▪︎ 2 ▪︎

255 12 0
                                    

- Rólunk -

▪︎Iwazumi Hajime▪︎

Hogy mióta tart ez a "szerelmes vagyok Oikawa Tooruba" dolog? Hát hol is kezdjem?

Mivel gyerekkorunk óta ismerjük egymást ezért nehéz konkrétat mondani. Igazából ez mindig is így lehetett, csak én kicsinek úgy gondoltam ez szimplán barátság. Talán általános utolsó éveiben volt, amikor rájöttem, hogy tényleg létezik ez a szerelem dolog. Aztán később több olyan dolog is történt, ami miatt úgy éreztem, hogy ez egyre inkább az ufó mániás felé húz.

Maga a név: Oikawa Tooru, elérhetetlennek tűnik.
Nagyrészt mindenki egyből levágja kiről van szó. A lányok sugdolóznak róla, visonganak, ha feléjük néz, körbe ugráljak az suliban, vagy akárhol máshol. És én mit csinálok eközben? Kirángatom az efféle helyzetekből, vagy épp tűröm a dolgot. Az utóbbi legtöbbszőr kb. 10-15 perc után úgy végződik, mint az előbbi.
Sokszor fenyegetem, ha valami hülyeségen töri magát. De sosem szerettem megütni. Valahogy nem jó érzés.
És a lányok? Hát igen, én sosem pislantottam feléjük. Mondjuk tavaly tettem egy próbát, de nem jött össze. Kijelenthetem, hogy én is csak egy téves kalandnak voltam jó.

Crappykawának se volt még igazi tartós kapcsolata. Ő inkább csak az egy éjszakások híve. Afféle antiromantikus típus lehet ilyen téren. Sosem értettem. Bírja, ahogy körbe ugrálja az a sok kis liba, aztán fog egyet flörtölget egy kicsit majd szobán kötnek ki. Viszont reggel egyedül ébrednek, csak egy bocsának kérő levelet hagy maga után. Honnan tudom? Mindig elmeséli miközben azt hiszi nem figyelek rá, pedig nagyon is. Azt is elmesélte, hogy utóbbi pár alkalom pofonnal végződött. A legutolsó szemem láttára történt. Hazudnék, ha azt mondanám nem nevettem rajta. Látszólag viszont nem érdeklik ezek a dolgok. Végül mindig csak húzza a száját.

Ha tehetem védem, ha rákényszerülök szidom. Bár sajnos a szidás személyiségem és szavam módján előbb jön. Talán ezért is esik olyan szarul miután megteszem. Meg hát persze a becenevek -amik talán inkább gúnyneveknek mondhatók-, tökéletes álca, ha szerelmes az ember és nem szeretné, hogy kitudódjon. Ez persze csak azért van, mert saját nememhez tartozik, és sokan nem néznének jó szemmel, ha ez kitudódna rólam.

Magamról még annyi, hogy pár éve külön élek szüleimtől. Talán nem is foglalkoztak annyit különösen korai kirepülésemmel amennyit kellett volna. Nem a legjobb a kapcsolatom velük, de nem is mondanám annyira szörnyűnek. Vannak, én is vagyok, és igazából ez így jó.
A korai kiköltözésem oka? Igazából minden, ami egy tinédzser életébe közbe szólhat. Szülők hiánya, tanulás, sport, a magánélettel való harc -ami nem nyertes csata a részemről-, és persze nem minden jön mindig össze. Tehát rengetek délutáni munka és egy segítőkész nagyapa. Bumm, kis albérlet az szülőházhoz és a sulihoz is közel.

Oikawa? Ő megint más tészta.
A szülei kiskorában a nagynénijére hagyták. Aki úgy szintén kissé hanyagolta annak ellenére, hogy úgy szerette, mintha sajátja lenne. Kicsi korunkban ez meg is látszott rajta. Aztán beletörődött az ősei hiányába, vagy nem is tudom. De idővel egyre jobb irányba haladtak dolgai. Majd jött a röplabda és annak imádata. Természetesen így engem is húzott magával. Később sokáig kellett győzködnie a gyámját, de egy év után megadta magát. Három saroknyira tőlem lakik. Azt szokta mondani; "Figyelj Iwa-chan, mivel úgy is szinte szomszédok vagyunk, mi lenne ha...". Mikor így kezdi mondatát tudom, hogy együtt akar lógni suli, vagy edzés után. Általában valamerre lófrálunk, futunk, vagy épp csak tanulni ugrik át, vagy én hozzá. Ez ma is így volt.

