Bölüm 21

1.5K 221 52
                                    

SAĞLIK NEDENLERİ YÜZÜNDEN SİZLERDEN AYRI KALDIM AMA BU ZAMANI TELAFİ ETMEK İSTİYORUM... İLK İŞİMİZ YARIM KALAN HİKAYELERİ BİTİRMEK OLSUN... FİNALE DOĞRU ADIM ADIM İLERLİYORUZ... SON DÖRT BÖLÜM... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... OTUZ BEŞ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...


"Neden bana öyle sesleniyorsunuz?"

"Hımm?"

Başını kaldırıp adama baktı. Gözleri açıldı ve başını çevirip ona baktı. Bu kadar zevkten sonra mantıklı düşünmek çok zordu. Kan hala beynine gelmemişti ve kolay kolay gelmeyecek gibi görünüyordu.

Tanrı aşkına kucağında çıplak yatıyordu ve sadece beş dakika önce yine kucağında zevkle kıvranıyordu. Uyanmak için biraz erkendi ancak doymuş bir kadının bu kadar seksi görünmesi onun suçuydu. Caleb'ı ergen bir çocuğa dönüştürüyordu.

Eleanor, tek kolu üzerinde doğruldu ve ona baktı. "Cam kadın" dedi en sonunda. "Neden bana öyle sesleniyorsunuz?"

"Sen neden bana siz diye hitap ediyorsun"

Alışkanlıktandı tabi ki de. Üç yıldır ona soyadıyla hitap ediyordu. Bir anda değiştirmesi zordu gerçekten de. Gerçi hem onunla yatıp hem de resmi konuşmak biraz abes kaçıyordu. Dudaklarını yaladı. "Değiştirmeye çalışacağım" dedi en sonunda. "Yani en azından evdeyken Caleb diyebilirim"

Hımmm...

İş yerinde onunla resmi konuşacaktı demek ve şu sıkı vücudunu belli eden etekler, elbiseler ve takım elbiseler... Bir de her zamanki ciddi tavırları. Ah, şimdi Taehan'ı çok iyi anlıyordu. Onu iş yerinde sıkıştırmak için her şeyi yapardı.

Bir elini saçlarının içinden geçirdi ve ona baktı. Şu ela gözlerinin sevişirken nasıl ateşli batığını hatırlayabiliyordu. Şuan hiçbir şey belli etmiyorlardı ama gerçekten kendinden geçiriyordu onu. Dahası şu dudaklarını yalama olayı... Çok ateşliydi. "Cam kadın senin lakabın" dedi en sonunda.

Öyle bir lakabı mı vardı bundan hiç haberi yoktu. Gözlerini kırpıştırdı. "Lakabım mı? Ne anlama geliyor?"

Nasıl açıklayabilirdi bilmiyordu. Başını yastığa geri koydu ve burnundan nefes alıp verdi. "Şu ifadesizliğin" dedi en sonunda. "Yani ne olursa olsun hep aynı şekilde bakıyorsun. Bu yüzden sana Cam Kadın demeye başlamıştım. Sonrasında alıştım ve hep böyle devam etti"

"Yani sana özgü bir lakap"

"Evet" dedi Caleb sakince. Onu duyan birkaç kişinin daha Eleanor'a böyle seslendiğini biliyordu ama hiçbiri onun yüzüne bir şey söyleyebilecek cesarete sahip değillerdi. Bir elini onun saçlarının içinden geçirdi ve nazikçe saçlarını okşamaya başladı.

Bu çok güzel bir histi. Kadını tekrar göğsüne yatırdı. Uzun kahverengi saçlarının bedenine yayılmasını ya da eline dolanmasından hoşlanıyordu. Yumuşaklığını hissetmekten de. Burnuna sürekli portakal kokusu geliyordu. Temiz ve güzel bir kokuydu.

"Eğer Diesel'i öldürmeyi başarırsak ailesi bana geçecek" dedi Eleanor en sonunda. Bir yanda da onun göğsüne dokunuyordu. Bu sert teni hissetmek ona iyi geliyordu. "Azrail, ailenin içini boşaltmamı söyledi. Bunu nasıl yapacağımı gerçekten bilmiyorum"

Bu İtalya'ya gitmesi gerektiği anlamına mı geliyordu? Caleb'ın gözleri açıldı. Aniden bütün uykusu kaçmıştı. Erkek yavaşça doğruldu. Genç kadın ona baktı. Caleb derin bir nefes alıp ayağa kalktı. Diesel ölse bile sorunları burada bitmiyordu lanet olsun.

CAM KADIN- MİLYONLUK BEBEK 4. KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin