Figyelmeztetés!! Ebben a részben 18+-os jelenetek lesznek!-Mi ez? A testem...olyan,forró!
Bakugou,a vállán cipelve Dekut vonszolta magával,míg nem furcsán kezdte érezni magát.
Az emeleti folyosónál jártak,Bakugou egyszer csak megállt,majd letette a fiút.
-Kacchan! Engedj már el! ( szólalt meg Deku).
-Bakugou: Hiszen én elengedtelek,te kapaszkodsz még mindig a pólómba.
-Deku: Mi? Én nem is....Ekkor Bakugou,kezét a hajába túrva húzta magához.
-Miért csinálod ezt? (Kérdezte halkan).
Mire Deku összébb szorítja kezeit.
-Tényleg....mi ütött belém? A testem nem engedelmeskedik...(gondolta magában).-Éppen ezért kerültelek,akárhányszor csak megláttalak,az egész testem remegett a félelemtől,de mégis...mégis valamiért,mindig furcsán éreztem magam,mint ha arra vágynék,hogy mellettem légy... Kacchan..Mond miért érzek így? Ez annyira fáj,hogy már nem bírom elviselni...
Majd ekkor,Bakugou erősen megragadta derekánál. Kezével az állánál fogva emelte fel fejét,maga felé. És egy határozott mozdulattal az ajkaik már össze is értek. Olyan hevesen csókolta meg,hogy levegőt sem volt idejük venni. Derekát még mindig erősen megmarkolva húzta szorosan magához.
Miután a hosszú csók után elváltak,Deku lábai feladták, nem tudott rendesen megállni,amitől összeesett. Hátát a falnak nekitámaszkodva simult végig ,amíg a földre nem ért.
Ezután a levegőt hosszasan véve,szemeit hunyorítva rogyott össze. Az arca teljesen elvörösödött.Miközben Bakugou az előtte lévő,lihegő,elpirult fiút nézte,teljesen elvesztette a fejét. Letérdelt,majd arcát megérintve,egy újabb csókba kezdett volna...
Azonban mikor arcához ért,érezte,hogy mennyire forró. Ezután a homlokát,majd a kezeit is megvizsgálta,de azok szintén forrók voltak.-Bakugou: Deku! Te lázas vagy?!
-Lázas? Nem Kacchan! Nem..Ez...valami más...mintha..lángolna a testem....Ez az érintése miatt lenne? Minden egyes érintésétől,egyre érzékenyebb leszek. (Gondolta magában).
-Bakugou:El kell hogy vigyelek téged a....
A mondatot sem tudta befejezni,gondolkodni sem volt ideje,mire ajkaik újra összeértek.Ezután Deku bele markolva az előtte lévő fiú pólójába,földre kényszeríti,majd négykézláb felé emelkedik.
-Hé? Deku! Mit művelsz? Ez nem vall rád...(kérdezte tőle,meglepődve).
A felette lévő fiú egész teste remegett,arca vörösben izzott,levegőt pedig kapkodva vette.
-Deku,nem vagy jól!
Próbálta,megszólítani,de mind hiába....
-Ha ez így megy tovább...(Gondolta).
-Francba Deku most szépen el jössz velem a dokihoz....Mondta,közben vállára helyezte kezeit,majd épp felülni készült.Azonban Deku a nyakkendőjénél fogva húzta magához,majd újra megcsókolta,a másik kezével a ruhája alá túrt,eztán végigsimított egész testén,már majdnem a lábai közé nyúlt mire,Bakugou elkapta a kezét.
-Bakugou: Mi ütött beléd hírtelen? Huh? Talán ez is Haru miatt van? Vagy a láz teszi ezt veled?
-Deku: Nem vagyok lázas!! (Szakította félbe).
Kacch-an....Én...én...Téged akarlak!Bakugou itt már nem értett semmit! Boldog volt,nagyon boldog,hogy ennyi idő után ezt hallja,azonban kételkedett. Emlékek nélkül,nehéz elhinnie,hogy valósak e az érzelmei.
-Bakugou: Figyelj! Te tényleg.....
-Azt mondtam,hogy téged akarlak Kacchan! (Szakította félbe)
-Nem értem ezt az egészet...de tudom hogy így van! Félek...És ez az érzés annyira idegesít...Olyan,mint ha nem önszántamból jönne. Viszont valamiért nem tudom kontrollálni...a testem,minden egyes érintésedtől egyre forróbb!!!
(Nyögte ki Deku,könnyekkel szemeiben).-Francba,ez így nem lesz jó....! (Csikorgatta össze fogait Bakugou)
-Deku: Csak te kellesz! Miután kimondta,kezeit ujra Bakugou ruhája alá túrta.
-Bakugou: Deku! Hagyd már ezt abba!! Kérlek! Ha nem teszed félek,hogy olyat teszek veled amit később mindketten meg bánunk...
-Deku: Akkor tedd meg!!
-Bakugou: Mi?
Nyitotta szemeit nagyra.
