Când Se-ri deschise ochii, se afla întinsă pe jos, afară, în aer liber. În timp ce primul lucru pe care îl observă fu cerul albastru, valurile mării se loveau cu putere de stâncile din apropiere.
_În sfârșit, te-ai trezit! Încă cinci minute și te-aș fi aruncat în mare! spuse Taehyung când văzu că Se-ri deschise ochii.
Fata încercă să se ridice de jos, ducându-și mâna la frunte, unde avea o rană adâncă care încă sângera.
_Îmi pare rău pentru aia, continuă Taehyung, însă trebuia să găsesc un mod mai simplu pentru a te căra până aici.
_Unde suntem? fu prima întrebare adresată de Se-ri.
_Nu recunoști dealul acesta? spuse Taehyung, arătând cu mâna în jur. Aici te-am cunoscut pentru prima dată.
_Ce vrei? spuse Se-ri cu vocea tremurându-i din cauza furiei.
_Nimic. Doar să-ți aduci aminte de mine.
_De ce aș vrea să-mi aduc aminte de cineva ca tine? spuse Se-ri ridicându-se cu dificultate în picioare, încercând să îl înfrunte pe Taehyung.
_Nu-i așa? De aceea, te las să alegi.
_Poftim??
_După ce planul meu de a fugi din țara asta împreună cu tine a eșuat, explică Taehyung, m-am gândit la altceva. Ai dreptul la o decizie : ori alegi să trăiești cu mine, ori asta.
Când termină propoziția, Taehyung făcu semn către stânci și mare. Se-ri nu avu nevoie de prea multe explicații, deoarece înțelese imediat la ce se referea Taehyung. Fără a ezita, privi marea și alergă cu viteză către ea, însă când aproape făcuse un pas în aer, mâna lui Taehyung o prinse și o trase de pe marginea stâncii, căzând amândoi la pământ.
_Ai înnebunit?! întrebă Taehyung stupefiat. Ce-i în mintea ta??
_Mai bine mor decât să-mi mai petrec până și o zi din viață cu tine.
_Femeie nebună!
Fără a mai ezita, își scoase revolverul și o lovi pe Se-ri în cap din nou, fata căzând la pământ.
//\\
Când se trezi din nou, Se-ri se afla într-un cadru complet diferit. Își ridică capul de jos, realizând că defapt era legată de un scaun. Privind în jur, realiză că fusese inconștientă destul de mult timp, deoarece ferestrele depozitului în care se afla emanau întunericul dens de afară. Cu rana de la cap ce acum sângera și mai tare, Se-ri îi văzu în fața ei pe Taehyung și Yuri, care vorbeau.
_Cât de mult vei continua cu asta? Dacă știam că vei acționa așa, nu ți-aș fi spus unde locuiește și lucrează! fu Yuri cea care vorbi.
_Aș fi aflat oricum. Era doar o chestiune de timp!
Spunând acestea, Taehyung o privi pe Se-ri care, după ce observă că s-a trezit, continuă :
_Bine ai revenit printre noi! Ești gata de distracție?
Când privirea lui Yuri o întâlni pe cea a lui Se-ri, cele două femei își aruncară flăcări una alteia.
_Unde sunt?întrebă Se-ri, adunându-si puterile. Ce vrei de la mine?
_Acum ești acasă, în Daegu. Îl așteptăm pe dragul vostru Yoongi, spuse Taehyung, zâmbind drăcește.
_Ai promis că nu îl implici și pe Yoongi! izbucni Yuri.
_Mi-am păstrat eu vreodată promisiunile, Yuri?
Taehyung îi ignoră toate reproșurile lui Yuri, focusându-și atenția pe Se-ri, care abia respira.
_Nu știu ce vedeți voi la omul ăla, continuă Taehyung. Ce-ar fi să îl împușc direct în cap, să vă scutesc pe amândouă de o povară?
Ambele femei își arătară nemulțumirea în același timp, dar Taehyung continuă, adresându-se către Se-ri de data aceasta :
_Ce ar fi să ne jucăm puțin, până apare Yoongi?
Scoase din nou revolverul împreună cu un glonț, apoi spuse :
_Tu și eu, Se-ri, nu putem conviețui împreună. Unul dintre noi trebuie să moară, ca celălalt să trăiască.
După ce introduse singurul glonț pe care îl avea în mână în cilindrul pistolului, Taehyung îl rotise apoi îl închise, astfel încât glonțul să ia o poziție aleatorie.
_Pentru a ne oferi șanse egale, continuă acesta, vom lasă pistolul să decidă în locul nostru. Ce spui? Mi se pare un târg corect.
Însă fără a mai așteapta vreun răspuns din partea lui Se-ri, Taehyung își puse pistolul la tâmplă și apăsă pe trăgaci, arma descărcându-se în timp ce glonțul se apropie mai mult de țeavă.
_Prima rundă, scorul e unu-zero! spuse Taehyung punându-i revolverul la cap de data aceasta lui Se-ri.
Fata îl privi drept în ochi, privirea ei emanând orice emoție puternică, mai puțin frică. Apoi Taehyung apăsă din nou pe trăgaci, glonțul apropiindu-se din ce în ce mai mult de țeavă.
_Ce păcat, runda 1 se termină la egalitate. Încă o dată!
În tot acest timp, Yuri privea această scenă cu groază. Taehyung își duse din nou pistolul la tâmplă și apăsă pe trăgaci fără să ezite, însă nici de data aceasta glonțul nu ieși pe țeavă.
_De data aceasta, doi-unu, Se-ri. Oare de data aceasta vei avea iar noroc?
De data aceasta, îi puse fetei pistolul la inimă, însă ezită câteva secunde înainte de a trage. Când văzu că Se-ri era încă în viață, Taehyung exclamă :
_Egalitate din nou! Să mai încercăm o dată? Runda a treia!
Își puse din nou pistolul la tâmplă, însă înainte de a trage, Yuri îl prinse de încheietură și îi îndepărtă pistolul de cap, spunând :
_Nu te mai juca așa, e prea periculos! Dacă o să mori tu în locul ei?
_Când a început să-ți pese atât de mult de mine, Yuri? întrebă Taehyung ferind-o din fața lui, ducându-și din nou pistolul la tâmplă. Însă când glonțul încetă să apară, Yuri răsufla ușurată.
_Trei-doi, Se-ri. Ce spui, să continui? Poate de data asta va fi cu noroc!
Însă când Taehyung îndreptă din nou revolverul către Se-ri, fata își lipi fruntea de țeavă, spunând :
_Fă-o odată! Omoară-mă!
_Ești sigură? întrebă Taehyung surprins.
_Mai bine mor decât să fiu nevoită să te mai văd până și o singură dată în viața mea! Mai bine mor decât să mai trec odată prin tot chinul prin care m-ai făcut să trec atâția ani!
Mâna lui Taehyung începu să tremure pe trăgaci, decizia de a trage sau nu fiind acum din ce în ce mai grea.
_Apasă o dată! strigă Yuri din spatele lor.
În timp ce privirea lui Se-ri putea fi comparată cu flăcările iadului, în ochii lui Taehyung se vedea o bătălie, acestuia fiindu-i greu să ia o decizie.
_A zis apasă! Nu ai auzit-o? A zis că vrea să moară, de ce mai eziți? strigă Yuri din nou.
Se-ri nici măcar nu clipea, însă ochii lui Taehyung emanau tristețe pentru prima dată după mult timp.
_Am zis apasă!! strigă Yuri din nou.
Taehyung își pierdu cumpătul și apăsă pe trăgaci, glonțul ieșind și lovind cu putere, corpul căzând la pământ într-o baltă de sânge.
CITEȘTI
𝐖𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐨𝐟 𝐚𝐬𝐡𝐞𝐬 | 𝐌𝐢𝐧 𝐘𝐨𝐨𝐧𝐠𝐢 |
Action"𝘈𝘴𝘵𝘢 𝘯𝘶 𝘦 𝘪𝘶𝘣𝘪𝘳𝘦, 𝘤𝘪 𝘰𝘣𝘴𝘦𝘴𝘪𝘦! 𝘐𝘶𝘣𝘪𝘳𝘦𝘢 𝘵𝘢 𝘶𝘤𝘪𝘥𝘦!" "𝘔-𝘢𝘮 𝘰𝘧𝘪𝘭𝘪𝘵 𝘱𝘶𝘵𝘪𝘯 𝘤𝘢𝘵𝘦 𝘱𝘶𝘵𝘪𝘯 𝘥𝘦 𝘧𝘪𝘦𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘥𝘢𝘵𝘢 𝘤𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘢 𝘢𝘧𝘭𝘢𝘮 𝘭𝘢𝘯𝘨𝘢 𝘵𝘪𝘯𝘦!"