7.rész

1.4K 55 2
                                    


-Kacchan,hogy értetted hogy én...a tiéd vagyok? Kérdezte a zöld hajú,reményteli arckifejezéssel.

-Nem azt mondtam,rosszul hallottad
Vágta hozzá,de mintha elfolyatná hangját.Majd ledobta a fiút az öléből,és hátat fordított neki. Ezzel azt sugározva,hogy nem akar erről többet beszélni. Ezt Midoriya lassan kezdte megérteni,míg végül el nem nyomta őt az álom.

Másnap reggel Bakugou korán kelt,és indult elvégezni a reggeli tevékenységeit.
Furcsán érezte magát.
Érzelmi alapon,instabil volt. Nem tudta mi történik vele. Ezért be vágódott a zuhany alá,majd forró vizet engedett magára,azt gondolva hogy az majd segít.
Tekintetét lefelé szegezve bámult a semmibe.

Mikor már Midoriya is ébredezett,azonnal a szőkét kereste,de nem találta a sátorban. Azt gondolta biztos nem akarja látni őt,a tegnapi után,amitől elszomorodott. Nem úgy alakultak a dolgok ahogy szerette volna. De nem akart sokáig rágódni a dolgon,mert mostanában sokat búslakodott. Ezért inkább elindult letusolni.Mikor benyitott hallotta,hogy valaki már zuhanyozik. Egyből Bakugou-ra gondolt,mert nem volt ott a sátorban.
De nem tudhatta biztosra. Vetkőzni kezdett,majd bevetette magát a zuhany alá,az mellé,amelyikben már zuhanyoztak.

A szőke közben hallotta,hogy bejön valaki,de nem igazán törődött vele,mindaddig,míg nem egy jól eső nyögést nem hallott. Akkor szemei kikerekedtek,egyik karját a falnak támasztotta,másikat a szájára helyezte.
-Ez Deku !!!
-Mi történik velem már megint!!! Én...ettől...megőrülök!!!!
Gondolta,közben arca vörösben izzott

-Olyan jól esik ez a meleg víz!
Gondolta a zöld hajú magában,amire egy jól eső nyögést nem hallatott.

Azonban ezt a szőke nem bírta tovább hallgatni,elzárta a vizet,majd odafordult a másik fülkéhez,ahol egy meztelen fiú fogadta..Aki nem vette észre,hogy állnak mögötte,csak nyugodtan tusolt tovább.
A zavarodott fiúnak kikerekedett a szeme a látványtól. Arca egyre vörösebb lett,közben levegőért kapkodott.Szemeivel lassan nézett végig a meztelen fiú testén. Vizes hajától egészen a fenekéig.
Midoriya egyszer csak hátra szegte fejét,majd a hajába túrt,és egy kis nyögést hallatott.

Ez volt az a pont,amitől a szőke teljesen elvesztette önmagát. Odarohant a cuccaihoz,gyors felkapta,és kirontott vele az ajtón.Azon kívül fel szenvedte ruháit vizes testére. Közben csak az járt a fejében,hogy beszélnie kell erről valakinek,különben megőrül.

#########

Kirishima éppen a sátorból lépett ki,mikor meglátta maga előtt barátját.
-Beszélnem kell veled!!!
Vágta hozzá azonnal. Arca még mindig vörös volt.

-Mi történt?  Tiszta vörös az arcod! És miért vagy csurom víz?
Akkor a szőke, a karjánál megragadva,elrángatta egy csendesebb helyre,ahol beszélhetnek.

-Kirishima: Haver!! Nagy baj van? Mi tört....
-Bakugou: Igazad volt!!!
Vágott szavaiba Bakugou,mire a vörös felvont szemöldökkel nézett a fiúra.
-Arról amit Deku-ról és rólam mondtál. Teljesen össze vagyok zavarodva,én...nem értem ezt az egészet!!!!
Nyugtalanul,hadonászott kezeivel,mire hajához kapva belemarkolt.
Kirishima értetlenül követte végig viselkedését,mire egy kis mosoly ült arcára.
-Én is ezen mentem keresztül,amin most te. Hagytam magam szenvedi. De végül rájöttem,hogy nem mehet így tovább. Beismertem magamnak,hogy én más vagyok,onnantól kezdve minden megváltozott. Önmagam lehettem!

A szőke értetlenül hallgatta végig a beszédét,mire teljesen megvilágosodott.
-Várj...te...azt akarod mondani nekem,hogy te.....
-Igen Bakugou...meleg vagyok!!!
Jelentette ki barátjának,büszkén.
-Hogy??? Mi??? Mikor?? Vagyis hogy.... Te akkor most... Van valakid?

-Igen!!
Válaszolt a vörös,kisebb szünet után.
-Ki az? Ismerem?
Kíváncsiskodott.
-Kirishima: Elmondom neked egy feltétellel!!
-Bakugou:Mi lenne az?
-Kirishima:Eljössz velem egy buliba....
Bakugou: Rendben van! Ez nem vészes ,szeretek bulizni!!
-Kirishima: Ohhh...ez nem egy egyszerű parti lesz,hanem egy buli....Melegeknek!!!!
Súgta fülébe az utolsó szót kihangsúlyozva,kis mosollyal.
-Bakugou: Nem,nem,nem,nem.....az kizárt....én biztos hogy nem...soha!!!
Erősen ellenezte.
-Csak így döntheted el,hogy mi történik veled...nem kell csinálnod semmit,ha nem akarsz,csak kisérj el,és figyelj.
Bíztatta a vörös.
Bakugou végül hosszas könyörgés után beleegyezett.

-Jah és,nem mellesleg a buli....holnap lesz!! El ne késs!
Vágta hozzá,ezt a fontos információt,miután barátja már beleegyezett.

-Hoooolnap??
Lepődött meg a szőke.Mire a vörös otthagyja őt.
-Bakugou: Várj már!!! Mégis milyen ruhába kell menni egy meleg buliba???
Kérdezte,de már Kirishima elviharzott....

[BakuDeku]Te az enyém vagy!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora