-Bakugou erőt vett magán,és senkivel nem törődve cipelte vissza Dekut.-Mikor visszaértek kérte,hogy had maradjon vele egy kicsit egyedül.
-Kacchan...(szólalt meg Deku nyöszörögve)
-Bakugou tekintete gyorsan a fiúra irányult.
-Mi a baj? (Kérdezte tőle)-Deku: Haru....(suttogta)
-Bakugou: Hogy? Nem értem,mit szeretnél mondani?
-Deku: Haru...volt...
Mondta ki az utolsó szavakat,majd elnyomta az álom.-Bakugou felkapta a tekintetét és elgondolkodott...
-Haru? Ki az a Haru? Gondolta,miközben Deku telefonjáért nyúlt.-Szúrós szemmel nézett végig a mobilon,majd hírtelen beugrott neki valami.
-Gyorsan ki is rohant,egyenesen ahhoz az orvoshoz aki szerelmét ápolja.-Uram,rontott be az ajtón.
-A férfi hírtelen ijedtségében felugrott a székből.
-Tudok neked valamiben segíteni? (Kérdezte)
-Bakugou: Igen! Lenne egy kérdésem.
-Izuku Midoriyárol lenne szó. Van esély arra,hogy az emlékezetkiesést nem baleset okozhatta?-A férfi,ekkor hunyorított,majd a padlóra szegezte tekintetét.
-Bakugou: Ez? Ez azt jelenti,hogy tényleg igaz lehet?
-Nézd,nem akarlak megijeszteni de a fiú már egy ideje bent van,orvosi képességekkel mégsem tudtunk rájönni mi okozhatta az emlékezet kieséseket...A feltételezésem viszont az....Hogy nem valami,hanem valaki van a háttérben!
-Bakugou ekkor kezdte összerakni a képeket,Deku egy nevet suttogott,így gondolta talán eszébe juthatott valami...és hogy az emlékei elvesztését talán az az ember okozhatta!
-Köszönöm a segítséget uram!
-Kirohant,majd azonnal Deku telefonjában kezdett kutakodni,remélve,hogy talál valami nyomot.-Amit belépett a telefon mentett névjegyzékei közé,már ott is volt az a név amit keresett.
-Majd meglátott egy üzenetet.-Este 6? Egy bárban?Ez a dátum? Ez akkor volt mikor együtt voltunk,és azt mondta az anyjához kell mennie...Deku...te rohadék! (Mondta dühöngve)
-Majd azonnal el akart menni felkeresni a helyet,de egy valamit elfelejtett.
-Aizawa-sensei és All Might lépett elő.
-All Might: Bakugou fiú?
-Aizawa: Hova készülsz?-Bakugou: Nem tartozik magukra! Majd nyugodt arccal,a kijárat felé vette az irányt.
-Mikor odalépett, próbált kijutni,de hiába,ugyanis be volt zárva!-All Might látta,hogy a fiú próbál kijutni,így odaszólt.
-Figyelj,Bakugou fiú...a kijáratokat pár napja lezárták...-Aizawa: Igen! Szóval senki sem megy sehová! Amíg meg nem oldódik a probléma!
-Bakugou ekkor hátralépet...
-Nekem muszály kijutnom,meg kell tudnom mi történt Dekuval! (Mondta határozottan).-All Might: Várj! Te tudsz valamit?
-Bakugou: Még semmi nem biztos,épp ezért szeretnék többet tudni!-Aizawa: Értem amit mondasz,de ez nem mentség arra,hogy kiengedjünk! Mindenkinek be kell tartani a szabályokat!
-All Might: Talán ezúttal tehetnénk kivételt.
-Aizawa: Te miről beszélsz?
-All Might: Ha Bakugou fiúval megyek én is akkor az megfelel?
-Aizawa: Huh? Ez sem elég indok arra hogy...
-All Might: Aizawa,te is tudhatnád,milyen elveszíteni egy szerettünk,Bakugou fiú szeretne segíteni a barátján! Nem hinném,hogy ebből bármi gond lenne,az is lehet,hogy hasznos információkhoz jutnánk!
KAMU SEDANG MEMBACA
[BakuDeku]Te az enyém vagy!
Romansa18+ Bakugou Katsuki erősnek mutatja magát,mégis ott lapul benne a magány. A szerelem nem szerepel a szótárában,végül ő is rátalál a másik felére.Bár eleinte nem meri magának bevallani,hogy abba a személybe szeretett bele akit mindig is utált! Midor...