All Might a hívás után azonnal sietett a kórházba.Amint odaért Haru bátyja épp az öccsével beszélgetett.
-Haru: Hova is hoztatok pontosan? (Kérdezte bátyjától).
-Az UA-iskola kórházában vagy.
Lépett be All Might. Majd leült a fiú mellé,hogy elmondja hogyan is döntöttek a sorsáról.Haru nyugodtan hallgatja.
A végén felszólal.
-És ti tényleg azt hiszitek,hogy ennyitől megváltoztathattok valakit?-Toshiro: Elég! Örülj,hogy ennyivel megúsztad! Én nagyot csalódtam benned!
-Haru: Megúsztam mi? Végül is lehet benne valami. (Gondolta magában).Egy ideig vitatták a dolgot.
Napok teltek el,pontosabban egy teljes hét.
Ezalatt Bakugou akárhányszor beszélni próbált Dekuval,ő mindig megfutamodott!Az egyik nap Aizawa sensei bejelentést tett.
Egy új diákkal bővül az osztály. Mindenki megszeppenve bámult az épp nyíló ajtóra.Amint belépett az ajtón Bakugou meglepődöttsége az egekbe zuhant.
-Üdv mindenkinek! A nevem Toshiro Haru!
Ez nem igaz! ( Kiabálta be Bakugou,miközben a padra csapott).
-Haruuuu!!!!
Kiabálta Deku,széles mosollyal. Amire Haru oda intett neki.-Bakugou: Deku te csak ne vigyorog rá! Hisz ő az aki...
-Bakugou!! (Szakította félbe Aizawa).
-Gyere ki velem egy kicsit!Ahogy kifelé mennek,Haru küldött egy mosolyt Bakugou felé,ezzel gonoszságot sugározva.
-Bakugou: Sensei! Mi a fenének jött ez ide? Talán kimosta az agyukat,vagy mi? Ő a felelős mindenért ami Dekuval történt!
-Aizawa: Tudom,tudom,vegyél vissza egy kicsit. Lehetőséget adtunk neki megváltozni,ezért is döntöttük úgy,hogy itt fog maradni,még be nem látja,hogy van más út is!
-Bakugou: Ez ugye csak egy vicc? Nehogy be akarja adni nekem,hogy majd megváltozik? Bármikor használhatja a képességét,bárkin!
-Aizawa: Azt erősen kétlem! Az ereje jelentősen le van csökkentve,amióta utoljára használta. Egy ideig nem tudja használni. Ha pedig mégis,én előre megérzem és leállítom.
-Bakugou: Ez...Akkor is hülyeség!Mondta miközben visszasétált a terembe.
Morogva leült a helyére,majd szúrós tekintettel Haru-ra nézett.Mikor az órák véget értek a kollégiumi pihenőben körbevették az új fiút.
Mindenki nagyon barátságos volt vele,Haru pedig,mint ha mi sem történt volna,mindenkihez kedvesen szólt.Deku:Haru! De jó újra látni! (Ahogy meglátta,rohant is oda üdvözölni).
-Midoriya ti ismeritek egymást? (Kérdezte Kirishima).
Bakugou épp belép az ajtón.
-Deku: Igen, gyerekkori barátok vagyunk.
-Bakugou: Milyen gyerekkori barátok? (Dühét,nyugodt arckifejezéssel leplezte).
-Haru: hm..megjött a mindig mérges srác...
-Miről beszélsz Deku? Gyerekkori barátok? Ezt elmagyaráznád? (Lépett elé Bakugou).
-Deku: Haruval már egészen gyerekkorunk óta ismerjük egymást.Egy környéken lakunk,így hamar összebarátkoztunk. Mindig is menő volt ezért,felnéztem rá!
-Értem...Tehát így állunk...
Szólalt fel Bakugou,ezután megindult Haru felé. Megragadta a pólóját majd behúzott neki.Senki nem tudta felfogni,olyan gyorsan történt minden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[BakuDeku]Te az enyém vagy!
Romantizm18+ Bakugou Katsuki erősnek mutatja magát,mégis ott lapul benne a magány. A szerelem nem szerepel a szótárában,végül ő is rátalál a másik felére.Bár eleinte nem meri magának bevallani,hogy abba a személybe szeretett bele akit mindig is utált! Midor...