-Nem normális dolog?-
▪︎Iwazumi Hajime▪︎
• Menj csak! -engedett be maga előtt kis lakásába.
•Mm~.. mindjárt jövök! -azzal eltűnt a bejáratból. Nem tudtam mit csinál, de hagytam. Lecuccoltam a nappaliba és kényelembe helyeztem magam.
•Éés most már a kisasszony is itthon van! -tette le a macskát beljebb érve. A szomszéd néninél húzta napjait, amíg odavoltunk.Körbenézett a szőrgombóc és mikor meglátott iderohant. Lábamhoz bújt és dorombolni kezdett. Ezt még viseltem. Úgy ahogy. Aztán felugrott mellém és körbe szimatolás után oldalamba rejtőzve bújt volna meg.
• Ne szőrözz össze. -toltam arébb. De az nem tágítva mellőlem visszajött. Újra eltoltam.
• Ne légy szívtelen Iwa-chan. -jött meg a kapitány, miután lepakolt szobájában.
• Nem vagyok, csak nem akarok macskaszőrben úszni.
• Jólvan na! -vette ölébe a megsértődött állatot.
•Csak kedveled Iwa-chant igaz? -emelte maga elé a szőrmókot.
Az nyávogott egyet és mancsával gazdája arca előtt legyintett. Mintha csak helyeselni akarna. Le se tagadhatná, hogy ő nevelte.Visszatéve kedvencét ölébe, a távirányítóért nyúlt és bekapcsolta a tv-t. Egyből a sportcsatornára váltott. Eközben az cirmos végig engem méregetett. Égetett kék szemeinek villogása. Kezeim ölemen nyugodtak, de tenyerem felfelé fordítva, magamhoz hívtam.
• De csak egy kicsit. -mondtam monoton hangon, alig pillantva rá. Az pedig kiugorva gazdája karjai közül átpattant hozzám. Oldalára téve egyik kezem kezdtem óvatosan simogatni. Szemem sarkából láttam, ahogy a feladó felém nézve elmosolyodik.
...
Egy ideig beszélgettünk, mikor csöngettek.• Ha a srácok azok, akkor csúnyát mondok! -kiáltottam a barna hajú után, aki igyekezett ajtót nyitni.
• Nem, ők szóltak volna! Meg minek jönnének, ha egész hétvé.. -szólt vissza. Hallottam amint ajtót nyit.
• Most nem alkalmas. -kezdte a párbeszédet köszönés nélkül.• Ugyan, csak pár percre. -kérte egy férfi hang.
• Légy szíves, hagyjatok békén! -csapta be a bejáratot.
• Kik azok? -léptem utána. Már háttal állt az ajtónak.
• Senkik! -kapta fel fejét.
• Ha a szüleid, akkor engedd be őket! -tettem karba kezem.
•Elmegyek, hogyha zavarok.• Mi? Nem, ne menj sehova, csak.. amúgy sincs kedvem most hozzájuk. -eresztette meg vállait. Ekkor újra csöngettek.
• Tudod mit? Ez az első és az utolsó, hogy megmentelek tőlük!
Engem is meglepett, amit mondtam. De főleg az, amit csináltam. Lekaptam pólómat és csuklón ragadtam a feladót, aki világát nem tudta, úgy ledöbbent. Odaléptem vele az ajtóhoz és kinyitottam. Az előtte álló házaspár már épp szólt volna, de, amint meglátták, hogy nem a fiúk áll előttük beléjük fagyott a szó.
• Iwazumi-kun? -kérdezett rá a nő.
• Mhn. Szép napot! Rég találkoztunk. -eresztettem feléjük egy félmosolyt.
• Iwa.. nem muszáj! -szólt mögülem halkan, lehajtott fejjel. Kiszabadítva csuklóját kétkézzel ráfogott tenyeremre. Vissza akart húzni a lakásba.
YOU ARE READING
EVERYTHING IS MY FAULT? [IwaOi ff.]
FanfictionYahoo~! Tudom sok ilyen van, de azért én is megpróbálok egy f@szántosat összehozni✌🏻😋 Iwazumi már régóta szerelmes. Oikawa is rájött valamire magával kapcsolatban. Vajon hogy alakul az életük? Sikerül megküzdeni a nekik szánt út akadájaival? Ha el...