İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... OTUZ BEŞ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...
Evinin yeri konusunda çok titiz davranmıştı. Şehirden ve insanlardan mümkün mertebe uzak olmasını istemişti. Böylece ses ve çevre kirliliğinden uzak durabilirdi. İnsana en çok zarar veren şeylerden biri zehirli gazlardı ve şehirde bunlardan fazlaca soluyorlardı.
Stres bütün hastalıkların temelinde yer alıyordu. Bu yüzden yalnızca titiz davranmıyordu aynı zamanda sağlığına da dikkat ediyordu. Günlük meditasyonlarını ve sporunu yapıyordu. Terden yapış yapış olmak çok zorlayıcı olsa da sağlığı için bunlara dikkat etmesi gerekiyordu.
Evinin doğayla iç içe olması konusunda dikkatli davranmıştı. Hemen ön kısmında güzel bir göl manzarası vardı ve bu manzara meditasyon için inanılmaz iyi bir seçenekti. Bu yüzden evinin ön cephesi tamamen camdandı. Yan ve arka tarafları ise tamamen ağaç doluydu ki oksijen için bundan daha iyi bir seçenek olamazdı.
Anahtarlarını mutfak tezgâhının üzerine bıraktı ve hızlı adımlarla üst katta ki banyoya doğru gitti. Banyo dolabının içindeki temizlik ürünlerini tek tek eline alarak incelemeye başladı. Kutuların dibini görmüş olması gerekiyordu. Aksi halde yapılan temizliğin yetersizliğini görebilirdi.
Yeni aldığı çamaşır suyu neredeyse dibindeydi. Yüzey temizleyici ve tuz ruhu da oldukça azalmıştı. Dikkatli bir şekilde duş kabinini, tuvaleti ve lavabonun içini inceledi. Kendisi durumundaki insanların bu tarz ev temizliklerini kendileri yapmaları daha iyi olurdu. O zaman en azından içi rahat ediyordu ancak Caleb o kadar yoğundu ki bunu yapabilecek zamanı yaratamıyordu.
Evin içinde gezinerek dikkatli bir şekilde her yeri inceledi ve en sonunda memnun olmuş bir şekilde eldivenlerini çıkarıp çamaşır makinesine attı. Dikkatli bir şekilde ellerini yıkadı. Bütün gün kumaş parçalarının içinde olmaları ellerine zarar veriyordu.
Evini seviyordu. Burada olmayı seviyordu. Sakinlik ve sükûneti burada bulabiliyordu. Taehan ve Ian'ın aksine yalnız yaşamaktan hoşnuttu ve evi onlarınki kadar gösterişli değildi.
Mümkün mertebe şehirden uzak olmasından memnundu. Hastalıkların çoğunluğu ses ve çevre gürültüsünden kaynaklı stresten oluyordu. Caleb'ın yeterince stresli bir işi vardı ve bu yüzden evini buna göre yaptırmıştı.
Çam ağaçlarının arasında göle bakan bir evdi. Ne yazık ki veranda kullanıma pek uygun değildi. Caleb'da bunun farkında olduğu için asla niyetlenmemişti. Buranın tek eksi noktası doğal yaşamla fazla iç içeydi ve her türlü hayvan vardı.
Mikropların büyük bir kısmı hayvanlarla taşındığı için Caleb verandaya ancak işe gitmesi gerektiği zaman şöyle bir bakıp devam ediyordu. Sonunda memnun kalmıştı. Nihayet düzgün temizlik yapan birilerini bulduğu için kendisini rahatlamış hissediyordu.
Bilgisayarını salona taşıdı ve televizyonu açtı. Magazin haberleri vardı. Gabriella ve Slevan Coldoba'nın Solid'de çocukları Taehan ve Skyla ile birlikte görüntülenmesinden, Lenka ve Ian Savage'nin balayında görüntülenmesine kadar her şeyden bahsediyordu.
Ruhsuz sayılmazdı. Bu çiftlerin nasıl bir araya geldiklerini görmüş ve hatta bizzat içinde bulunmuştu olayların. Hepsinin arkasını temizlemesi gerekmişti. Yine de onlar adına gerçekten mutluydu. Sonuçta zorlu olaylar yaşanmıştı.
Bilgisayarına bakıp başını yana eğdi. Bayan Aldrin'in ona gönderdiği listeyi incelemeye başladı. Bir yandan da notlar alıyordu. İlginç bir şekilde oldukça iyi görünüyordu. Her ne kadar bir kumarhanenin işleyişinde para kaybetmeme prensibi olsa da Caleb bunu önemsemiyordu.
Ondan para çalan ya da çalmaya çalışan insanlar her zaman olacaktı zaten. Önemli olan bunları gözden kaçırmamak gerekiyordu. Bayan Aldrin'in en güzel özelliklerinden biri kesinlikle bunları gözden kaçırmayışıydı.
