Bakugou és Kirishima beszélgetése óta eltelt egy nap.
A megbeszélt napon még délután Kirishima egy komplett ruha szettet nyomott barátja kezébe.-Mi a fasz ez?
Kérdezte Bakugou,undor tekintettel.-Ez lesz rajtad a bulin!!! És nincs tiltakozás!!!
Mosolygott rá Kirishima.-Tudod mikor fogom én ezt felvenni!!!!!
Emelte feljebb a hangját.De végül a vörös nagy nehezen rávette,hogy viselje.
Az alsó egy fekete szakadt nadrág volt,ami hozzá simult.
A felső egy fekete farmer mellény,ami nem ért össze,kilátszódva így felsőteste.Miközben beszélgettek,egy ajtónyílásra lettek figyelmesek.
Midoriya lépett be az ajtón, azt látva,hogy Kirishima,épp Bakugou mellényét igazgatja.
Megmeredt az ajtóban a meglepettségtől,de nem azért,nem mozdul,mert meglepődött, hanem mert hatalmas féltékenységet érzett.
A vörös látta mindezt az arckifejezésén,ezért úgy érezte mondania kell valamit!!!
-Midoriya..Szerinted jól áll Bakugounak ez a szett? Tudod,buliba készül és engem kért meg,hogy segítsek neki ruhát választani,mint a legjobb haverja...
Az utolsó két szót külön hangsúlyozta.-Huh...én nem is kértem a te segít-
Vágott volna közbe a szőke,de Kirishima elhallgattatta.A bizonytalan fiú ettől megnyugodott,mert tudta hogy a vörös igazat mond,hiszen soha nem szokott hazudni.
Ezután végig vitte tekintetét a szőkén,amitől az arca olyan vörös lett mint egy paradicsom. Próbált volna választ adni,de annyira zavarban volt,hogy csak össze vissza beszélt.
-Ő....igen.....vagyis hogy....Kacchan mindig jól néz ki....vagyis nem ezt akartam mondani....a ruha jó...nem mintha Kacchan nem lenne az...ő...izé...szóvaaaal....-Bökd már ki,hogy milyen a kurva életbe!!!!
Vágott közbe Bakugou,hangját felemelve.-Hey,miért beszélsz így az olyan emberekkel akik közel állnak hozzád?
Kérdezte a vörös,haragos tekintettel.-Huh? Miről beszélsz? Deku nem áll közel hozzám!!! Soha sem állt,és...
Ekkor egy aggódó tekintettel a fiú felé nézett.
-Nem is fog!!!
Fejezte be mondatát. Megbánta e? Persze hogy megbánta!! De nem akarta őt a közelében tartani,mert tőle teljesen megőrül!!-Persze!!! Mit is gondoltam....
Szólalt meg a zöld hajú,fejét lehajtva. Majd hátat fordított,és kiviharzott....-Ezt jól elcseszted!!!
Vágta a fejéhez a vörös. Ezután ő is kifelé vette az irányt. Az ajtóban megálva,visszanézett barátjára,és csak ennyit szólt.
Este tíz,el ne késs!!!!Miután elment,Bakugou az egyik mosdókagylóra támaszkodva mérgelődött,nem is a buli miatt,inkább azon amit Dekunak mondott.
Midoriya sietett vissza a sátorhoz,mikor eszébe nem jutott egy ötlet.
-Mi lenne ha...követném őt,mint a múltkor? De akkor sem lett jó vége...nem,akkor én rontottam el...most nem fogom...oké ez jó lesz!!!
Fejét felemelve,motiváltan elindult.Mikor elérkezett az este, a szőke gyorsan megbizonyosodott arról,hogy a fiú alszik e,mikor már minden tiszta volt,el is indult,ahogy barátja utasította.
Azonban a fiú nem aludt. Sőt,már fel is volt öltözve,pont úgy ahogy barátja,épp csak ő fehér farmer mellényben és szintén fehér szakadt farmer nadrágban. Zavarban érezte magát a ruha miatt.
El is indult barátja után,de mire odaért már sehol nem találta.
Ezért beljebb lépett az ajtón,hogy majd bent úgy is megtalálja,de akkor megdermedt,szemei kikerekedtek.
A gondolataiban csak az járt "Miért vannak itt,csak fiúk„?
Legbelül mégis sejtette,de nem volt tapasztalt ebben a témában,ezért csak beljebb ment a tömegben.
Ahogy egyre beljebb ért,a zene úgy lett egyre hangosabb,a fények pedig vakítóbbak.
Körülnézett,és amit ott látott,már nem kételkedett,teljesen biztos volt abban,hogy ez egy meleg buli.
Mindenki nyalta,falta egymást,voltak akik az árnyékban szeretkeztek.
Arca ettől vörös lett,teljesen zavarban volt,és csak arra tudott gondolni,Kacchan miért jönne ilyen helyre?!Néhány pasas,akik már magukról sem igazán tudtak,egyszer csak körbe állták.
-Nézzétek má' egy fiatal pöcs...
-Milyért kell egy ilyen kis pöcsnek felvennie egy ilyen szexi ruhát?
Másztak bele arcába,aki ettől teljesen megrémült.-Ő...ne haragudjatok,de sietek!
Ki akart törni köztük,de útját állták.-Hova sietsz??? Itt maradsz velünk bulizni!!! Egy kispöcshöz képest elég szexi vagy!!!!
Jelentette ki az egyik,ezután hátulról össze fogta a rémült fiú kezeit. A csípőjét közben a hátsójához érintve mozgatni kezdte,míg egy másik elölről tette ugyan ezt.Ettől a zöld hajú akaratlanul felkiáltott,amire a kettő reagált.
Az elől lévő Deku állkapcsánál emelte fel fejét maga felé.
-Ez az,hadd halljam a hangod,ahogy megtörsz.
Ezután megnyalta a fülét,majd lejjebb a nyakát.-N...ne,hagyjatok....
Könyörgött nekik,nyögéseket hallatva közben.##########
-Ez egy szar hely,hazamegyek!!!!
Jelentette ki Bakugou,a vörösnek,aki erre megragadja vállát.
-Még csak most jöttünk!!!
-Szarom le,nem tetszik amit látok,mondtam hogy én nem vagyok-Még be sem fejezte a mondatot,mikor a tömeg között egy zöld hajkoronát nem látott. Szemei kikerekedtek. Megrémült,remélte hogy nem jól lát.
Azonnal közeledni kezdett felé,hogy megbizonyosodjon arról,hogy ő az. Majd meglátta hogy két részeg csávó hozzásimul,és zaklatja.
A fiú feje hátra volt hajtva,a kezeit lefogták.Teljesen eluralkodott felette a düh,hatalmas düh,és félelem érzet,olyan érzés amivel nem tudott mit kezdeni,ami teljesen kifordította önmagából.
Mert csak akkor látta meg hogy tényleg Deku az aki a két srác között van,mikor közeledett feléjük,ezért habozás nélkül odarohant. Először az egyik csávót,azután a másikat ütötte ki.
Míg nem,az egész csapatnak neki ment,mindegy hogy ki,mindegy,hogy hogyan.Összeverte az egész bandát. Még azután is ütötte őket,hogy már a földről sem tudtak felkelni.-Mi a faszt csináltatok vele? Ti rohadékok!!! Válaszoljatok!!!! Mindannyian itt fogtok megdögleni!!!!
Kiabálta feléjük torkaszakadtából,az arcán félelem ült,belül azonban düh kínozta.Kirishima ekkor gyorsan odarohant,leszedte róluk barátját,és próbálta megnyugtatni.
-Állj le haver!!! Megkapták a magukét!!! Nézz oda...
Akkor a zöld hajú felé mutatott.
-Fél!!! Rád van most szüksége!!!A szőke oda pillantott a rémült fiúra,majd gyorsan megragadta karját,olyan szorosan,majd hogy el nem törte,és ki rángatta a teremből.
Meg sem állt,csak vonszolta maga után,egy csendes erdő felé.A fiú már gondolta magában, "meg fogok halni„
Egy ideit mentek,mire Bakugou megtorpant,majd elengedte a zöld hajú karját,kezeit közben ökölbe szorította.
-Minek jöttél utánam?
Kérdezte a szőke,lágy hangon, ami aggodalmat sugallt.-Te miért jöttél egy ilyen buliba Kacchan?
kérdezett vissza,hangját felemelve,de ezután megbánta hogy egyáltalán megszólalt.-Huh? Nem én akartam,hanem egy haverom!!! Ne merj itt kérdezgetni,amikor pont te vagy a hibás!!! Megint követtél? Mint a múltkor is? Mégis mi a fasznak kell követned? És miért keveredsz mindig ilyen helyzetekbe?? Rohadék!! Hülye!!
A szőke egyre dühösebb lett.-Igen,követtelek Kacchan,és mi van ha azért mert én is vágyok egy kis szórakozásra? Nekem talán nem lehet?
Bakugou ekkor felé fordult.
-Hogy akarhatnád a bulit,ezek után?
-Hányszor kell még hogy megvédjelek,hányszor kell hogy aggódjak miattad?
Közben közeledett a fiú felé,mégnem a csuklójánál megragadva,közelebb húzta magához,és mélyen a szemeibe nézett.
-Hányszor teszel még féltékennyé?Deku kikerekedett szemekkel,vörös arccal meredten bámult a fiúra,mert nem hitte el hogy ezeket a szavakat hallja tőle!!!
Akkor már nem is tudott volna választ adni a kérdésére,már csak egy puha ajkat érzett az övéhez simulni!! Egy olyan ajkat ami olyan hevesen csókolta,mint ha egész életében erre vágyna,csak is erre!!!
ESTÁS LEYENDO
[BakuDeku]Te az enyém vagy!
Romance18+ Bakugou Katsuki erősnek mutatja magát,mégis ott lapul benne a magány. A szerelem nem szerepel a szótárában,végül ő is rátalál a másik felére.Bár eleinte nem meri magának bevallani,hogy abba a személybe szeretett bele akit mindig is utált! Midor...