İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... ELLİ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...
Eleanor Aldrin, bu tarz manzaralara alışık sayılırdı aslında. Patronunun pek çok tuhaf alışkanlıklarından biriydi bu da. Ancak muhtemel olarak bu anlamlandıramadığı en tuhaf alışkanlıklarından biriydi. Genç kadın, dudaklarını büktü ve bir süre başını yana eğerek ona baktı.
Caleb Sullivan, son derece dakik bir adamdı ve kolay kolay geç kalmazdı. Ancak bazı geç kaldığı zamanlarda kesin olarak bir sorun olurdu. Bunlar her zaman önemli olmasa da onun için ciddi durumlar oluyordu.
Bugün öncesinden daha yoğun ve sıkıntılı bir gündü. Kadının kolunun altında birkaç gazete vardı ve hepsinin manşetinde dün geceki olay vardı. Genç kadın onun uyumasına izin vermek isterdi elbette, sonuçta bütün bunlar kendisinin sorunu değildi ancak kendi sorunuymuş gibi hareket etmek üzere para alıyordu.
Bay Sullivan'ın aşağı inmemesi ve odasında da olmaması üzerine eski tecrübelerine dayanarak banyoya gitmişti. Her seferinde bunu nasıl yaptığını merak ediyordu. Hatta buna nasıl tepki vermesi gerektiğinden de emin değildi. Zaten bir şeylere tepki verme konusunda iyi değildi.
Derin bir nefes aldı ve artık küvetten taşıp merdivenlere kadar ulaşmış olan suyun kaynağını kapattı. Parkeleri baştan sona değiştirmeleri gerekecekti. Ardından artık buz gibi olmuş soğuk suya dokundu. Eğer hasta olmazsa şanslı sayılırdı çünkü kesinlikle Bay Sullivan'ın hasta hali çekilecek gibi değildi.
"O iyi mi?"
Genç kadın bıkkın bir şekilde arkasını döndü. Ardından sabırlı olmaya çalışarak oğluna baktı. "Sana yukarı gelmemeni söylemiştim" dedi sakin ama sabırsız bir şekilde. "Yerler kaygan düşebilirsin"
Bunun üzerine Keith, hafifçe omuz silkti. "Ama bunu görmeliydim. Baksana adam küvette uyuyor"
Evet, buna karşı koyamazdı gerçekten. İlk gördüğünde Eleanor'da algılamakta zorlanmıştı. Bu yüzden bu seferlik bir şey dememeye karar verdi. "Pekâlâ" dedi teslim olmuş bir şekilde. "En azından yapmaman gereken şeyleri görmüş olursun"
Onların konuşmalarına karşılık Caleb, rahatsız bir şekilde kıpırdandı ve yavaşça gözlerini açtı. Hemen tepesinde dikilen Bayan Aldrin'i ve Keith'i görünce suyun içinde kalmaktan şişen ellerini gözlerine götürdü. "Saat kaç?"
"Dokuz buçuk, Bay Sullivan" dedi genç kadın ifadesiz bir sesle. "Yine yorgun bir gece olduğunu görüyorum"
Bu kadınla ilgili en sevdiği şey duygudan yoksun gözleri ve sesiydi. Ne bir eleştiri ne de bir kızgınlık ve hatta neşe bile barındırmıyordu. Bu yüzden ona Cam Kadın diyorlardı. Caleb'ın tuhaflıklarına karşı bile tamamen ifadesiz kalabiliyordu.
Erkek başını kaldırıp haline baktı. Artık soğuduğu için köpükleri tamamen gitmiş soğuk bir suyun içinde yatıyordu. Neyse ki alışılmadık bir durum değildi. Daha öncede küvetin içinde uyandığı olmuştu. Ne yazık ki hoş bir deneyim değildi.
Dün gece o kadar yorulmuştu ki yatağa gidecek gücü bulamamıştı hiç şüphesiz. Dahası sıcak suyun verdiği rehavetle kendinden geçmiş olmalıydı. Gözlerini sımsıkı kapatıp açtı. "Şuradaki havluyu verir misin?" deyip lavabonun üzerinde duran beyaz havluyu işaret etti.
Genç kadın havluyu ona uzattığında erkek ayağa kalktı ve beline doladı. Ancak huzursuz bir uykunun ve tabi ki rahatsız bir yatağın sonunda hala kendine gelememişti. Genç kadın dikkatli bir şekilde ona destek oldu ve küvetten çıkmasını sağladı. Bu tarz durumlara alışık olduğu için hazırda bekliyordu zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAM KADIN- MİLYONLUK BEBEK 4. KİTAP
ActionCALEB SULLİVAN, MİZOFOBİ YANİ MİKROP FOBİSİ OLAN GÜÇLÜ, SAĞ DUYUSU YÜKSEK VE ZEKİ BİR KUMARHANE PATRONUDUR. NORMAL ŞARTLARDA BAĞLI OLDUĞU GRUBUN TEMİZLİKÇİLİĞİNİ YAPAR. PİSLİĞİ TEMİZLEMEK VE ARKALARINI TOPLAMAK ONUN İŞİDİR. UZUN ZAMANDIR YANINDA ÇAL...