Telefonunu eline aldı ve numarayı çevirip kulağına dayadı. "Görüyorum ki Bay Mendoza açılış evresiymiş" dedi gülerek. "Bu isimleri sana yollayacağım. Yokluğumda kimlerin kumarhaneye geldiğine inanamayacaksın"
Telefonun diğer ucundaki kişi bir süre sessiz bir şekilde bekledi. "Merak içinde bekliyorum" dedi en sonunda Azrail.
Caleb, zaman kaybetmeden dosyayı ona yolladı. Telefonu hoparlöre alıp onun incelemesinin bitmesini bekledi. Gözlerinin önündeki isimler ülkenin değil dünyanın dört bir yanından gelen güçlü isimlerdi.
"İtalyan mafyası" diye mırıldandı Azrail telefonun diğer ucundan. "Diesel Spinozza'nın adamları var burada" dedi. "Bu çok anlamsız"
Gerçekten de öyleydi bu adamlar neden kumarhanesine gelip onu dolandırmaya çalışmışlardı ki? Geri doğru yaslanıp ekrana bakmaya devam etti. Bütün dünya Caleb Sullivan'ın Azrail'in sağ kolu olduğunu biliyordu. "Bu adamlar senin için gelmiş olabilirler" dedi en sonunda. "Gözdağı vermek için"
Telefonun diğer ucundaki sessizlik fazlasıyla anlamlıydı. Azrail dile getirmek istemese de Diesel Spinozza zamanında Çöl Gülü'nün hedeflerinden biriydi. Daha doğrusu son işiydi. Ondan sonra ortadan kaybolmuş ya da ölmüştü ama iki yıldır ortada yoktu.
"Bu iş tehlikeli" dedi en sonunda Azrail. "Listedeki diğerleriyle ilgilen Spinozza'yı kendi haline bırak"
Emir geldikten sonra Caleb'ın yapabilecek bir şey yoktu. Kendi başına göre hareket etme alışkanlığı yoktu. Zaten yoğun bir işe sahipken bunu daha da yoğunlaştırmak gibi bir niyeti de yoktu. Kendi kendine başını salladı. "Emredersin" dedi alaycı bir sesle ve telefonu kapattı. Ardından telefonu tekrar tuşladı.
Bu dünyada yaşayan herkes Caleb Sullivan'ın Azrail'in sağ kolu olduğunu bilirdi. Diğerlerinin aksine Caleb'ın yeri farklıydı. Neredeyse ömrünün yarısı onun yanında geçmişti. Muhtemel olarak da Çöl Gülü'nden sonra onu en çok tanıyan kişiydi.
Elbette ki Azrail'in gerçekte kim olduğunu ya da nereden geldiğini o da bilmiyordu. Ancak onun ilk faaliyetlerinden ve Çöl Gülü'nün yanında olduğu zamanlardan bu zamana yanındaydı. Ian, nasıl ki hapishaneden kendisine sadık adamlar topladıysa Azrail'de aynı bu şekilde onu sokaktan toplamıştı.
Bu yüzden Caleb'a ya da mekânına yapılan herhangi bir saldırı veya gözdağı tamamen Azrail'e yapılmış olurdu. Genellile... Çünkü Caleb'ın bütün düşmanları Azrail'in düşmanıydı ve söz konusu o olunca Tanya Alcott, düşman olarak çok sevimli kalıyordu.
Demişken o kadından arta kalanları temizleme işini bitirememişti. Ian'ın ve Lenka'nın bir an önce balayından geri dönüp modaevinin ne olacağına karar vermeleri gerekiyordu. Lenka Savage, modaevinin yeni varisi olarak işleri devralabilir ya da yok edebilirdi.
Geri kalan her şey temizlenmişti. Taehan ile yapılan anlaşmalar yok edilmiş ve organ mafyası tamamen çökertilmişti. Bundan sonra ortaya çıkacak olanlar kesinlikle Caleb'ın derdi değildi.
Önünde açık duran bilgisayara baktı. Liste gerçekten uzundu ve Bayan Aldrin onun yokluğunda batmasını engellemekle kalmamış, çok iyi bir şekilde yönetmişti. O kadına kesinlikle zam yapması gerekiyordu. Söz konusu Tanya Alcott'un krallığının yok edilmesi olduğunda aylardır ortalarda yoktu.
Geri kalan her şeyle yarın ilgilenecekti. Daha fazla sorun çıkarmadıkları sürece Caleb bir süre kumarhanede olabilirdi ve bundan anlatılamayacak kadar mutluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAM KADIN- MİLYONLUK BEBEK 4. KİTAP
ActionCALEB SULLİVAN, MİZOFOBİ YANİ MİKROP FOBİSİ OLAN GÜÇLÜ, SAĞ DUYUSU YÜKSEK VE ZEKİ BİR KUMARHANE PATRONUDUR. NORMAL ŞARTLARDA BAĞLI OLDUĞU GRUBUN TEMİZLİKÇİLİĞİNİ YAPAR. PİSLİĞİ TEMİZLEMEK VE ARKALARINI TOPLAMAK ONUN İŞİDİR. UZUN ZAMANDIR YANINDA ÇAL...