-All Might: Hogyan? Ez így teljesen összefügg mindennel! Ha az öccse képessége az elmére hat,nem kétséges,hogy valóban ő tette.-Toshiro: Igaz,hogy minden jel erre utal,de ő nem lenne képes ilyet tenni,lehetetlen.
-All Might:Nincsenek esetleg kamerák felszerelve?
-Toshiro: Igaaaz,abból rájönnénk az igazságra,hogy ez miért nem jutott eszembe...
-Így azonnal fel is mentek az emeletre megnézni az aznapi felvételeket...
-Látjátok ő az..Haru,az öcsém. (Jelentette ki Toshiro,ahogy látja,hogy testvére épp belép a bárba,majd helyet foglal).
-All Might:Úgy tűnik tényleg vár valakire!
-Bakugou hírtelen fel hökkent.
-A felvételen épp Deku lép be az ajtón. Ezután Haru felé indul,majd leül vele szembe.-Tehát tényleg találkozgatsz másokkal a hátam mögött! (Gondolta magában Bakugou).
-Ezek után beszélgettek,míg végül Haru elindult,majd visszatért egy nagy adag alkohollal...
-Toshiro: Hogy? Az alkohol? Haru még kiskorú! Nem ihat alkoholt! Később kiderítem ki szolgálta ki!
-Bakugou csendben nézte a felvételt,miközben látja,hogy Deku nem díjazza a dolgokat.
-Ezek után az látszik a felvételeken,hogy jól szórakoznak,míg végül, mind ketten elindultak az emelet felé,majd egy szoba előtt megálltak.
-Toshiro: Lehetetlen! Nem lehet igaz!
-All Might: Micsoda? Mi történik most? Hova mennek?
-Toshiro csalódott arckifejezéssel állt ott.
-Nem hiszem el,hogy ahhoz a szobához van kulcsa. Honnan szerezte?-Bakugou:Ne húzza már az időt! Bökje már ki mitől olyan különleges az a hely!
-Toshiro: Oda csak felnőttek léphetnek be,ráadásul alá kell írni egy papírt,és csak úgy kapnak kulcsot a vendégek,amit végül vissza kell adni!
-Az a hely erotikus játékokkal van felszerelve...-Bakugou mindenre számított,de erre végképp nem...szemeit nagyra nyitva nézett a felvételre,ahogy azok ketten együtt besétálnak...Abban a pillanatban nem tudott semmi másra gondolni! Végigfutott az agyán,hogy azt a személyt akit a legjobban szeret,és akit mindennél jobban óvott,nem tudott megvédeni.Hogy megrontották,és nem tudott rajta segíteni. A szíve ettől majd ketté szakadt,a levegőt nehezen kezdte venni.
-Toshiro bele tekert a felvételbe,hogy végül tényleg megtették e vagy más áll a háttérben,azonban mindössze 5 percet kellett tekerni a videón.
-A felvételen tisztán látszik,hogy Deku sétál ki az ajtón,de az is látszik,hogy nem tud megállni a lábain,hogy összeesik majd újra talpra áll,és hogy...sír! Azonban több idő is eltelik a videón,miközben tovább tekerik a felvételt.
-Toshiro: Azt hiszem van egy elméletem! Talán az öcsém tényleg komolyan gondolta a dolgokat azzal a fiúval,viszont akadályba ütközhetett,és használhatta az erejét rajta! Ezért jött ki a fiú először. De a felvételen órákat tekertem. Valószínűleg Haru eszméletét veszthette,és végül később tért csak magához!
-Bakugou: Ez azt jelenti,hogy semmi nem történt kettőjük között?
-Toshiro: Valószínűleg nem!
-Bakugou: Hál istennek! ( Mondta,majd leguggolt,egyik kezét az arcára helyezte,másikkal a mellkasánál,szorította össze pólóját ).
-Hatalmas megkönnyebbülést érzett!-Toshiro: Ennyi elég volt,be telt a pohár! Most azonnal elmegyünk hozzánk,és beszélünk Haruval! Rossz érzésem van....
-All Might és Bakugou beleegyezett,így beszálltak Toshiro autójába,és elindultak.
-Egy nagy ház előtt álltak meg!
-Azonnal be is mentek,majd Toshiro mutatta az utat Haru szobája felé.-Amint beléptek egy hatalmas fájdalmakkal küzdő, verejtékező fiatal fiút pillantottak meg,aki épp az ágy szélén ült.
-Toshiro: Haru! Hát ezért zárkóztál el előlem!
-Haru: Bátyám! Mit akarsz? És kik ezek az idege...
-Harunak elakadt a szava,amint megpillantotta Bakugout.-Bakugou: Huh? Mit bámulsz te szemét? (Szólt be neki).
-Haru: Szóval te vagy az...Kacchan!
-Bakugou ekkor odalépett a fiúhoz,majd pólójánál megragadva húzta maga felé Harut.
-Te rohadék! Tőle hallottad nem igaz? Ne merj engem így hívni! (Mondta,miközben gyilkos tekintettel nézett le rá).-Jaj ne haragudj el is felejtettem,csak egy valakinek engeded hogy így hívjon.
-Jut is eszembe,hogy van mostanság? (Provokálta Haru).-Erre Bakugou a földhöz csapja Harut.
-Kinyírnak!! Ne merd a szádra venni a nevét!-All Might oda lépett,hogy lenyugtassa.
-Elég,Bakugou fiú!-Majd Haru felé fordult.
-Fiú,azért vagyunk itt,hogy megkérdezzük,van e bármi közöd Midoriya Izuku balesetéhez!-Haru egy kis mosolyt villantott.
-Van ám!-Toshiro: Hogy mondod? Haru!
-Nem értettél jól bátyám,vagy megismételjem?
-Bakugou: Rohadék,tudtam,hogy te voltál! Mit tettél vele Huh?
-Haru: Mennyire idegesítő vagy! Nem csodálom,hogy Izuku annyit szenvedett miattad!
-Bakugou: Izuku? Ne merd a keresztnevén szólítani!!!
-Haru: Azt kérdezed mit tettem vele?
-Megmentettem őt......Tőled!-Bakugou: Mi? Te szemét!
-Haru: Képzeld mikor először találkoztunk,olyan arcot vágott...tisztára feltüzelt,nem bírtam magammal! Ezért elhívtam,hogy találkozzunk,majd leitattam...és végül az volt a tervem,hogy magamévá teszem....
-Bakugou erre oda rohant a már földön lévő Haruhoz,majd felé térdepelve húzott be neki!
-Majd újból megragadta a pólójánál.
-Hogy merészeltél egyáltalán rá nézni is? Huh? Senki nem nyúlhat hozzá egy újjal se! Ő hozzám tartozik! Megértetted?-All Might: Bakugou fiú... ne mond hogy te és Midoriya fiú...(gondolta magában).
-Haru: háh... (nevetett fel...)Nem bírtam végül tenni semmit! Te az emlékeiben is véded őt igaz? De ez nem mindig volt ám így! Amint közeledtem a neved suttogta...Hát nem vicces? Kíváncsi voltam miért is vagy neki ilyen különleges,ezért belenéztem az emlékeibe. A rólad szóló összes emlékét láttam! És elképesztőnek találom,milyen erős kötelék van kettőtök között! Nem bírtam elviselni,tehát kitöröltem...Csak a fájdalom maradt meg! Ahogy mindig is bántál vele. Emlékszel ugye?
-Bakugou kezei remegtek a dühtől.
-Rohadék! Ezt megbánod! (Mondta lassú,mély hanglejtéssel).
-Majd egy hírtelen mozdulattal kiütötte Harut.-All Might: Bakugou fiú..Ezt nem kellett volna!
-Legalább elhallgatott! (Mondta Bakugou).
-közben szépen lassan fel tápászkodott,majd Toshiróra szegezte tekintetét...
-Mit szól? Ez az ön öcsikéje..a kis ártatlan bárányka igazából egy rohadt seggfej!-All Might: Bakugou fiú!!!
-Toshiro: Ne! Igaza van! Félre ismertem! A saját öcsém....
-All Might: Sajnálom ami történt, azonban ezek után magunkkal kell vinnünk ezt a fiút! Ha szeretne,nem is,inkább örülnék ha ön is velünk jönne,hogy legyen mellette valaki!
-Bakugou már mindent tudott,úgy érezte ezek után megpróbálhatja visszahozni szerelme emlékeit,ugyan is nem tudja feladni őt.
-De az igazság néha fáj...
YOU ARE READING
[BakuDeku]Te az enyém vagy!
Romance18+ Bakugou Katsuki erősnek mutatja magát,mégis ott lapul benne a magány. A szerelem nem szerepel a szótárában,végül ő is rátalál a másik felére.Bár eleinte nem meri magának bevallani,hogy abba a személybe szeretett bele akit mindig is utált! Midor...