Bölüm 16

1.6K 225 121
                                    

İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... ELLİ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...


Tam olarak net bir şey söylemek gerekirse eğer kadının patronluk taslaması gerçekten çok baştan çıkarıcıydı. Eleanor, bunu yıllardır yapıyordu. Asistanı olarak onun sözü Caleb'ın sözü yerine geçerdi ama Eleanor onun olduğu yerde asla emir vermezdi. Yalan söylemeyecekti Golem ile konuşma şekli ve oradaki duruşu son derece baştan çıkarıcıydı.

Şimdi arabanın içinde kucağında uyuyan çocuğuyla bambaşka görünüyordu. Bütün günün üzerine en ufak bir dağılma bile olmamıştı. Yorgun bile değil gibiydi. Hatta oldukça iyi görünüyordu. Bu sabah nasıl derli toplu ve düzenliyse hala öyleydi.

Dalgındı sadece. Kucağında uyuyan çocuğun saçlarını okşarken bir yandan da dalgın bir şekilde dışarı bakıyordu. Aklından neler geçtiğini ancak tanrı bilirdi. Hiçbir mimik ya da jest ifadesi bulunmuyordu bu kadının.

O adama işkence edişini izlemekte neden ısrarcı olduğunu ise hiç anlayamamıştı. Gerçi etkileneceğini de düşünmüyordu. Eleanor, bunlar için özel eğitim görmüştü. Diesel'e uygun bir eş olmak için... Hiç şüphesi yoktu ki bu işleri kendisinden çok daha iyi yapardı.

Arabanın içindeki sessizlik eve gidene kadar devam etti. Caleb'ın da konuşmaya pek hevesi yoktu. Sonuçta ne diyecekti ki? Sohbet tek taraflı yapılacak bir şey değildi.

Bir de uzun zaman sonra içmiş olmanın verdiği o sersemlik hala üzerindeydi. Evde hiç alkol var mıydı acaba? Taehan'ın özel getirttiği şaraplar çok güzeldi ve gerçekten çok güçlüydü. Herhalde Trisha ile üç kadeh içmişlerdi. Zaten dayanıklı değildi ve kafası hala güzeldi.

Saatine baktı. Kadınla yemekten ayrıldığından beri iki saat geçmişti sadece. Gavin onu oyalamasaydı çoktan evde olurdu. Fena da olmamıştı aslında. Arada bir insanlara kim olduğunu hatırlatması gerekiyordu. Diğerlerine oranla Caleb daha sakindi ve zarar verme kısmını en sona bırakırdı ancak bu onun bazen yumuşak kalpli olduğunu düşünmelerine yol açıyordu.

Araba evin önünde durdu. Caleb arabadan çıktı. Eleanor, Keith'i uyandırmamaya çalışarak dikkatli bir şekilde kucağına aldı. Caleb ona doğru uzandı ve çocuğu elinden aldı. Böylece kadının arabadan çıkması daha kolay olacaktı.

Eve girdiklerinde de kadın sessizliğini korumaya devam etti. Erkeğin kucağından çocuğu aldı ve dosdoğru yukarı çıktı. Caleb, etrafına bakındı. Evin temiz olması ona kendisinin ne kadar pis durumda olduğunu hatırlatmıştı. Ah, bunu unuttuğu an iyiydi. Kafası güzel olduğu için üzerine sıçrayan kanı umursamamıştı ama şimdi hatırladığı için temizlenmesi gerekiyordu.

Üzerindeki gömleği çıkarıp çöpe attı. Eldivenleri de aynı şekilde onları takip etti. Bunları temizlemekle uğraşmaktansa yenilerini alması daha mantıklı olacaktı. Üst kata çıkıp duşa girdi. Saçlarındaki kurumuş olan kanı çıkarana kadar ne kadar uğraşması gerekirdi acaba?

Gerçekten de duştan çıktığında neredeyse iki saat geçmişti. Ne yazık ki içtiği şarabın etkisi de tamamen geçmişti. Ah, o çok iyi bir histi. Gelirken ondan alması gerektiğini biliyordu. Ne yazık ki Taehan'ın çenesiyle uğraşmak istemeyecek kadar neşelenmişti.

Duştan çıkıp kurulandı ve üzerine eski eşofman altlarından birini giydi. Gerçekten eski olmasına karşılık çok rahattı. Yarın erken kalkma zorunluluğu yoktu. Zaten genelde de yoktu ama kendisine oturttuğu düzenleri bozmaktan hoşlanmazdı. Yine de arada bir kendine izin vermesinden bir sakınca olamazdı.

CAM KADIN- MİLYONLUK BEBEK 4. KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin