Bölüm 10

1.3K 225 140
                                    

İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... GECİKME İÇİN ÖZÜR DİLERİM BULUNDUĞUM YERDE İNTERNET VE ELEKTRİK YOK NE YAZIK Kİ... ANCAK YAZARINIZ ELBETTE SİZLERİN İSTEKLERİNİ YERİNE GETİRMEYE GAYRET EDECEKTİR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... ELLİ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...


"Bu kadının neden burada olduğunu bana anlatmak ister misin?"

Caleb, buna cevap vermek zorunda olmamalıydı kesinlikle. Başını çevirip önüne baktı. Lenka ve Skyla çoktan Keith'in tatlılığına kapılmışlardı. Onlara acımaktan kendisini alamıyordu. Onunla zaman geçirme şansları olsa ne kadar şeytani bir çocuk olduğunu anlarlardı.

Kadını öne doğru itti. Onunla görüşmek için bu kadar kafasının etini yedikten sonra sessiz kalması çok saçmaydı. Onun avukatlığını falan yapmayacaktı.

Eleanor, bu adamın gerçek olduğunu düşünmemişti. Maske takıyordu. Dudakları ve çenesi dışında görünmüyordu ama o gümüş rengi gözleri gerçekten korkutucuydu. Yanındaki adamları daha önce de defalarca görmüştü.

Ian Savage, ünlü silah taciriydi. Tanya Alcott'u öldürmekle kalmamıştı kızını da kendisine eş olarak almıştı. Taehan Coldoba, skandallarla dolu bir aileden geliyordu. Eğlence mekânlarının kralıydı. Skyla Coldoba ile olan evliliği de dayısı ve yengesinin evliliği gibi skandallarla doluydu.

Genç kadın derin bir nefes aldı. "Tanıştığımıza memnun oldum" dedi en sonunda ifadesiz bir yüz ve sakin bir sesle. "Adım Eleanor Aldrin."

Azrail, başını yana eğdi. Sıkılmış gibi görünüyordu. "Sizin hakkınızda gereken bilgileri eşinizden duydum" dedi sakince. "Aile içi olaylara karışmaktan hoşlanmam. Bu yüzden yolculuğunuzda bol şans dilerim"

Hayır, bu kadar kolay bırakamazdı. Kaçmaya kalkarsa tekrar yakalardı onu. Hafifçe alt dudağını ısırdı. "Bay Sullivan'ın peşini bırakmaz" dedi en sonunda. "Deli olduğunu anlamak zorundasınız ve Bay Sullivan, onu halkın gözü önünde rezil etti. Gücünü kaile almayan bir adamı yaşatmaz"

"Bu konuyla ilgileneceğim, teşekkür ederim"

Caleb, bunu görmeye gerçekten dayanamıyordu. Her seferinde aynı şeyi yapıyordu ve bundan gerçekten zevk alıyordu. Oyun oynayarak onu zorlayacaktı. Kendi istediği şeyi söyletene ya da kabul ettirene kadar böyle devam edecekti. Bunu Taehan'a ve Lenka'ya da yapmıştı.

Geri çekildi ve şömineye doğru gitti. Ian ve Taehan'da yanına geldiler. Ian kaşlarını kaldırıp ona baktı. "Dünyanın en güçlü İtalyan mafyasının resmi hanımını sekreterin olarak çalıştırıyorsun ve bundan haberin bile yok mu?" diye sordu. Ardından dönüp Taehan'a baktı. "Bunun zirvesi yok, dostum"

Bundan gurur duymuyordu ama onları da engelleyemezdi. Taehan kolunu Ian'ın omzuna dayadı. "Skyla evlendikten sonra sekreterim olmuştu ve açıkçası yine de bu kadar büyük değildi"

Caleb gözlerini devirdi ve pencerenin kenarında çocukla oynayan kadınlara doğru baktı. Bu adamlara nasıl tahammül edebiliyorlardı ki? "Sen Skyla'yı ofiste sıkıştırıp fantezi yaşamak için işe aldın" dedi en sonunda. "Bayan Aldrin gerçek bir çalışandı" Ve gerçekten çok iyiydi.

"Ben onu sıkıştırırdım" dedi Ian neşeli bir şekilde ve Taehan ile bir beşlik çaktı. Caleb başını iki yana salladı. Şuan tamamen kendini zavallı gibi hissediyordu. Bu ikisi onunla dalga geçme şansını hiç kaçırmıyordu.

Gözlerini tekrar Azrail ve Eleanor'a dikti. Konuşmaları devam ediyordu. Bununla ilgilenmeyeceğine söz vermişti ama merak etmekten de kendisini alamıyordu. Eleanor'un yüzünde hiçbir ifade yoktu. Tabi ki hiçbir zaman olmazdı ama karşısındaki de basit biri değildi lanet olsun.

CAM KADIN- MİLYONLUK BEBEK 4. KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin