Egy fontos ügy miatt,Aizawa sensei-t sürgősen behívatták a kórházba.
-Mi a gond?
Lépett be az ajtón.-Áh,hát itt van. Elnézést,hogy zavarom,de ezt látnia kell! (Szólalt fel egy ott dolgozó)
-Nézze! Ezek, annak a Haru srácnak az adatai akit nemrég behoztak. Ebben a suliban feljegyzünk mindent a diákokról. Azonban,mikor Toshiro Harut vizsgáltuk,valami furcsát találtunk! Hasonlóak az adatai az egyik diákunkhoz uram!-Aizawa: Tessék? Ezt kifejtenéd?
Lepődött meg.-Mi is nagyon furcsának találtuk, ezért elvégeztünk egy DNS tesztet. Az eredmény pedig.....mutatott a monitor képernyőjére.
-Ez lehetetlen....!
Szólalt fel Aizawa,szemeit nagyra nyitva.Percekkel később:
-Hm? Oh...a telefon!
Ugrott fel All Might,miközben a telefonja felcsörrent.
-Haló?-Aizawa: Én vagyok!
-All Might: Áh Aizawa,segíthetek valamiben?
-Aizawa: Azt hiszem jobb,ha rögtön a tárgyra térek!
-All Might: Valami gond van?
-Aizawa: Figyelj....
Majd részletesen elmondott mindent.
-All Might: Hogyan? De ez....
-Aizawa: Már beszéltem erről a szüleinek. Elég nehezen érintette őket,így azt kérték te mond el neki All Might. Ugyan is,már gyerek kora óta rajong érted,ezért bízni fog benned.
-All Might: Megteszem ami tőlem telik.
-Aizawa: Renden,akkor ezt rád bízom!Miután letették a telefont,All Might szépen lassan leengedte a karját.
-Mégis,hogy történhet ilyesmi? Hogyan mondhatnám el neki,anélkül,hogy ne bántsam meg vele....? (Gondolta,miközben kezeit ökölbe szorította).Eközben:
-Ez az érzés....mint ha a karjaiban tartana...
-Deku!
-Engem szólít....
-Deku....! Hé Deku! Kelj fel!Abban a pillanatban,nagy levegőt véve,egy hírtelen mozdulattal ült fel,majd intenzíven köhögni kezdett.
-Deku? Hé...Jól vagy?
-K...Kacch-an....? Te húztál ki a vízből igaz? (Kérdezte nyöszörögve,rekedt hangon.)-Bakugou: Igen,te nagyon hülye! Mégis mit képzeltél? Talán meg akartad ölni magad?
-Deku: Nem!!! Én csak...
-Bakugou: Akkor mégis mi a francot csináltál a víz alatt? Könnyedén fel úszhattál volna,mégsem tetted! Huh? Erre mi a magyarázat?
-Deku: Csak....Én csak,kíváncsi voltam,milyen mély a víz,de megcsúsztam,és akkor süllyedni kezdtem. Olyan gyorsan történt minden,és izé...Öhm.....a testem nem mozdult...vagyis...nem tudtam csinálni semmit....Bakugou csak csendben hallgatta,hogy mit zagyvál össze vissza. Érdekes képet vágva hozzá.
-Te hülye vagy? (Kérdezte tőle)-Deku: Sajnálom!!!
-Bakugou: Esküszöm,egyszer te leszel a leghülyébb hős az egész világon!
-Deku: Ne mond ezt!Majd ekkor szorosan magához ölelte.
-Kacchan? (Lepődött meg Deku)
-Bakugou: Úgy örülök,hogy nem esett bajod.
Nagyon ideges voltam miután nem találtalak a szobámban...Azt hittem meggyűlöltél,és leléptél!-Kacchan,soha nem tudnálak gyűlölni téged!
Mondta,miközben nyakába karolt.
-Még azután sem ,hogy Haru elvette az emlékeim.....Bakugou hírtelen meglepődött. Megragadta Deku vállait,szorosan megmarkolta,majd eltolta magától.
-Hé....Ez meg mi volt? Haru mondott neked valamit? (Kérdezte ijedten).-Deku: Nem! Kacchan én...Annyira sajnálom!!
Mondta,fejét lehajtva,miközben Bakugou pólójába markolt.
-Ha akkor nem hazudtam volna....akkor ez mind nem történt volna meg! Nem kellett volna a hátad mögött mással találkozgatnom. Én csak...azt hittem Haruval barátok lehetünk...Jól szórakozunk...De ő...Egyszer csak...csak...furcsán kezdett viselkedni,ijesztő volt! Elvitt egy fura helyre...és...és...
KAMU SEDANG MEMBACA
[BakuDeku]Te az enyém vagy!
Romansa18+ Bakugou Katsuki erősnek mutatja magát,mégis ott lapul benne a magány. A szerelem nem szerepel a szótárában,végül ő is rátalál a másik felére.Bár eleinte nem meri magának bevallani,hogy abba a személybe szeretett bele akit mindig is utált! Midor...