9.rész

1.3K 61 4
                                    


A szőke, a fiút a csuklójánál fogva magához húzta,majd megcsókolta.
Olyan hevesen,olyan szenvedéllyel,hogy amit eddig elnyomott,az mind egyszerre tört fel belőle.

A zöld hajú nem tudta tartani az iramot.
Ahogy a szőke áthelyezte nyelvét, ő erősen ráharapott.

-Bassza meg! Deku te hülye!!!
Kiabált rá,dühösen.

Midoriya arca vörös volt,szemei csillogtak.
Felnézett a felette lévő fiúra akinek vágytól teli arckifejezés ült arcán.
-Miért csinálod ezt?
Kérdezte meg,fejét lehajtva,rekedt hangon.
-Miért történik mindig ez velem?? Mi vagyok én?? Bármerre megyek,akármit csinálok mindig ilyesmi történik!!!!  Játékszernek néznek? Kacchan!! Te....játékszerként tekintesz rám?
Már teljesen elvesztette önmagát.
Belemarkolt a szőke pólójába,aki ekkor aggódva nézett le a fiúra.

-Deku,te mindig ilyen szar helyzetbe keveredsz!!! És persze nekem kel megvédenem téged!!! Nem neked kellene nyavalyogni,hisz te jössz utánam mindig,minden alkalommal!!!

-Nem válaszoltál a kérdésemre!!!
Húzta fel magát,miközben lefelé szegezte tekintetét.

-Huh?? Mármint,hogy játékszernek tekintelek e? Nem értem milyen kérdés ez!!! Miért tekintenélek annak?
Vonta fel szemöldökét.

-Mert mindenki rossz dolgokat tesz velem,és látszólag élvezik!!! Te is Kacchan.....te is csináltál valamit,valami mást,most is megcsókoltál!!!
Miért? 

-Bakugou erre nem tudott választ adni a meggyötört fiúnak,egyszerűen kikapcsolt. De akkor...szemeit nagyra nyitotta,végül minden világos lett,minden érzelem amit eddig elnyomott,megvetett,és nem akart elfogadni,most teljesen elszabadult. Elfogadta! Elfogadta a tényt,hogy nem bír nyugodt maradni a közelében,hogy teljesen megőrül érte,hogy szíve hevesebben ver ha csak rágondol,hogy aggódik miatta,hogy féltékeny rá,és hogy.....SZERETI!
De persze ezt nem fogja a tudtára adni!!!

-Figyelj...én nem akarom,hogy te bulizni menj,vagy hogy utánam gyere!!! Nem azért mert gyerekesnek tartalak....egyszerűen....csak...aggódok miattad!
Mondatát befejezve visszanézett a fiúra,aki nagy szemekkel,kipirult arccal,meglepődve nézett fel rá.
Nem tudta levenni róla a szemeit,lassan ajkaihoz közeledve,újból megcsókolta,ismét hevesen,
a kezével közben egész felsőtestét végig simította.

-V-várj már Kacchan...elég...hagyd abbah...
A zöld hajú néha mikor levegőhöz jutott, kisebb nyögéseket hallatott.

A szőke ezután végignyalt nyakán,amire a zöld hajú erősen belemarkolt ruhájába.

-Na látod! Ezt senki más nem csinálhatja meg veled!!!
Mosolygott rá a szőke miközben a fiú vágyal teli arckifejezéssel tekintett mélyen a szemeibe.
-Ha ilyen arcot vágsz,nem csak lányok,hanem bármelyik fiú beindulna erre. Érted már szaros Deku??! 

Ettől Midoriya elpirult,majd egy kis mosoly ült arcára.
-Kacchan én....én sajnálom,hogy követtelek!! Nem fog többet előfordulni! Ha azt szeretnéd akkor nem megyek a közeledbe sem.

-Idióta!!!
Vágta hozzá, majd szorosan átölelte.
-Meg ne próbáld!!! Azt nem bírnám ki!!

-Huh?? Mi?? Nem bírná ki???
Midoriya teljesen össze volt zavarodva. A szőke ezt észrevéve,nézett mélyen szemeibe. Keze magától a fiú arcára mozdult.
-Deku én...téged....azt hiszem hogy....sze....

-Haveeeer!!!
Kiabált oda Kirishima,miközben Bakugou dühös arccal,ijedten odébb lökte a fiút.

-Mit csináltok itt? Lenyugodtál végre Bakugou? Midoriya te megvagy?
Közelebb lépett a zöld hajúhoz,majd a kezét a hajába túrta.

Bakugou erre odalépett,megragadta barátja csuklóját,majd szúrós szemmel meredt rá.
-Kinyírlak
Vágta a hozzá,idegesen.

-Ohh,ne haragudj,hallottam,hogy rajtad kívül más nem érhet hozzá.
Jelentette ki büszkén,kis mosollyal, majd elrántva karját, hátat fordított és elindult vissza.

-Huh? Hallgatóztál te szemét?!?!
Idegeskedett Bakugou.

-Folytassátok nyugodtan én már itt sem vagyok.
Mire végigmondta,már el is tűnt.

Azután mindketten egymásra néztek,majd elkapták a fejüket,mert zavarban voltak.

-Menjünk vissza a koliba!!!!
Törte meg a csendet végül Bakugou.

-Mi? Te nem akarsz inkább itt maradni Kirishimával?
Nézett rá kíváncsin.

-Nem...Veled akarok lenni!
Nézett félre zavartan a szőke.

-Velem?
Kérdezte meg,mert kicsit sem volt biztos abban,hogy jól hallotta e,holott teljesen érthetően mondta.

De Bakugou semmit sem mondva indult el előre,mire Midoriya is követni kezdte.
A szőke egész úton azon gondolkodott,vajon képes lesz e elmondani mit érez,képes lesz e felülmúlni önmagát. Azt hogy ilyen érzelmei vannak iránta,de nem tesz semmit,az teljesen tönkreteszi. Úgy gondolta,most még nem áll készen,csak óvnia kell őt,és a közelében maradni!!!

[BakuDeku]Te az enyém vagy!Where stories live. Discover now