl minuty. Y/n odemkla hlavní dveře, já vešel dovnitř a sundal si boty.
Za chvíli jsme byli v jejím pokoji. Měla ho celkem hezký.
Pohled Y/n:
Sedla jsem si na svou postel zatím co Stiles si prohlížel můj pokoj.
„Stilesi?” začala jsem konverzaci.
„No?” odpověděl. Já poklepala rukou vedle sebe a tím mu dala najevo ať si sedne. Stiles na nic nečekal a posadil se na mojí postel vedle mě.
„Co ty a Malia?”
„Jak-”
„Isaac” odpověděla jsem, ani to nestihl doříct.
„No asi dobrý” odpověděl na mojí otázku.
Nastalo zase ticho tak jsem se šla vysprchovat, převlíknout do pyžama a udělat veškerou hygienu. Po mně se šel vysprchovat Stiles a taky se převlíknul do pyžama.
Řekla jsem mu, že bude spát v pokoji pro hosty a ráno ho přijdu vzbudit, protože je škola. Potom jsme si popřáli dobrou noc a šli do postele. Já do mojí, samozřejmě a Stiles do postele v pokoji pro hosty.
Teď už jsem ležela ve své posteli a po tmě si nařizovala budík. Pak jsem se jen zachumlala do peřiny a upadla do říše snů.
ČTEŠ
Y/n Parrish (Stiles Stilinski)
WerewolfCo kdyby měl Jordan Parrish sestru, která se za ním přistěhuje do Beacon Hills? ------------------------------------- ---Příběh se odehrává ve 4. sérii Teen Wolf. !Začátek příběhu se neshoduje se sériálem! ---Příběh právě probíhá úpravami!! ---I...