▪︎ 7 ▪︎

200 13 2
                                    

- Hivatlan vendégek -

▪︎Iwazumi Hajime▪︎

Kifújtuk magunkat a háztömb előtt majd felmentünk lakásába. Szerencsére csak a harmadikon lakik. Az csak részletkérdés, hogy mi így is a liftet használtuk. Kiszálltunk az emeleten és elindultunk a kis folyosón. Odafele találkoztunk a szomszéd nénivel, aki épp a postájáért hajolt volna. De a barnahajú megelőzte.

Köszönöm kedves! -szólt a feladónak.

A maga sütiéért bármit! -mindketten halkan felnevettek. Majd tovább mentünk.

Bementünk hozzá, és ami azt jelenti nem voltam meglepődve. Kisebb-nagyobb sikerrel próbált eltüntetni egy üres pizzásdobozt a konyhaasztalról, de pont láttam.
Csak megforgattam szemem és elengedtem. Kopogás érkezett kintről.

Vársz valakit? -néztem hátam mögé értetlenül.

Nem én! -lépett az ajtóhoz. Kinyitotta a bejáratot és két csapattársunk állt előtte.
Hát ti? -nézett rájuk döbbenten a feladó.

Nem szóltál neki igaz? -nézett Matsukawa a mellette állóra.

Azt hittem, hogy te fogsz! -mentegetőzött Hanamaki.

Mindegy, gyertek be! -rázta meg fejét a barna hajú és arébb állt, hogy beférjenek.

Áh, te is itt vagy Iwazumi?! -csattant fel az egyik, mikor meglátott.

Jah, most értünk vissza. -pacsiztam le velük.

Merre voltatok? -dobta le magát Matsukawa a kanapéra.

Csak a szokásos. -mondtuk egyszerre. Szemem sarkából rápillantottam a feladóra, ő is rám nézett.

Miért is jöttetek amúgy? -tette karba kezét a mellettem álló, visszatérve a lényegre. Eközben Makki is leült, és a mellette lévő ölébe helyezte egyik lábát. Már jó ideje tudjuk, hogy járnak, ezért nem volt meglepő.

Mennyire van kedvetek egy kis kempinghez? -kérdezték egyszerre.

▪︎Oikawa Tooru▪︎

Hm~.. mikorra tervezitek? -gondolkodtam el, leülve a fotelba.

A hosszú hétvégére! Mivel négy nap ezért nyugodtan ellehetünk.

Lazítunk egy kicsit a meccs előtt. -tette hozzá a másik. Egymásra néztünk Iwával. Bármennyire is fókuszáltam szemeibe, nem tudom mire gondol.

Nekem nincs ellenvetésem. -visszanézett a kanapémon lévőkre.

Én se tervezek semmi eget rengetőt, úgyhogy benne vagyok! Viszont, amig ti megbeszélitek a részleteket, addig én, ha megbocsájtotok, elmegyek lezuhanyozni. -keltem fel ülőhelyemről.

Persze, hogy 'nem' bocsájtjuk meg. -jött a kanapéról. Értetlenül kaptam oda fejem.

Basszus, Oikawa ez a te lakásod, menny már! -fogta fejét Iwazumi. Egyetértve vele átballagtam a fürdőbe.

▪︎Iwazumi▪︎

Miután kiment a feladó, égető pillantásokat kaptam a garnitúra felől.

Mi van? -morogtam feléjük.

Mióta tart? -suttogott Hanamaki.

Mi? Micsoda? -értetlenkedtem.

EVERYTHING IS MY FAULT? [IwaOi ff.]Where stories live. Discover now