- Irány a kemping -
▪︎Oikawa Tooru▪︎
Hétfőn késve keltem. Mikor leértem az utcára Iwa már lassan kezdte feladni a várakozást.
• Ébresztőt állítani luxus? -morgott, mikor beértem és tarkóm felé legyintett.
• Áu~! -nyavajogtam odanyúlva a fájó ponthoz. •Na így már tuti nem leszek fáradt.
• Na látod! Akkor ma csinálj valami értelmeset is. -erre nem válaszoltam csak elhúztam számat.
Átlagosan töltöttük a következő napokat. Nagyon vártam már a kis összeröffenést.
▪︎Iwazumi Hajime▪︎
Lehet szemernyit se látszott rajtam, de nagyon is vártam a kempinget. Ezen a héten csak három napot leszünk suliba, utána négy napig miénk a világ. Jó, csak egy kis pihenőhely, de pont megteszi, hogy lazíthassunk. Talán ott majd Oikawa is felenged, és végre kiböki, hogy mi a baja mostanában.
. . .Szerda, utolsó edzés a hosszúhétvége előtt. Így, hogy meccsre készülünk a kapitány is általában plusz munkád ad a dologba. De most kifejezetten.. hasznavehetetlen!? Már tíz perce csak méregeti a kezében tartott labdát. Nem lesz ennek így jó vége. Előbb-utóbb az edzőnek is feltűnik szokatlan viselkedése és rákérdez. Úgyhogy inkább mentsük a menthetőt. Odamentem hozzá.
• Hé! Mi van veled? -semmi reakció. •Hahó! -vettem ki kezéből a kerek tárgyat.
• Ja, semmi, csak elbámultam. -vonta meg vállát. Szemei nem ezt súgták. Sokkal inkább gondolkozhatott valamin.
• Haj~, de nem értelek mostanában. -sóhajtottam.
• Hogy érted, hogy "nem értesz"? -érdeklődött.
• Például.. ijesztővé váltak a hangulatingadozásaid!? -szembesítettem.
• Ijesztővé? -döntötte meg fejét. Szemei kíváncsian csillogtak.
• Igen! Egyik pillanatban halálosan komoly fejet vágsz, a másikban pedig akár egy ötéves úgy viselkedsz!
• Ó, értem! -nézett arébb nyilván tovább gondolva a dolgot. •Na mindegy, gyere adok fel neked párat! -csillantak fel újra szemei.
• Na látod, pont erről beszélek!
• És mond, ijesztő vagyok? -viccelődött fura fejjel.
• Ha ilyen fejet vágsz, akkor igen. -sétáltam a pálya felé, hogy feladhasson.
. . .
▪︎A kemping 1. napja▪︎
• Gyere már Iwazumi! -kiáltott hátra Makki az autóból.
• Kuss van, jövök! -dobtam be a csomagtartóba táskám és beültem a járműbe.
Mind készen álltunk a kb. 15 perces útra és a további négy napra. Odafele egész úton a rádióban szóló zenéket énekelték a többiek. Én csak néha halkan beledúdoltam. Viszont meglepett, hogy Oikawának nem is rossz a hangja. Az elől ülő párosnak is feltűnk, hogy eléggé beleélte magát. A mostani zenében épp egy szóló éneklés következett, és hagyták kibontakozni. Lejjebb vették a hangerőt. Immár egyedül énekelt mindhármunkat meglepve. Mikor észrevette, hogy rajta kívül mindenki síri csendben rá figyel, rögtön megszeppent és elhallgatott.
YOU ARE READING
EVERYTHING IS MY FAULT? [IwaOi ff.]
FanfictionYahoo~! Tudom sok ilyen van, de azért én is megpróbálok egy f@szántosat összehozni✌🏻😋 Iwazumi már régóta szerelmes. Oikawa is rájött valamire magával kapcsolatban. Vajon hogy alakul az életük? Sikerül megküzdeni a nekik szánt út akadájaival? Ha el...