▪︎ 23 ▪︎

158 8 1
                                    

Elnézést ez valahogy kimaradt.😅😅 De semmi egetrengető nem veszett el benne. Gomenasai🙏🏻🙇‍♀️ Annyira hülyének érzem most magam.😅

- Kicsit kínos szituáció -
⚠️(+16)?

▪︎Iwazumi Hajime▪︎

•"Bárhol, bármikor?" Kérdeztem egy bizonyos "gyors mozimenet" után, sóhajtozva a mosdó lehajtott fedelén ülve. Bár sajnos még mindig nem, léphettem át azt a bizonyos határvonalat, amit kényelen voltam magamnak meghúzni az Ő kérésére.

A többiek azt hitték leléptünk, mert Oikawa rosszul lett, de kicsit másképp alakult. Igazi színész, engem is rendesen rászedett. Viszont, mikor a főbejárat helyett a mosdóba fordult be, minden összeállt. De jó vad révén belesétáltam csapdájába. Éés milyen jól tettem! *A-akarom mondani segítettem neki, hogy jobban érezze magát, nehogy a "pillanatnyi rosszulléte" ledöntse a lábáról!*

Felhúztam lábaim közül és hosszú csókkal jutalmaztam munkáját. Épp hozzászóltam volna, mikor valaki bejött.
"Síri csendben" felrángattuk magunkra nadrágjainkat. Kilesve az ajó mögül pedig csak egy idős bácsit láttam. Álcaként lehúztam a wc-t madj előléptem a fülkéből. A kézmosó elé állva észrevettem a bácsi egyik kezében lévő fehér botot. Tehát vak. Jelezve páromnak csendre intettem. Halkan ő is előbújt. Nehezen, de kibírta nevetés nélkül. Fura szituáció az biztos.

A szerelem szép nemigaz? -szólalt meg az öregúr. Ledöbbenve állunk nemmessze tőle.
A látásom lehet elvesztettem, de a hallásom az kitűnő! -megtörölve kezét, hátatfordított és kiment.

Mikor becsukódott az ajtó nem bírtuk tovább, muszály volt nevetnünk azon, amilyen kínos helyzetbe hoztuk magunkat. Derekánál fogvá a falnak döntöttem és elkaptam mosolyát. Átkarolta vállam és viszonozta. Egyik lábát megemelte, combom köré hajtotta, közelebb húzva magához. Ekkor újra nyílt az ajtó.

Ti meg mit..? -nézett ránk furán az épp belépő Hanamaki. Hirtelen nem is tudtunk megszólalni. Szembe fordultam a megjelenő párossal, másik felem arca elé kapott és újra csak kuncogott.

Rosszul lett.. -mutattam ledermedve a mellettem állóra. •..és segíteni.. kellet.. -próbáltam magyarázkodni. Még mindig nem szoktam hozzá, hogy mások is látják mostmár nyílt kapcsolatunktak. Gyanakvóan összehúzták szemüket. Makki karba vágta kezeit.

Áh értem! "Segítettél fogni a haját". -jelent meg sejtelmes mosoly arcán. Hirtelen köpni-nyelni nem tudtam. A mellettem álló elvörösödve nézett arébb. A tükörbe pillantva odafordult és rendbe tette tincseit.

Megmosták a popcorntól és chipstől mosrzsás kezüket, aztán kimentek és inkább a mosdó elött várakoztak. Rendesen összekaptuk magunkat majd utánuk mentünk.

. . .

És még te mondtad, hogy fura nálam a párnacsatás dolog. -szólt Matsu halkan a bal oldanán sétáló feladónak.

Nade Matsukawa~! -förmedt vissza.

Igaza van! -helyeselt a világos hajú.
Hisz csak smároltak a filmben. -nevette ki.

▪︎Oikawa Tooru▪︎

Iwa nem értve a dolgokat csak szemet forgatva mosolyogta meg az előbbi párbedzédet. Míg én durcásan léptem be lakásomba.
A MatsuHana páros nem maradt sokáig, aztán leléptek. Iwazumi is menni készült. Kilépve az ajtón megfordult egy utolsó csókért.

Remélem azért tetszett a mozi! Tudom, hogy nem a te stílusod volt a film. -dőlten az atjókeretnek.

Persze. Főleg az a rész tetszett, mikor.. -ekkor közelebb hajolt.
.. a hajadat fogtam. -suttogta majd belecsókolt fülébe. Arcomra fagyott addigi mosolyom. Csak fülig vörösen, figyeltem, amint becsukódik a lift ajtaja.

Hahj, de szerelmes vagy Tooru. -fejemet rázva zártam be magam mögött az ajtót.
Ezután egy párna helyett, szegény macskát szorongatva aludtam el.

--------------------------------^

Itt egy kis töltelékrész a következő finomságig! Személy szerint többször is megmosolyogtam😄 Szegény Penelope mindig megszenvedi a dolgokat. Mindig éhes és még aludni sem hadják.😼

Szeretném jelezni nektek, hogy ezen a héten még 1 részt rakok ki (mivel ma tévedésemből kettőt kaptatok) utána szüneteltetem picit a dolgot. Pihentetem az agysejtjeim a télinszünetben.
Pedig azt terveztem, hogy dögivel fogom gyártani a részeket.😩 De úgy látszik néha az "író" felemnek is kell egy kis szünet.

EVERYTHING IS MY FAULT? [IwaOi ff.]Where stories live. Discover now