- Züllött éjszaka -
▪︎Oikawa Tooru▪︎
Kimentem az utcára és random irányba sétálni kezdtem. Cél nélkül kóvájogtam. Egész nap csavarogtam. A belvárost is bejártam. Mikor sötétedni kezdett, akkor indultam haza.
Elkeveredtem a bár felé, ahonnan még Iwa cipelt haza. Elé érve megtapogattam zsebeim van-e nálam pénz. Nadrágzsebemben volt valamennyi. Épp jöttek ki valakik, elnézve fölöttük bekukkantottam mennyien lehetnek. Alig egy tucat ember beszélgethetett odabent. Kisebb gondolkozás után bementem.
Körbenéztem, keresve magamnak ülőhelyet. Mivel a bent lévők többnyire az asztaloknál és a biliárdnál lengtek, ezért most is a pult mellett döntöttem. Köszöntöttem a pultost és helyet foglaltam. Kértem egy italt majd kezdetét vette a fejben zajló önsajnálat és hasonlók.
Idővel már csak én és egy 5 főből álló csoport maradt. A közelemben ülő társaság egyre hangosabb lett. Néha félszemmel feléjük néztem. Három srác és két csaj volt.• Na, menj már! Hívd akkor ide! -sugdolóztak össze elég hangosan ahhoz, hogy meghalljam rólam beszélnek.
•Jól van, jól van! -újra feléjük tekintettem és az egyik srác felkelt helyéről majd felém sétált.• Helló, szabad? -kért mellettem helyet.
• Kevés ülőhely van, jól válaszd meg! -viccelődtem a körülöttem lévő több tíz helyre utalva. Hümmögött majd leült mellém. Pár pillanatig csak figyelt, aztán kért magának is egy poharat. Én sajátom felett, továbbra is csendben elmélkedtem.
• Kérdezel is valamit, vagy csak annyira untatnak a haverjaid, hogy ide menekültél?
• Lány problémák? -nézett a bekötözött csuklómra, és az abban tartott pohárra. Egy pillanatig őrőltem magamban a kérdést és megigazítottam pulcsim ujját hogy ne látszódjon a fásli.
• Igen.. vagyis hát.. jobban mondva nem lány. -húztam el számat és kiittam a maradékot poharamból. Rögtön kértem a következőt.
• Aham~. Szóval te..
• Igen. -vágtam rá mielőtt befelyezhette volna. Miért is mondtam el neki egyből? Na most már mindegy.
• Hmh. Az jó! -mosolygott rám. Kicsit meglepődtem kedves reakcióján.
• Amúgy Yuito vagyok. -mutatkozott be.• Oikawa.. -montdam két korty között. Csak újra elmosolyodott.
• Öhm.. Nem akarsz.. odajönni a többiekhez? Csak, mert láttam, hogy egyedül vagy itt, és gondoltam, ha van kedved, akkor..
• Jó! Legyen. -egyeztem bele. Mi baj lehetne belőle? Nem tűntek rossz társaságnak. Persze, ha full józanon ülnék itt nem biztos, hogy így döntöttem volna. Odamentünk, leültem a sráctól nem messze, és bemutatkoztam a többieknek is.
• Várj! Az az Oikawa Tooru vagy? Aki röplabdázik? -kérdezett a velem szemben ülő srác.
• Aha. -na, talán lesz miről beszélgetni?
• Hú, hallod haver.. kegyetlen ahogy nyomod! Rohadt jó a csapatod!
• Kössz. -ha így folytatja elszáll az egóm, és belekezdek a végeláthatatlan dumálásba.
• A húgom oda-vissza van érted! Bár ő más szempontból is. De te a csajoknál is biztos szerencsés vagy, ezért gondolom van is. -nézett rám sejtelmesen.
• Öh.. nem nincs. -nevettem el magam kínosan, miközben karba tettem kezem.
• Óh ne már~! Komolyan? Ezt nem fogom bevenni! -szólt hozzá a harmadik srác is.
YOU ARE READING
EVERYTHING IS MY FAULT? [IwaOi ff.]
FanfictionYahoo~! Tudom sok ilyen van, de azért én is megpróbálok egy f@szántosat összehozni✌🏻😋 Iwazumi már régóta szerelmes. Oikawa is rájött valamire magával kapcsolatban. Vajon hogy alakul az életük? Sikerül megküzdeni a nekik szánt út akadájaival? Ha el...