İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... ELLİ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...
Golem, Mendoza'nın imzaladığı kâğıtları onun eline verdi. Caleb memnun bir şekilde gülümseyerek yanındaki kadına baktı. "Eminim Trisha bundan çok memnun olacaktır" dedi neşeli bir şekilde. Ancak neşesi karşılığını alamadı. Kadın o kadar dalgın görünüyordu ki ne dediğini bile anlamayacak kadardı hem de. Ne yazık ki kadının duygularını göstermez özelliği yoktu yoksa bunun dalgınlık mı yoksa utanç mı olduğunu anlayabilirdi.
Bugün kumarhanede çok zaman geçiremeyeceklerdi. Bir an önce Azrail ile buluşmaları gerekiyordu. Çok az zaman geçmişti ama Diesel'den henüz bir ses seda gelmemişti. Daha doğrusu sessizce evini mahvetmek harici her hangi bir harekette bulunmamıştı.
Açık ve net bir şekilde Caleb'ı korkutmak istiyorsa bundan çok daha fazlasına ihtiyacı vardı. Unutacağı kadar uzun zamandır bu dünyadaydı ve çok kötü şeyler görmüştü. Kendisi de bunlardan geri kalmayacak kadar kötü şeyler yapmıştı.
Gerçi artık onu suçlayacak bir yeri de kalmamıştı. Karısını gerçek anlamda çalmıştı. Bu zamana kadar yatağına giren en harika yaratık olduğu gerçeğini göz ardı edemezdi. Özellikle de kadının yüzünde yalnızca yatakta görebileceği o ifadeleri görmüşken bundan nasıl vazgeçebilirdi ki? Bağımlılık yaratacak kadar büyük bir zevkti bu.
Elbette ki küçük Keith'in de ona verdiği minik hediyeyi asla unutamazdı. Taehan'a yaptıklarını anlatması karşılığında annesine hiçbir şey anlatmayacağına ve gölde yüzmesine izin vereceğine söz vermişti. Annesine bir şey anlatmamak sorun değildi de gölde yüzme kısmı biraz canını sıkıyordu. Başka şeylerle onu kandırmaya çalışmıştı ama ne yazık ki çocuk bunu kafasına kazımıştı. Ha, bir de Azrail'inkine benzeyen bir maske de istiyordu.
Keith ile ilgili kendisine dokunmadığı sürece çok yararlı bir çocuk olduğu kanısına varmıştı. Taehan'ı ve Ian'ı iki günde bu hale getirmiş bir çocuk ancak bir kahraman olabilirdi. Şuana kadar üç mafya babasını dize getirmişti bile ve haberi yoksa bile geleceğin en büyük mafya ailelerinden birinin başına geçecekti.
Caleb, o zamanları görmemeyi umut ediyordu...
Küçük çocuk, Golem'e sanki karşısında bir canavar varmış gibi kocaman açılmış gözlerle bakıyordu. Hakkını da yememek lazımdı. Golem, hiçbir çocuğun yakınında olmaması gereken bir adamdı. Biraz fazla korkutucuydu.
Golem, görevini tamamlamış olmanın verdiği memnun haliyle sığınağına geri gitmek üzere arkasını döndü. Caleb, onun arkasından dalgın bir şekilde bir süre baktı. "Hiç şüphesiz ki Ian'ın verdiği en güzel hediye bu adam" diye mırıldandı.
Birkaç yıl önce Golem hapse girdiğinde Bay Savage, onu gözüne kestirmişti. O gün nasıl ikna ettiği bir muamma olsa da Bay Sullivan'ı da yanında götürmüştü. Döndüklerinde Golem, Bay Sullivan'ın yanındaydı ve o gün bugündür de beyinsiz bir dev gibi sadakatle hizmet ediyordu.
Bu kadar zamandır Eleanor, onun ağzından bir kelime çıktığını bile duymamıştı. Ancak Bay Sullivan, onun sesini bir kere duyduğunu ve görüntüsü kadar korkunç olduğunu söylemişti. Hatta ona konuşmayı yasaklayanın da gene Bay Sullivan olduğuna dair bir izlenimi vardı.
Eleanor, elindeki belgelere baktı. Hiç şüphesiz ki Trisha Mendoza özgür bir kadın olduğuna çok memnun olacaktı. Bu arada Gavin Mendoza'yı hastaneye kaldırmaları gerekmişti. Sonuçta adamın yaralarının iltihap kapma ihtimali vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAM KADIN- MİLYONLUK BEBEK 4. KİTAP
ActionCALEB SULLİVAN, MİZOFOBİ YANİ MİKROP FOBİSİ OLAN GÜÇLÜ, SAĞ DUYUSU YÜKSEK VE ZEKİ BİR KUMARHANE PATRONUDUR. NORMAL ŞARTLARDA BAĞLI OLDUĞU GRUBUN TEMİZLİKÇİLİĞİNİ YAPAR. PİSLİĞİ TEMİZLEMEK VE ARKALARINI TOPLAMAK ONUN İŞİDİR. UZUN ZAMANDIR YANINDA ÇAL...