-Deku: Tedd meg!!Akkor Bakugou csak tágra nyílt szemekkel nézte a fiút...Minden erejével azon volt,hogy visszafogja magát.De a zöld hajú tekintete túlzottan vonzó volt számára,ezért gyorsan megragadta karját majd elrángatta egészen a szobájáig...
Berángatta az ajtón,bezárva azt,majd az ágyra lökte.-Bakugou:Kérlek Deku! Mond hogy álljak le! Mond,hogy félsz tőlem. Hogy menekülni akarsz.
De ő csak ott feküdt,mozdulni is alig bírt. A pólója feljebb csúszott,ahogy az ágyra esett. Levegőt pedig kapkodva vette.
Bakugou fogait összekoccintva,kezeit ökölbe szorítva állt ott. Félt! Féltette őt..Önmagától!
-Kacch-an...
szólalt meg Deku lágy hangon,vágyakkal teli arckifejezéssel.Bakugou,mire feleszmélt volna,már a fiú felett találta magát.
-Deku!! Én is akarlak! Nagyon is! De megfogadtam magamnak,hogy nem engedek a vágyaimnak! Miattad!!! És te mégis...Ilyen könnyen veszed az egészet...olyan önző vagy!
-Deku: Szerintem nem önzőség ha mindketten ugyan úgy érzünk....
Erre Bakugou tágra nyílt szemekkel nézett a fiúra...
Míg nem,nehezen kezdte venni a levegőt,amint végignézett az alatta lévő fiún. Látta ahogy szemei csillognak,arca egyre csak vörösebb. Ahogy a levegőt már nem kapkodva,mély lélegzetbe kezd. Ekkor nyelt egy nagyot.
Majd hezitálás nélkül,erőteljesen megcsókolta őt! Közben egyik kezével a hajába túrt,másikkal a vállától kezdve,egészen a csípőjéig simított végig.
Ezután gyors ledobta magáról a pólót,és tovább csókolta. Lejjebb menve, nyalt egyet a nyakán,amit hevesen szívni kezdett,amitől Deku felnyögött.
Bakugou ezt hallva,teljesen megvadult,letépte Deku-rol a pólót,majd egy lassú mozdulattal végig nyalt a felsőtestén.
Visszanézett a már erőteljesen vonzó tekintetű fiúra.-Sajnálom Deku!
Szemei megbánást sugároztak.Deku erre kezeit a hátára helyezve,végig simítva azt, csak ennyit szólt.
-Minden rendben!Ezután Bakugou folytatta. Újra szívni kezdi a nyakát,közben kezével testét simogatja.
Végül Bakugou ledobja magáról a nadrágot,majd újabb csókba kezdett,miközben Deku intim részét simogatja.
Ezután lehúzta párja nadrágját is,addig míg végül egy ruha darab sem volt egyikkőjükön sem.Deku, Bakugou szemeibe pillantva ,teljesen elveszett..azok a vörösen izzó szemei,ahogy vágytól csillogtak,az észveszejtő volt.
-Kacch-an....
-Nem kell vissza fognod magad!
Mondta,mert érezte,hogy erőteljesen azon van.Ahogy ezt Bakugou meghallotta,mindent erősebben csinált,nyakát még erőteljesebben szívta, még erőteljesebben csókolta,annyira,hogy Deku nem bírta tartani a tempót...Ez felemelő érzést keltett benne,ezért belemarkolt a szőke hajkoronájába. Aki ezután...megtette az utolsó lépést.
Végül behatolt,amire Deku fejét hátra csapva,hangosan felkiáltott.Szemei félelmet sugalltak.
-Ez fáj...Kacchan....
Nyögte ki ezen szavakat,akadozva. Ellenben Bakugou már nem tudott a józan eszére hallgatni. Azonnal mozogatni kezdte intim részét a fiúban.
Aki ettől egyre hangosabban nyögött,míg,a szőke arra nem kényszerült,hogy kezével elnyomja hangját.
Minden egyre csak fokozódott,az érzések egyre erősebbek lettek. Bakugou már egyáltalán nem fogta vissza magát,sőt...Túlságosan is erőteljesen adta ki magából,mindazt amit eddig elfojtott.
Ezt fokozta,az ahogy az alatta lévő, nem bírta elnyomni hangját. Hiába fogta le. Ahogy,Bakugou egyre erőteljesebben mozgott,Deku annyival hangosabban nyögött fel...Sajnos Bakugou tapasztalatlansága árán,Deku-nak hatalmas kínt kellett átélnie,ennek ellenére mégsem taszította el magától a fiút. Mert ő mindezek ellenére,mégis élvezte az egészet.
De mint minden,ez is véget ért egyszer.
Másnap reggel együtt ébredtek,de hogy mi történt ezután....az majd kiderül. 😉Persze,ennél durvább fantáziám volt,de még így is zavarban voltam ahogy írtam.😅
KAMU SEDANG MEMBACA
[BakuDeku]Te az enyém vagy!
Romansa18+ Bakugou Katsuki erősnek mutatja magát,mégis ott lapul benne a magány. A szerelem nem szerepel a szótárában,végül ő is rátalál a másik felére.Bár eleinte nem meri magának bevallani,hogy abba a személybe szeretett bele akit mindig is utált! Midor...