-Késő délután járt már az idő,amikor Deku egy üzenetre lett figyelmes a telefonján.Ez állt az üzenetben: "Szia Midoriya! Ma este hatkor a bárban leszek,ott találkozunk.(cím) HARU
-Deku ekkor megpillantotta a mellette alvó Bakugout.
-Őt mindig úgy ismerte mint a tomboló,hírtelen haragú Kacchan.
-De most...ahogy csak ott feküdt,olyan ártatlannak találta,ahogy egyre bámulta úgy pirult el,azt kívánná bár megcsókolhatná,viszont rettegett a tudat alatti vágyaitól.
-Ekkor közelebb hajolt,homlokon csókolta,majd a fülébe súgott.-Szeretlek! Soha nem szerettem még ennyire senkit ezelőtt!
-Erre Bakugou hírtelen kinyitja a szemét.
-Azt hitted hogy alszok,Huh?(Mosolyodott el)-K-Kacchan?? Te...hallottad?
-Bakugou ekkor felült Deku mellé az ágyon,majd közelebb hajolt hozzá.
-Minden...egyes...szót...tisztán...hallottam! (Lassan válaszolt,hangsúlyozva).-Deku az arcát a kezeibe hajtotta.
-Ahj de kínos,ne is nézz rám!-Bakugou csak elkapta a kezeit az arcától,hogy láthassa azt a tekintetet,amiért megőrül.
-Ne rejtsd el az arcod előlem! És végképp ne érezd magad emiatt kellemetlenül! Az érzelmeid fontosak számomra! (A kezét Deku arcára helyezte)
Mert szeretlek!-Deku szemei csillogtak,a szíve hevesebben vert! Mindegy hányszor mondja ki neki Bakugou,ettől a szótól elgyengül,és átadja magát a másik énjének,amit nem ismer.
-Bakugou vörösen izzó,elérzékenyült,csillogó szemeit nézve eltűnt számára a külvilág.
-Olyan szexy vagy!
-Ahogy kimondta,visszatért a valóságba,és csak dermedten bámult.-Bakugou nagy meglepődöttséggel nézett a fiúra,majd elmosolyodott.
-Szexy? Te mindig meg tudsz lepni!
-Igaz hogy azt mondtam vállald fel az érzelmeid,de ha jót akarsz magadnak,nekem ilyet többet nem mondasz! ( Deku ruhája alá túr). Mert megmondtam,hogy nem bírom magam tűrtőztetni,ha rólad van szó.-Deku egész teste bizsergett.
-Bakugou: De rájöttem,hogy jobban aggódok érted,mint hogy a vágyaim legyenek úrrá rajtam.
-Szóval egyenlőre beérem egy közös filmezéssel.-Deku elfogadta,hogy neki van ilyen oldala is,viszont nem merte bevallani,a tényt,hogy ő is megőrül érte.
-Bakugou: Akkor horror film lesz!
-Deku: Igen,gondolhattam volna!-Majd együtt összebújva végignézték a filmet.
-Már fél hat volt amikor a film véget ért,Deku nem akart elmenni,inkább Bakugouval szeretett volna maradni!
-Bakugou: Mit szólnál,ha ma együtt fürdenénk?
-Deku: Öhm,..mi? Együtt? Azt hiszem...vagyis...izé...(elpirult)
-Bakugou: Persze ha nem akarsz akkor nem muszály...(vágott hozzá keserű arckifejezést).
-Deku: D-de igen...szeretném...(persze hogy akarta).
-Bakugou: Oh...ennyi idő után kiderül,hogy milyen kis perverz vagy....(Mosolyodott el).Persze nem gondoltam komolyan!
-Deku zavarban volt,teljesen elpirult.
-Öhm Kacchan,nekem most el kell mennem...
-Bakugou: Mi? Hova?
-Deku: Anyuhoz,megígértem neki,hogy meglátogatom. (Nem merte elmondani,ugyanis félt,hogy mit szólna új barátjához,vagy hogy el sem engedné ha tudná,hol találkoznak).-Bakugou: Veled megyek!
-Deku: Neee....öhm....kettesben akar lenni velem egy kicsit.....ne haragudj....
-Bakugou: De ilyenkor? Mindegy...Megértem....Csak...siess vissza. Mert nem bírom sokáig nélküled...
-Bakugou ekkor közeledett Dekuhoz,aki arra következtetett,hogy meg akarja csókolni,így lehajtotta a szemeit,majd ő is közeledett.
VOUS LISEZ
[BakuDeku]Te az enyém vagy!
Roman d'amour18+ Bakugou Katsuki erősnek mutatja magát,mégis ott lapul benne a magány. A szerelem nem szerepel a szótárában,végül ő is rátalál a másik felére.Bár eleinte nem meri magának bevallani,hogy abba a személybe szeretett bele akit mindig is utált! Midor...