Pomalu jsem otevřela oči a ucítila jak mě někdo drží za pas a je ke mně nalepený.
Samozřejmě, že to byl Stiles.Trošku jsem se pousmála. Vypadá tak roztomile, když spí.
Naštěstí je víkend, takže pohoda.Koukla jsem se na telefon a měla 5 zmeškaných hovorů od Jordana. To není dobrý.
Pomalu jsem se vyvlékla ze Stilesova obětí, vzala si oblečení a odešla. Sice to nebylo asi dobrý, když jsem se ani nerozloučila, ale v podstatě jsem doma hodně málo a co když Jordan se mnou potřeboval mluvit.
Došla jsem domu a nikde nikdo.
Ajo. Jordan dneska má být v práci od 6:00 do zítřka. Jsem blbá. To jsem si nemohla vzpomenout dřív?! No to už je jedno.---------
Ve dvě hodiny odpoledne mi napsal Scott ať se s nima sejdu. Asi budeme zase něco řešit.
-------
„Stačí tři?” zeptala se Kira.
„Záleží, kolik mají kamer. Ale asi jo” odpověděl Stiles.
„Fakt do toho jdeme?” zeptal se Liam, který měl očividně pochyby.
„Jdeme... Dnes v noci” řekl vážně Scott.
„Ale není to nebezpečný?” protestoval Liam.
„Je a hrozně” řekl Stiles.
„Na hranici debility” uchechtla jsem se.
„Už jste něco takovýho dělali?” zeptal se zase Liam. Připadalo mi, že má strach. Jako já mám taky, ale ne tak velký.
„Nebezpečnýho, nebo debilního?” zeptal se Stiles.
„Dělali jsme obojí” řekla Kira.
„Nemusíš do toho jít” řekl Scott Liamovi.
„Nebojím se” obhájil se Liam.
„Pak jsi na hranici debility” řekl Stiles a já se trošku zasmála.
„Když to uděláme, nevíme, co si pro nás příjde” řekla jsem už vážně.
„Jak vůbec víme, že něco přijde?” zeptala se Kira.
„Na kazetě z Garrettovy tašky bylo, že je třeba vizuální konfirmace” odpověděl Scott.
„Simon to říkal taky. Bez důkazu, že jste mrtví by nedostal od Mecenáše zaplaceno” řekl Stiles
„Takže jde o tohle, co když zabiješ někoho ze seznamu, ale nemůžeš poslat důkaz?” řekl Scott.
„Nezaplatí ti. Ale jak nás to dostane k Mecenáši?” zeptala jsem se.
„Musí vědět, jestli je cíl mrtvý” řekl Scott.
„Zvlášť když je vysoko na seznamu” řekl Stiles.
„Takže jestli chce vizuální konfirmaci...” začalo to docházet Liamovi.
„Musí si pro ni sám” došlo mi,
„To je chytrý” dodala jsem.
---------
„Jste si tím naprosto jistý?” zeptal se Liam, když jsme chtěli zabít Scotta, ale ne tak docela zabít. No ani mně to nedává moc smysl.
„Liam je nervózní. Měl bys mu říct, že to bude v pohodě” řekla Kira.
„Bude to v pohodě” řekl Scott.
„Už jste to dělali, že jo?” znervózňoval se víc Liam.
ČTEŠ
Y/n Parrish (Stiles Stilinski)
VlkodlaciCo kdyby měl Jordan Parrish sestru, která se za ním přistěhuje do Beacon Hills? ------------------------------------- ---Příběh se odehrává ve 4. sérii Teen Wolf. !Začátek příběhu se neshoduje se sériálem! ---Příběh právě probíhá úpravami!! ---I...