İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... FİNALE DOĞRU ADIM ADIM İLERLİYORUZ... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE DOĞRU GELİYOR... OTUZ BEŞ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...
"Buna emin misin?"
Genç kadına baktı dikkatli bir şekilde. Normaldekinden çok daha farklı görünüyordu. Her zaman zarif ve güzel görünürdü. Ancak şimdi bir savaşçı gibi görünüyordu. Siyah pantolon, uzun çizmeler ve deri ceket giymişti. Belinde silah vardı. Bacağına sarılı kında ise bıçaklar vardı. Bu teçhizatı kendi valizinden çıkarmıştı. Böyle bir şeye sahip olduğunu bile bilmiyordu doğrusu.
Genç adam omzunu kapının pervazına dayadı ve kollarını göğsünde birleştirdi. "Gelmek istediğine emin misin?" diye sordu kadının sessizliğine karşı. "Spinozza seni bekliyor olacak."
Eleanor, derin bir nefes alıp başını kalırdı. Saçlarını sımsıkı örmüştü. Ela gözlerinde kararlı bir ifade vardı. "O benim oğlum" dedi en sonunda. "Diesel'de hala kocam. Eğer ailemizi bir araya getirmek istiyorsa tamam o zaman ayağına gideceğim ama bundan zararlı çıkacak tek kişi o olacak"
Aile ve koca kelimelerini görmezden gelmek çok daha mantıklı bir hal olacaktı. Çünkü bir şekilde canını sıktığı gerçekti. Başını iki yana salladı ve ellerini ceplerine soktu. Bu konudan kesinlikle hoşnut değildi. Ancak yapabileceği bir şey de yoktu.
Haklı olduğu konular vardı. Keith onun oğluydu ve Spinozza'da hala onun kocasıydı. Bu konuda karar hakkı vardı kesinlikle. Ayrıca eğitimli olduğu da bir gerçekti. Hayatı düzgün bir kadın olmak ve silahlar hakkında eğitimle geçmişti.
Yapabileceği hiçbir şey yoktu. Onu sözünden döndürmek için uğraşmıştı ama işe yaramıyordu ve Caleb konuştukça, Eleanor onunla arasına duvar çekiyordu. Kadını bu işten alıkoyabilecek hiçbir şey yoktu bunu anlamıştı. "Ian ve Lenka aşağıda bizi bekliyorlar" dedi en sonunda.
Genç kadın yedek şarjörlerini kontrol etti ve bacak kılıflarına koydu. Gerçekten de bu konularda oldukça bilgili görünüyordu. Genç adama karşı başını salladı ve hazır olduğunu belirtmek için daha fazlasına ihtiyaç yoktu herhalde.
Ian ve Lenka evlerine aniden saldırıp orayı talan ettikleri için son derece kızgındı. Bu konuda da haksız sayılmazlardı doğrusu. Taehan, elbette ki yardımcı olmak için geliyordu. Skyla ise evde canının sıkıldığını söylemişti. Taehan'ın onun için yeni yaptırdığı beysbol sopasını denemek istiyormuş.
Arkalarında elbette ki Azrail'in ordusu vardı. Aynı zamanda Tanya'dan ve Edgar'dan çaldığı güçte dâhildi. Buna karşılık karşılarındaki köklü bir mafya ailesiydi ve köklerinin ne kadar güçlü olduğunu araştırmak bile istemiyordu.
Eleanor, onun yanından geçerken kadının bileğini tuttu ani bir hareketle. "Eğer bugün başarırsak sen ve Keith gelmiş geçmiş en büyük mafya ailelerinden birinin başına geçeceksiniz" dedi en sonunda sakince. Bu gerçekten düşünmek istemediği bir gelecekti.
Genç kadın ona bakmadan öylece durdu bir süre. Başı öne eğilmişti. "Eğer öyle olursa sadece patronunla yaptığımız anlaşmayı yerine getireceğim" dedi. Başını kaldırıp ona baktı. "O ailenin içini çürüteceğim"
Bunu duymak hoşuna gitmeliydi ama bunun için onun İtalya'ya gitmesi ihtimalinden hoşlanmıyordu. Bunu ona söylemişti ama belki de kalmasını sağlamak için daha kesin bir şeyler sunması gerekiyordu. Aralarının iyi olmasını istiyordu ama şuanda bu bile çok meçhuldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAM KADIN- MİLYONLUK BEBEK 4. KİTAP
ActionCALEB SULLİVAN, MİZOFOBİ YANİ MİKROP FOBİSİ OLAN GÜÇLÜ, SAĞ DUYUSU YÜKSEK VE ZEKİ BİR KUMARHANE PATRONUDUR. NORMAL ŞARTLARDA BAĞLI OLDUĞU GRUBUN TEMİZLİKÇİLİĞİNİ YAPAR. PİSLİĞİ TEMİZLEMEK VE ARKALARINI TOPLAMAK ONUN İŞİDİR. UZUN ZAMANDIR YANINDA ÇAL...