-Hol vagyok?
Ült fel hírtelen a kórházi ágyon Deku.
Egy ideig nem tudott magától, azt sem,hogy mi történt. Míg nem körbenézett,majd mikor meglátta a mellette lévő ágyon,az eszméletlenül fekvő fehér hajú fiút,megvilágosodott. Azonnal a másik irányba fordította fejét. Ahol Bakugou-nak kellett volna pihennie,de nem volt ott. Már hajnalodott. Rémülten,tekingetett körbe a szobában,mikor észbe kapott. Felpattant,és kirohant. Végig a folyosón,egészen fel az épület tetejére. Szépen lassan kinyitva ajtaját,kezdte folyamatosan megpillantani a neki háttal álló fiút. Ott állt,az épület szélén. És úgy tűnt,erősen mereng valamin.-Hideg lesz az idei tél!
Szólalt meg a szőke,miközben a hűvös szellő hajába kapott. A zöld hajú a szemeit egyre nagyobbra nyitotta,ahogy Bakugou lassan hátra nézett,majd egy kis mosoly ült arcára. Egy ideig némán bámulták egymást,mikor Midoriya közelebb merészkedett. Majd közvetlen mellé állt.-Mondani akarok valamit!
Görbült le szája,a szőkének. Mire a zöld hajú ijedten rá figyelt.-Sokat gondolkodtam. És arra jöttem rá,hogy az lenne a legjobb,ha elengednélek!
Mondta a fiú irányába,keservesen. Aki ekkor rémülten meredt a szőkére.-Mi? Kacchan...Ugye ezt nem mondod komolyan?
Közben karját felé nyújtja.
-Nem teheted ezt vele-Akkor a szőke megragadta a kezét,és meg szorította.
-Nem tudom megtenni!!!
Szorította össze fogait.
-Nem is tudod,hányszor gondolkodtam már azon,hogy elengedlek! Azért hogy neked szebb életed legyen,és akkor gondtalanul élhetnéd mindennapjaid. De nem megy,egyszerűen nem megy!! Mert annyira szeretlek! És nem tudok belegondolni abba,hogy nélküled éljek! Mert nem tudok-A zöld hajú nem bírta tovább hallgatni,a zaklatott szőkét. Kezét arcára helyezte,majd mélyen a szemeibe nézve rámosolygott.
-Minden renden!
Mondta,mire Bakugou tágra nyílt szemekkel nézett a fiúra.
-Mondtam már neked,hogy nekem azzal tudsz már csak ártani ha elhagysz! Mert igazából,én már,gyerekkorunk óta szeretlek téged Kacchan!!!
Hangoztatta az utolsó mondatot,miközben arca egyre vörösebb lett. A szőke meg sem tudott mukkanni. Nem tudta elhinni,amit hallott. Hogy szeretheti őt ilyen hosszú ideje.
Akkor kezét,az arcán lévő fiú kezére tapasztotta. Majd fejét enyhén megdöntve,lágyan rámosolygott.
-Én tényleg,kibaszottul szeretlek!
Miután kimondta,közeledni kezdett ajkaihoz,de akkor a zöld hajú megborzongott. A szőke ezt észrevéve elhúzódott,majd kíváncsin nézett a fiúra. Aki karjait egymásba fonva maga körül,helyezte azokat vállaira,miközben leguggolt.-Fázol?
Kérdezte tőle Bakugou aggódva,miközben leguggolt hozzá. Midoriya csak bólintott.
Akkor a szőke átkarolta.
-Így már jobb?-Igen!
Válaszolt a zöld hajú,miközben szorosan belemarkolt a fiú ruhájába.-Vissza kéne mennünk!!
Szólalt meg egy idő után Bakugou. De nem jött válasz.-Kacchan...
Szólalt meg végül Midoriya,mire a szőke csak hümmögött.
-Tudod,én...észrevettem,hogy alkalmanként a nevemen szólítasz,és-Ekkor Bakugou eltolta magától a fiút.
-Ritkán fordult elő,oké?!
Nézett rá zavart,vörös arccal.-Igen,de...Azon gondolkodtam...hogy,ha szeretnél a nevemen hívni,akkor nyugodtan hívhatsz.
Mosolyodott el. Mire a szőke lesújtotta tekintetét,mert arca egyre vörösebb lett.-Megérdemlem én ezt?
Kérdezte,halkan.
Midoriya csak értetlenül nézett. Majd mosolyogva a nyakába ugrott.
-Milyen kérdés ez? Persze hogy megérdemled Kacchan!Akkor a szőke szemei lassan megteltek könnyel,mire feleszmélt gyors letörölte,hogy a fiú meg ne lássa őt elérzékenyülni. Majd szorosan magához ölelte. Fejét a vállára hajtotta.
-Köszönöm,Izuku!##############
Eközben Aizawa egy telefon hívást indított.
-Igen?
Szólt bele a vonal másik végéről,All Might.-Beszélnem kell veled,valamiről.
Szólalt meg Aizawa,mire All Might némán hallgatta.
-Tegnap beszéltem Midoriyával! Úgy tűnik,egy ideje már teljesen jól van. Vissza tértek az emlékei!-De hát ez,nagyon jó!
Örvendezett All Might,közben nem értette,hogy miért van az osztályfőnöknek ilyen komoly hanga.-Igen,ez tényleg jó hír!
De...az a kettő...
Vakargatta tarkóját.All Might nem értette mire akar kilyukadni. A telefon másik végén csend volt. De hírtelen eszébe jutott valami. Az a kettő...Lehet,hogy...
-Oh,képzeld...
kezdte,hogy elterelje a témát.
-Itt is elvonult a veszély!! Elkapták a drog kereskedőket! Az igazgató kinyitotta a kapukat,mostmár szabadon lehet járkálni.Miközben beszélgettek,All Might folyamatosan terelgette a témát,amikor Aizawa felhozta azt.
Míg végül egy kis hazugsággal,le nem rázta magáról.-Tudja!!
Vágta a telefonhoz Aizawa,miután All Might lerázta.###############
Végül az osztályt hamar összehívták,hogy visszatérjenek az iskolába. Még a sérültek sem pihenhették ki fáradalmaikat. Kivéve Harut,ő továbbra is eszméletlenül feküdt. Ezért külön szállították át az iskola kórházába. Miután visszatértek minden más lett. Izuku és Bakugou kapcsolata egyre nőtt és nőtt.A szőke kitalálta,hogy tegye boldoggá szerelmét,legalábbis egy ideig sikerült. De hiányzott egy fontos dolog kapcsolatukból. Ami mindkettőjükön érződött. Bár Bakugou egy ideig ezt bírta,mindaddig míg a zöld hajú többet nem akart. Ezen kívül...miután Haru is felébredt,csak egy valaki járt az eszében...
Lassan vége lesz a történetnek...
Már csak pár rész,de a végén már sok 18+ jelenet lesz,szóval aki nem bírja,az tekerjen tovább! Mellesleg,köszönöm a pozitív kommenteket,és csillagokat!!☺️
ESTÁS LEYENDO
[BakuDeku]Te az enyém vagy!
Romance18+ Bakugou Katsuki erősnek mutatja magát,mégis ott lapul benne a magány. A szerelem nem szerepel a szótárában,végül ő is rátalál a másik felére.Bár eleinte nem meri magának bevallani,hogy abba a személybe szeretett bele akit mindig is utált! Midor...