Aztán most nemrég kiderült, hogy a szülei vissza akarják kérni a felügyeletét. Miért is ne, mivel valószínű jó karriert fog befutni, ha leérettségizett. Melyik szülő nem élne azzal, hogy lenyúlhasson egy kis pénzt a gyerekétől -amilyen jószívű tud lenni, lehet meg is adná nekik, ha kibékülnének-. Mondván most kicsit visszakapják, amit eddig adtak. Vagy nem, mert semmit nem tettek ezért a gyerekért. Semmit. Pedig amilyen okos, kedves, szenvedélyes srác, mindent meg kellett volna kapnia első kézből. Nem, mintha eddig nem élt volna jól, de azért még is más, ha anyádék nevelnek.

Ja, és igen! Ez utóbbi dolog miatt lyukadtunk ki -tanulás utáni futás közben- abban a bizonyos bárban. Ahol.. te jó Isten majdnem, hogy megerőszakolták! Mi mindenre képesek egyesek? Látnak egy törékeny személyt és rávetik magukat, hogy utána otthagyják, mint a söröskorsót a kocsmapulton. De tényleg, és, ha nem vagyok ott? Akkor bele se merek gondolni miket művelhetett volna vele az az ember. Számomra felfoghatatlan, hogy a város több tíz ilyen helye közül pont azt kellett kifognunk amelyikben ott volt az az állat. -Szép választás Oikawa-. Mondjuk első látásra én se mondtam volna meg a helyről, hogy ilyen kétes alakok is megfordulnak ott. Jézusom, mikor lettem én ilyen törődő ember? Lehet csak az Alien miatt van ez az egész?

▪︎Oikawa Tooru▪︎

Szerelem? Nekem sokáig nem volt igazi az érzés. Ezért is próbálkoztam sokszor. Még, ha nem is lett több egy kalandnál.
Viszont egyszer szembe jött velem egy adás a tévében, ahol épp az ilyen dolgokat beszélték ki. Valamiért ottragadtam. Aztán szóba jött a melegség is. Az volt a pont, hogy kezembe vettem telefonom és átnéztem üzeneteim. Viszont fél füllel még mindig a beszélgetést hallgattam. Majd egyre több dolog tűnt fel. Hogy, amiről beszélnek az részben igaz rám és egy bizonyos valaki közti dologra. A beszéltek alapján én.. kedvelem őt? 'Úgy'. Volt benne némi igazság. De, ha ez így is van, attól Iwa még biztos nem így érez. Hogy mi is tetszhet nekem Iwa-chanban az egy igazán jó kérdés. Belegondolva.. talán szinte minden. -a beceneveimet leszámítva- És most, hogy az utóbbi időben a jóllétem kifejezetten érdekli még erősíti is bennem az iránta érzett szeretetet.
Igen, én, a nagy Oikawa Tooru szerelmes lettem a legjobb barátomba. És mind erre egy tv-adás hallgatása közben döbbentem rá. Most, hogy tudom tényleg feltűnt miféle képpen állok Iwához.
Mindez a felismerés kb. másfél éve történt. Azóta titkolom és élem az eddigi életem. Még, ha így nem is élvezem igazán.
Csak nem tudnom, hogy Iwa-chan mit szólna, ha megmondanám neki.

-----------------------------------^

SZIASZTOK!Ez így egy kis ismertető a srácok eddigi dolgairól

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

SZIASZTOK!
Ez így egy kis ismertető a srácok eddigi dolgairól. Így már mindenkinek világos lesz minden a story közben, de, ha mégsem akkor majd írjatok, aztán magyarázok😜

EVERYTHING IS MY FAULT? [IwaOi ff.]Where stories live. Discover now