- Repjegy -
▪︎ Iwa ▪︎A múltkori beszélgetés fő témáját elmapoltuk. Másnapra mindketten átgondoltuk mit is akarunk.
Megtudtam, hogy az ő egyetemi évei legalább egy évet csúsznak a szülei válási- és az apja egyéb tárgyalásai miatt. De legalább több ideje lesz magára is, hogy lelkileg rendesen megerősödjön. Mindebben rengeteget fogok neki segíteni. Meg persze így az Argentína kérdést is jobban át tudja/tudjuk gondolni.Én természetesen elkezdem a fősulit, amivel nemigen lőhetek mellé, szóval jókat remélek.
Mindezek után kétségtelen, hogy teljes mértékben hozzám költözött.
▪︎ * 1 és fél év múlva * ▪︎
▪︎ Tooru ▪︎
Egész nap otthon ücsörögtem, már nem is igazán tudom miért. Már épp alkonyati színt kezd felvenni az ég, mikor meghallom Penelope nyávogását a konyhából, ami igen ismerősen hangzott. A macska ott ül az ablakban és lefelé kukucskál. Egyik mancsát az üvegnek tapasztva, mintha mutatna valamire. Szokásosan odalépek, hogy én magam is meggyőződjek róla. Odakint a járdán Hajime közeledik. Fáradtam lépked. Innen fentről is tisztán látni, hogy telefonján pötyög valamit.
Ebben a pillanatban megrezzent a telefonom. Hát persze. Az elmaradhatatlan "Érkezem" üzenet.Levéve a cirmost az ablakból, küldöm arébb majd elfordulok kitölteni a nemrégiben elkészült kávét. A kedvenc bögrékben a lehető legjobb módon elkészítve. Aztán a kilics elfordul.
▪︎ Megjöttem! -szólt, mikor belépett az ajtón. Megvártam míg beljebb ér majd elkaptam egy csókra.
▪︎ "Én is örülök, hogy hazaértél, hogy telt a napod...köszönöm kérdésed". -ajkaimra morogva figurázott ki miután elengedtem.▪︎ Szia~...milyen volt? -nevettem ki halkan és rákérdeztem napjára.
▪︎ Csak a szokásos hajtás, de nem vészes, kössz. -forgatta meg szemét. Már épp feltenni készültem a következő kérdést, ám megállított.
▪︎ Viszont, ha megkapom az életmentőt, azután adnok valamit. -nézett át vállam felett a konyha irányába, az illatokból és megszokásból jól tudva; mivel várom.Elbaktattunk a konyhapultig és jóleső kortyot vett a feketéből. Ettől állandóan, mintha visszatérne belé az élet.
▪︎ Azt hittem én vagyok neked az életmentő! -fontam össze karomat magam elött.
▪︎ Hát, ha ilyen finom kávét főzől nekem, akkor van vetélytársad! -ugratott.
▪︎ Hé! -boxoltam vállon.
▪︎ Nyugi. -kapta el kezem mielött visszahúzhattam volna.
▪︎ Te vagy az első helyen.Letette a csészét majd magához ölelt. Ez hiányzott ma nekem. A reggeli, lusta, elköszönő csók után üres maradt nélküle a lakás. Nélküle nem is tudtam visszaaludni. Csak a macska dorombolását halgattam.
Lazított karja tartásán és én is kiegyenesedtem. Leengette egyik kezét és farzsebébe nyúlt. Elővett egy keskeny borítékot és orrom elé emelte.
▪︎ Ez meg mi? -döntöttem meg fejem.
▪︎ Az, amit már egy ideje halogatsz. -fogta meg kezem és beletette tenyerembe.
Lassan elkezdtem kihajtani a papírt. Amint kezembe került a repjegy összeszorult a szívem. Tényleg eljött az idő, hogy itthagyjak mindent?
▪︎ Iwa... -letört tekintetem cikázott arcán.
▪︎ Én se akarok távol lenni tőled, de Argentína nem várhat rád örökké. -simított felkaromra.
Gondolkodtam a dolgon. Már egy hónappal ezelött el kellett volna induljak. De nem tettem.
Viszont, ha valóban el akarom érni az álmaim, és ténylegesen a legjobbá válni, akkor muszáj ezt meglépnem. Bizonyos áldozatok árán.▪︎ A távolság veszélyes, ugye tudod!? -szinte már könnybelábadt szemekkel álltam elötte.
▪︎ Ha kell minden nap, éjnek-évadján fentleszek, hogy videochateljünk, vagy akár csak felhívj! És te is tudod, hogy megteszem. -bizonygatott.
▪︎ Tudom. -vettem keserű mosolyt számra és elfordítottam fejem.
▪︎ Akkor? Jövőhéten irány Dél-Amerika? -emelte meg állam, hogy újra ránézzek.
▪︎ Utállak azért, amiért elküldesz. -kissé rosszalló pillantást vetettem, de végül megtörten vállára hajtottam fejem. Megadtam magam.
▪︎ Köszönöm. -motyogtam, szinte már durcásan.▪︎ Tudtam, hogy nem adod fel. -karolt át egyik kezével.
Hosszú perceket töltöttünk ebben a pozícióban a konyhapultnak dőlve. Eközben észrevettem, ahogy a lemenő nap befurakszik az ablakon. Ebben a szögben csak karunk egy részét világította meg. Azt a kezünket, amelyikek összekulcsolva lógtak mellettünk. Rajtuk a karkötőkkel, amit még 18. születésnapomra kaptam tőle. Azóta, ha nem volt muszáj, egyikőnk se vette le. Büszkén tovább pillantottam, valami pontot keresve, amit bámulhatok a kellemes érzés közepette. Tekintetem a halvány színű falon akadt meg, pontosabban egy csillanáson. A karkötők kis bilétáinak fényvisszaverődése volt az. A rajta lévő régi mezszámaink tükröződése ott lebegett elöttem.
Átélt emlékek ezrei özönlöttek belém és akaratlanul is sóhajtottam egyet.▪︎ Azért, ha odaérsz, nehogy elszálljon veled a ló! Az itthoni csapat elég erős lesz a következő években. -viccelődött.
▪︎ Meglátod, nem veszítek ellenük.. se ellened! -felkapva fejem erősködtem.
▪︎ Szeretem ezt az arcod.
▪︎ ?
▪︎ Etökélt.. ambíciózus. -vont vállat.
▪︎ Ez vagy te. -csókolt homlokon.▪︎ Hmp. -a majdnem nevetésemből csak egy mindenért hálás mosoly lett.
De persze a meghitt pillanatot gyomrom korgása ketté szelte.
▪︎ Vacsi? -tette fel a kérdést, hasonló emésztőrendszeri érzelmekkel barátom.
▪︎ Légyszi! -szinte nyüszítettem. Belelát a fejembe.
---------------------------------
Eyo~ everybody!
Tudom.. rövid rész, sry🥲 de remélem a lényeg lejött.
But! A következő már az epilógus lesz🤷♀️ Viszont ahhoz képest lehet az hosszabra fog sikerülni... csak a szokásos -> rövidre tervezem, de hosszú lesz... (ez magára a könyvre is igaz xd)(Bocsi ha maradt benne hiba, késő van, és hosszú napom volt.)
Na, de remélem tettszett 😉🤍
VOCÊ ESTÁ LENDO
EVERYTHING IS MY FAULT? [IwaOi ff.]
FanficYahoo~! Tudom sok ilyen van, de azért én is megpróbálok egy f@szántosat összehozni✌🏻😋 Iwazumi már régóta szerelmes. Oikawa is rájött valamire magával kapcsolatban. Vajon hogy alakul az életük? Sikerül megküzdeni a nekik szánt út akadájaival? Ha el...