- Kötelék~2 -
🔞🔞
▪︎Oikawa Tooru▪︎
Mikor beértem a fürdőszobából láttam, amint az ágyon elterülve a plafont bámulja. Bár lehet elsősorban a pia hatása, de végigfutott egy kósza gondolat fejemben. Viszont abban a pillanatban eldöntöttem! Semelyikünknek sem jó, ha tovább halogatom. A legutóbbi alkalomnál is, szemébe nézve láttam, amint majd megőrül már csak érintésemtől is. Kicsit fájt látnom mennyire vissza kell fognia magát.
Megállva az ajtóban halkan szóltam neki. Könyökeire támaszkodva nézett végig rajtam. Csak köntösöm, az alatt pedig alsóm volt rajtam. Lassan húztam ketté derékkötőmet, ami lassan hullt szét előttem. Látszólag megakadt a lélegzete egy pillanatra. Óvatosan lépkedtem felé, megálltam lábai közé érve. Felült és felnézve szemeimbe veszett. Combjaimra csúsztatta kezét majd felfelé simított rajta. Néhány ujját bebújtatva nadrágom alá rámarkolt fenekemre. Beletúrtam sötét tincseibe és közelebb hajtottam fejét hasamhoz. Apró csókot adott bőrömre. De nem állt meg egynél. A csiklandós érzés mellett egyre jobban éreztem, hogy most biztosan nem lesz megállj.
Hátra löktem és csípőjére ültem. Vállamról lecsúszott köntösöm, így láthatóvá vált teljes felsőtestem. Egyre jobban elsötétülő szemei égetően pásztáztak, mintha soha nem látott volna hasonlóan. Ő is sejthette, hogy ezúttal nem lesznek határok kettőnk közt. Kibújtatva kezeim a rácsúszott anyagból, fekete ingjéhez nyúlva, elkezdtem egyesével kigombolni. Feljebb érve egyik kezemmel mellé támaszkodva folytattam. Eközben néha aprókat mozdítottam csípőmön. Mikor mellkasánál az utolsót is kigomboltam, lassan hajtottam arébb a sötét anyagot. Eközben ő hol szemem, hol kezem mozdulatait figyelte. Mikor találkozott tekintetünk láttam kérdését szemeiben.• Akarom.. -mosolyodtam ajkaira. Apró csókot adtam neki.
•..Akarlak! -ültem fel és lentebb csúsztam combjára. Kicsatoltam övét és lejjebb húztam nadrágját.• Ha belekezdesz nem fogok leállni! -támaszkodott könyökére mosolyogva.
• Nem is kell~! -alsója alá nyúlva egyből rákulcsoltam ujjaim. Halkan morgott majd feljebb támaszkodott. Letérdeltem az ágy mellé és teljesen leráncigáltam róla ruhadarabját.
• Imádom, amikor ilyen arcot vágsz! -túrt hajamba, mikor combjaira téve kezeim felpillantottam rá.
• Akkor csak nézd! -nyúltam újra tagjára pimasz mosollyal arcomon.
Lágyan végig húztam rajta ujjaim. Majd lassan mozgatni kezdtem kezem. Jólesően sóhajtott és feje hátracsuklott. Amint visszanézett rám, hegyére csókot adtam. Hajamból lecsúsztatta kezét államhoz. Végig húzta ujját számon majd ajkaim közé csúsztatta.
• Nyisd ki~! -kért meg. Engedelmesen nagyra nyitottam számat.
Két ujját belevezette és nyelvem két oldalára simítva húzta ki. Elmosolyodva támaszkodott vissza, átengedve a terepet.
Mikor számba fogadtam egy részét, mintha kivégeztem volna; úgy zuhant hátára egy jóleső morgás keretében.▪︎Iwazumi Hajime▪︎
Mikor ott állt az ajtóban egyszerűen tökéletesen vonzó látványt nyújtott. Ahogy kibontotta köntöse csomóját, szinte rögtön éreztem, hogy, ha most akar valamit, akkor nem fogom tudni visszafogni magam. Majd, mikor azt mondta: "Akarom", mintha megváltást kaptam volna. Végre egymáséi lehetünk. De úgy igazán. Nem tudom, de szerintem az alkohol segített neki ebben a döntésben. Nem bánom, ha ezúttal így történt.
YOU ARE READING
EVERYTHING IS MY FAULT? [IwaOi ff.]
FanfictionYahoo~! Tudom sok ilyen van, de azért én is megpróbálok egy f@szántosat összehozni✌🏻😋 Iwazumi már régóta szerelmes. Oikawa is rájött valamire magával kapcsolatban. Vajon hogy alakul az életük? Sikerül megküzdeni a nekik szánt út akadájaival? Ha el...